oo maar ik ook hoor tezzz! ik moet nog: -wassen -was opvouwen -keuken opruimen -badkamer poetsen -glazen tafel in woonkamer poetsen en dit zijn de dingen waar ik geen zin in heb om nu te gaan doen -wassen -was opvouwen -keuken opruimen -badkamer poetsen -glazen tafel in de woonkamer poetsen hihi
zou vanmorgen de wk opruimen en dan vanmiddag strijken. De kamer is nog niet opgeruimd . Wat zal ik nou doen: kamer opruimen óf strijken? heb nog 1,5 uur.
tezzz ben blij dat ik vandaag niet de enige ben.. iedere keer als ik denk, ik moet nu echt wat gaan doen...word ik wel weer aangesproken op msn of post iemand iets nieuws hiero.. (vind ik heeeel erg want dan kan ik niet aan t werk hier )
is niet zo gek hoor dat je vandaag niet de enige bent. Ik heb ditzelfde eigenlijk bijna elke dag dus als jij het een keertje ook hebt ben je nooit de enige! En zo houden we mekaar weer lekker van het werk af...
hahaha oke dan! ik zei dus vandaag maar ik heb t dus de laatste tijd ook ontzettend vaak.. kweet niet wat dat is..wintermoeheid ofzo hihi ik ben echt niet vooruit te branden! lang leven de site! {|=
zeg tezzz wat vind jij nu van de situatie in de midden oosten? moet toch wat verzinnen om niet aan t werk te hoeven!
hahaha heb ook zo'n lijstje (alleen geen glazen tafel..) Maar 2 dingen kan ik weg strepen 8) wasmachine nogsteeds stuk...dus kan niet wassen..heb dus nix om op te vouwen
ik heb net (niet schrikken!) wc-eend in de wc gegooid! *applaus voor mijzelf* WHEEEEEEEEEEEEHOEOEOEOEOE!
hahahahahaaha lig helemaal strax om die wc eend van je hahahahahahaa ik wou dat mijn wasmachine stuk was! kon ik dat ook vast wegstrepen.. maar er ligt nog zon bult wat opgevouwen moet worden pfff...
je moet je niet te druk maken hoor Beastie! (heb jij nou ook zo'n mamma die dan ook meteen jouw was wel even voor je opvouwt en strijkt enzo? Hebben wij een poosje geleden gehad dat de droger kapot was en mijn schoonmoeder bood toen aan dat we die van haar mochten gebruiken. Kregen alles in perfecte staat terug! Goed he? )
ik kan absoluut niet zonder mijn wasmachientje en droger! Zou wel graag willen maar met twee viespeukjes in huis draai ik een was of 10 in de week! (dochter plast in bed, dus da's al minimaal 1 was per dag). Bij mij is eigenlijk altijd het probleem dat mijn droger langer droogt dan mijn wasmachine wast. Moet ik altijd op wachten. En wat doe je als je moet wachten? Precies! Achter de compi!
ja zo eentje heb ik ook...alleen ik wil haar er niet mee opzadelen ze is ook zo lief! Zwem eend ....ZWEM!
hihi ja tezzz wat erg he dat je dan moet wachten bij mij is t altijd zo als ik eenmaal begin moet ik ook door kunnen gaan want als ik eenmaal ga zitten dan heb ik er geen zin meer in! alle eendjes zwemmen in t water (van de wc van tezzz) falderalderaarreee falderalderiierree