Kom wederom weer even binnenwaaien.. Helaas geen Smepces... vandaag helder bloed. Dus ik ga ff mijn nieuwe NOD uitrekenen..
potverdikkie rainstarr! Da's niet de bedoeling! @Marieke: die mokken heb ik al van een vorige actie! En ja: uit een echte mok drinkt het nóg lekkerder (heb tussen de middag alweer een warme choco gehad )
hihi idd uit DE mok drinkt t helemaal lekker weg, alleen nu zijn mn navullingen op en ze waren alweer uitverkocht dus nu moet ik maar weer choco zelf in de magnetron zetten Rainstarr..balen meid dikke knuff
Thnx meiden! Ik baaaaaaaaaaaaaaaaaal ook als een stekker, niet normaal.. Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen. Truste Juul! Ik ga er ook weer vandoor,... weer ff werken.
marieke, ik heb geen idee. Het is geen vrouw want volgens mij zit er maar 1 vrouw daar.... hihihi dat randjesfietsen, wat een technisch verhaal zeg. pffff.... ik word al moe van als ik er aan denk... bij mij komt het altijd pats boem dus daar zou ik echt voor in therapie moeten of op les jammer rainstarrr, wij balen met je mee.....
ja das ook wel wat, een randjesfietsenles! haha benieuwd wie die gaat geven hahaha ik ben dr al achter wie t is. mn schoonma heeft ook in zevenaar gelopen en die noemde 2 namen. 1 naam die zij zelf heeft gehad, dat was iets van happel ofzo... dat schijnt de oudere man te zijn, bloem schijnt de jongere man te zijn en had zij veel goeie verhalen over gehoord! dus dat klinkt wel positief.. en tja een man.. naja.. als we maar geholpen worden hahaha
hallo dames! ik ben er weer ff.. mn ongi begint eindelijk op gang te komen,heb sinds gister ligt roze verlies dus dat is een teken dat ik over een paar dagen ongi word. zit nu op dag 49. tis echt een opluchting, was ff bang dat er wat mis was met me..
kan me voorstellen dat je opgelucht bent lauwtje! anders ga je ook denken he dat er wat is! op naar de volgende ronde..dikke knuffel!
Zo is het als het dan toch moet komen dan maar snel. rot ongi ...... Ja Marieke ik heb wel een jongere man gezien die zag er igg aardig uit... hihi
Zo ik ga naar repetitie. We gaan beginnen aan Vertigo van U2 dus wel leuk. PS morgenvroeg om half 9 ff duimen want heb ik sollicitatie gesprek... doeidoei
Hallo meiden, Sorry, dat ik me niet eerder ben komen melden. Helaas ben ik vandaag de hele dag ziek geweest (en nog steeds niet lekker te pas hoor) Mijn temp was vanmorgen 36.9 dus ik schrok me kapot. Dit hele weekend hebben we niet gesmept en ik dacht mijn ei gemist te hebben. Toch zei iets in mij dat ik er een ovutest tegenaan moest gooien al dacht ik dat ie onmogelijk positief kon zijn nu ik me zo slecht voel.... had ik het ff verkeerd. Ik heb hier een dikke vette positieve ovutest liggen (JIPPIE!) en dus we mogen nog ff flink aan de gang Rainstarr, ik zag dat die kl*te ongi er weer is Dikke knuffel voor je! Ik zal al julie berichten doorlezen en dan zal ik minder ego doen. BTW weekend was drama FF geen weekendjes meer met families. (gelukkig hebben we ze nu alebei gehad )
@Hanne: nogmaals gefeliciflapsteerd! (had ik bij nod al geschreven ) Blij dat je teststreepjes er eindelijk dik en vet vanaf sprongen! En nou lekker genieten he! @Wieffie: Oooooow en het was nog wel zulk lekker weer! Gauw dat ei pakken dan, dan heb je de komende paar jaar tenminste een goed excuus om niet mee te kunnen op familie-vakanties! ("jaha, kindje slaapt zoooooooo slecht in een campingbedje, dat doen we nog maar even niet hoor " ) Knuffie voor je niet lekker voelen en rot weekendje! En haal de rest van de knuffies maar bij mannetje vanaaf!
