pff zit ik net een heel verhaal te typen valt t internet uit! kan ik dus opnieuw gaan beginnen...zucht... wieffie gefeliciteerd met je posi ovutest! wel balen dat t weekendje zo tegen viel! hanne gefeliciteerd meid geniet ervan! go4baby hihi ja zal de kat meenemen, misschien dat de gyn daar ook wat mee kan! ellenk duim voor je hoor morgen! verder weet ik t niet meer, sorry
@ Julita: Heb heel stuk terug gezocht omdat ik dacht dat jij ooit die duitse site /link had gezet over die kosmische dag ofzo... Weet jij nog wat het was? Kon je de datum van je eisprong invullen en dan iets uitrekenen... Kon het niet meer terug vinden. Misschien was jij het ook niet maar Cynthia denk ik nu of Silla... Nou ja... Ik ga naar bed! Morgen weer hele dag weg... Dus tot morgen avond allemaal! liefs!
Even google'n en JA gevonden! http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kosmobiologische_empfaengnisplanung.htm
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 5, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb 15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb 16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 18 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt 4. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 5. Lola1982 ronde 3.5, NOD 25 mrt zo...mijn ochtend update... Gefeliciteerd Hanne! Een keer smep en meteen raak! Dat is goed zeg!
@go4baby, ik heb er wel van gehoord maar ik was het volgens mijn niet... Je hebt hem al gevonden zo te zien ( de link) Goedemorgen trouwens!
Goeiemorgen! Hanne, gefeliciteerd! Go4baby, geloof dat ik die link eens eerder had geplaatst. Loopt ie bij jou gelijk nu? Julita, dikke knuf... balen dat het allemaal niks is geworden Rainstarrr, shit zeg Ook voor jou een hele dikke knuffel! Wieffie, goed aan de smep geweest ? Gefeliciteerd met je ei! Leentje, beetje kunnen slapen vannacht? En Beastie, rol je nogsteeds niet van je buik af ? Mannetje is ziek, lag gisteren te snotteren op bed toen ik thuis kwam... en begint nou koorts te krijgen :-? (Gisteravond 36.6, nu 37.5) Hoop dat ie snel beter is en hoop stiekem ook heel hard dat het geen echte koorts wordt ivm test vrijdag :-?
he bah je mannetje ziek...Dat kan je nu net niet hebben he? Kan je hem niet al meteen wat geven een koorstremmer ofzo? Die van mij is depri ( ik ook) en we hebben allebei tot 1 uur in bed gelegen. Niet eens gespmept ofzo. Morgen wel een mini baantje, maar heeft niks met dans te maken. Het is wel geld.
he julitake, een baaldag mag ook wel eens hoor, heb ik ook verschillenden gehad HANNE GEFELICITEERD, ben je ook nog een oktobermama?
Goede morgen allemaal Ik heb een vraag wat zouden jullie doen. Ik ben twee weken geleden bij de ha geweest om een doorverwijzing te krijgen. Nu zei hij toen dat ik nog twee cyclussen moest wachten en dan maar te bellen en dan kreeg ik hem. Nu ben ik sinds zondag ongi maar heb zoveel buikpijn dat ik me ziek heb moeten melden op het werk. Zou ik nu toch de ha bellen en zeuren om een verwijzing of toch afwachten.
Mogge! @ Julita en Miepie: haal ik jullie dus nu al door elkaar Maar ik loop helemaal niet gelijk nu. In oktober dus wel. Helaas kan je niet verder voor uit kijken en terugkijken en zie je alleen de eerste drie maanden... Nou ja, niet veel soeps dus niet erg Ga d'r vandoor! Tot vanavond!
