Ga ik doen, Leentje... keihard de radio aan zodat ie boven de stofzuiger uitkomt en eens aan het werk. Ben weg!
Heb je dat niet eens voor ONS over... valt me tegen hoor van je... Tezzz haalt de kids van school...nix aan de schoonmaak! Dat werk ook bij mij ....alleen hierzo op me werk vinden ze dat denk ikwel raar
Pffff ben helemaal gaar van hele dag praten... moet ik al dat gekwek van jullie ook nog bijlezen Poetsen? Ik kan hier wel een schoonmaakteam gebruiken... Stroop de mouwen maar op, haal de moppen uit het sop, Swieb-swab over de vloer heen en weer, Overdwars nog een keer, Ramen mogen ook een beurt Of twee keer voor wie zeurt! Dan met de WC eend door de pot Is een trend nu, ja is hot! Alles fris en fruitig schoon Hou je hand op voor de loon! Toedeloe! Moet weer naar het werruk toe
hahahahahahaa go4baby dat zou maar zo een hit kunnen worden leuke beat erachter en klaar! ik denk dat ik maar eens ga steppen ofzo heb ik toch nog wat aan mn conditie gedaan vandaag
@ MArieke: zet je zelf de beat erachter en dan steppen geblazen maar! Echt super goed trouwens dat je weer even gaat sporten! Ik ga thee drinken en paaseitjes eten... Ik ga zo de vloer van mijn kantoorhok in de was zetten. Da's ook best wel sporten...
vind ik ook go4baby! ben je alweer op de weegschaal gaan staan? zie je banner al een tijdje op t zelfde staan namelijk...je bent toch vast al wel afgevallen! nu ga ik echt steppen en mn buikspieren trainen..zit er een op msn me een giga schuldgevoel aan t praten dat ik niet aan t sporten ben pfff dus zal m es een poepie laten ruiken hahaha
Nou sport ze allemaal. Ik ga denk ik nu even naar de wc, dan ben ik in notime ook wat lichter hoop ik .
he meiden, voel me echt beroerd, buikpijn, misselijk, me echt niet goed. ook ben ik koortsig. M'n man verplichte me naar de ha te bellen en een afspraak te maken. Dus om 19.00 passeer ik eens bij hem
Ik snap die angst wel. Volgens mij blijft die onzekerheid totdat je iets voelt ofzo. Wij hadden gisteren de tweede echo en ik was weer hartstikke zenuwachtig. Succes vanavond!
Zico, zou goed kunnen hoor. Op school zijn er ook veel kinderen ziek :-? Beterschap! Ik ben inmiddels hard aan de poets; keuken is schoon, heb gestoft en gestofzuigd, gedweild, wc schoon (WC eend is op :-?) en ik heb nu even verplicht pauze omdat de vloer beneden nog nat is... moet dus wel boven achter mijn computertje gaan zitten . Marieke, je had beter kunnen gaan poetsen... is ook een sport. Knalrode kop van het harde poetsen hier
Miepie, heel goed hoor! Als je klaar bent dan ben je ook altijd blij dat je het gedaan hebt, dat heb ik ten minste. Dan wrijf ik het later ook nog even in bij mijn vriend wat ik allemaal heb gedaan en dan hoef ik niet te koken hahaha. Nee hoor...
O, leuk, Leentje Ben benieuwd... Ik vraag mijn man nu maar even niks... zit hard te werken boven (en hij strijkt en was vh weekend weer ). Maar idd heel lekker als het gedaan is, ja. Nou de badkamer nog....
Ik ken ook nog een liedje uit een musical van de lagereschool. Gek dat je sommige dingen onthoudt die totaal nutteloos zijn; Wij zijn van het soppen Het dweilen en boenen Wij lappen de ramen en poetsen de schoenen.... Verder weet ik het niet meer Ik mag morgen weer aan de poets/strijk.... Helaas is mijn poets gestopt en ben ik op zoek naar een nieuwe... Mariek nog op zoek na een paar uurtjes werk... Alhoewel..... en poets die thuis ook niet vooruit te branden is hihihihihihi grapje hoor meid.....