Avond! Zo even lekker bijgelezen... wat kunnen jullie.... ouwehoeren zeg! =D> En wat drinken jullie toch veel Choc's... Ik hou het bij thee met paaseitjes... (ja, ik BEN een chocolade junk) @ Julita: he, balen dat Disney niet door is gegaan. Hopelijk krijg je snel een andere kans voor iets veeeeel leukers! Leuke kleren trouwens! Echt heel gaaf. Kunnen hier ook prima hoor! Vindt die met de Afrikaanse beesten errug leuk! En kan me voorstellen dat je weer zin hebt om verder te gaan. Zitten jullie straks wel voor langere tijd/blijvend in CA? Want steeds een paar maanden ergens lijkt me best onrustig! O... lees dat het voor ongeveer 6 jaar is. Da's inderdaad wel een periode om lekker te kunnen acclimatiseren! @ Leentje: oei dat klinkt niet lekker om zo veel wakker te liggen. Is dat structureel of af en toe? Hoop dat je wel lekker bij kan slapen! Wat een leuke beessies! Had er echt nog nooit van gehoord. Zijn nit toevallig woestijnratjes? Die hadden we vroeger toen ik 5 jaar was ofzo. @ Tezzz: heb nog steeds geen afspraak met HA dus misschien dat we toch uiteindelijk samen gaan @ Marieke: wat goed dat je een doorverwijzing voor de gyn hebt gekregen! (enne neem die kat dan ook even mee ) Ha, en direct een afspraak (ik ben al weer verder met lezen!). Altijd goed om meteen zelf te bellen! Zo zie je maar! @ Beastie: wat ontzettend gaaf dat je moeder je trouwjurk gaat verwerken in wiegbekleding! (lapjes dekentje of hemeltje ofzo?) En wat lief dat je nog een laatste fotosessie mag doen in jurk! Hihi! Maak je moeder er dan ook een klein princesse jurkje van? (beetje beinvloed door Tezzz en haar jurkjes manie ) En als het een jongetje wordt krijgt hij daarna vast wel een zusje, of een vriendinnetje dat daar dan schattig in kan @ Miepie: toi toi voor vrijdag! Hoe dan ook, zal nooit zelfde zijn als afgelopen keer. Hoop dus dat het nu goed is. Ik zag ooit een diagram van de hoeveelheid zaadcellen van 1 man gedurende volgens mij een heel langeperiode en dat schommelde enorm. Van niets tot giga veel! Maar kan ook heel goed liggen aan roken, warme baden en gebrek aan vit. C en Zink. Dan kan het over een paar maanden weer heel veel beter zijn! @ Ellenk: Ja, volgens mij had julita een tijd terug (ergens in oktober) ook iets over kosmobiologische vruchtbaarheid geplaatst. (maar dat was iets in het duits... of ik haal dinegn door elkaar... Ik had toen uitgerekend en het zat precies goed. (er vielen dingen samen maar of dat iets met een andere eisprong was... ?) Was toen wel zwanger! Maar zou dat nu wel weer willen uitrekenen! Weet jij een site dan? Ik ga zo wle even terug zoeken wat Julita toen hier had gepost... @ Rainstarrr: he verdorie! Dikke knuf! Vol goede moed op naar de volgende ronde! @ Lauwtje: echt fijn dat je cyclus nu ten einde is! @ Wieffie: Jammer dat het niet zo'n succescvol weekend was. Hoopte dat het mee zou vallen. Maar goed. Volgend jaar hopelijk een baby als excuus @ Hanne: GEFELICITEERD Echt super lekker! Nu goed gaan genieten van dat heel bijzondere gevoel! Zo en een aparte site voor randjesfietsen... Toe maar! Wie weet.