goeie morgen! Alles goed hier? Niet zo heeel veeeel bijzonders gebeurd sinds de laatste keer dat ik hier was he? Ok...óf jullie hebben niet veel te vertellen óf ik forum iets te veel Vanmorgen weer eens getempt. Een prachtige stabiele lage temp. Ja, zegt geen drol natuurlijk, maar leuk om te weten dat het tenminste weer stabiel is! @Ellen: hoe was je gesprek? @Miepie: mannetje maar goed verzorgen! Hij moet natuurlijk niet ziek worden he! @Nyncke: ik weet het niet. Het is wel naar dat je zo veel pijn hebt. Je kunt 'm misschien wel laten weten dat je erg veel pijn hebt op het moment, maar ik weet niet of hij je daardoor sneller eenverwijzing zal geven. Moeilijk. In elk geval veel sterkte vandaag! Tijd om nieuwe standjes uit te proberen! Liefs Tezzz
@ Ik weet niet meer wie: Ik heb gister voor het eerst warme chocomelk gedronken van de senseo, was wel smakelijk alleen dat schuim was wat minder.. Me tante had zondag een cuphouder gehaald en een mok, bij de huishoudbeurs. Wieffie: Gelukkig dat je je ei niet hebt gemist. Lauwtje: Jammer dat je ongi word, maar na zolang overtijd zijn zou ik ook blij zijn. Hopelijk duurt je volgende cyclus niet zolang, of duurt hij straks zoooo lang omdat je zwanger bent. Ellenk: Hoe was je sollicitatie gesprek? Hanne: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Miepie: hoop dat je mannetje zich snel beter voelt en koortsvrij is voor vrijdag! Zal voor je duimen. @ mensen die het willen weten/lezen: Ik zit als het goed is nu 5 dpo, en ik had 3 dagen 37,1. En vandaag was hij 37.3, de 2 cyclussen daarvoor dat ik deze temp had werd ik 4 dagen daarna ongesteld. (sorry) En ik krijg opeens een goede stoelgang voor mijn ongi komt en dat heb ik nu ook (sorry). Dus ik hoop dat mijn gevoel er naast zit, maar ik denk dat ik over 4/5 dagen ongesteld ben.
@Ikdus: ei? Welk ei? praat me niet over eieren! Ik heb altijd al langere cycli gehad hoor, maar heb nu eigenlijk sinds 8 november geen normale ongi meer gehad. (2 x een dag of 12 lichte spotting en dat dus maar opgeschreven als zijnde ongi). Na de vakantie ga ik me melden bij de ha, omdat ik dus waarschijnlijk geen ei heb (of juist heel veel misschien waardoor ze niet springen ). Heb m'n zoektocht naar m'n ei dus maar gestaakt. Ik dacht 'm op dag 22 te hebben gevonden, maar helaas pindakaas: op dag 34 was ik 'm alsnog weer kwijt. IK ben heel slecht in het vinden van eieren. maar dat wist ik al, kon vroeger de paaseitjes ook nooit vinden in de tuin
Jeetje wat naar zeg.. Inderdaad een goed idee om naar de dokter te gaan. Hoop dat hij/zij je dan ook wilt helpen.
Rainstarr en lauwtje, balen zeg. Hanne, gefelciteerd, dus het streepje sprong er van af. Beastie, ik heb nog nooit van pika;s gehoord. Maar je had een mooie plaatje van een degoe neergezet. Het zijn inderdaad hele leuke beestjes en ze zijn iets kleiner dan cavia's. Miepie, balen dat je mannetje ziek begint te worden. Hopelijk zet het niet door. Marieke, goed dat je gebeld hebt, anders had je wel heeeel lang moeten wachten. Ellenk, hoe ging je gesprek? Hoe zou het met Cynthia gaan? Hopelijk alles goed. Nyncke, als je echt zoveel buikpijn hebt kun je sowieso de ha eens bellen, misschien weet of heeft hij iets om de pijn te verlichten. Ik denk dat ik iets gemist heb maar waarom had je om een doorverwijzing gevraagd? Of staan niet alle rondes onder je banner? Sorry als ik ergens overheen gelezen heb. Wij hebben gisteren de tweede echo gehad. Onze ieniemienie was al weer verdubbeld t.o.v. de vorige keer. Hij/zij was nu 5,9 cm en alles zat erop en eraan. Was erg leuk om te zien, vooral dat je ook de navelstreng zag en zag dat daar allemaal dingen doorheen gingen, voedingstoffen ofzo. En het hartje klopte goed dus ik ben weer gerustgesteld. Ik zal de foto straks even inscannen en in mijn album zetten. Julita, heb je trouwens nog nieuwe audities?