Mooie foto Leentje! @Zico het klopt het heerst onwijs bij ons op het werk ook. In ieder geval succes vanavond en heel veel beterschap! Zijn er geen roze meiden bijgekomen eigenlijk? Liefss
aaah een mini leentje! ja lijkt echt sprekend op haar/zijn moeder! hihi heb hier nog steeds niet gepoetst heb wel al een kwartier me uit de naad staan steppen en mn buikspiertjes getraind.. dus nu zo aan t eten beginnen en ff opfrissen en omkleden...dat poetsen moet morgen maar...
Zo, heb de vloer in de was gezet en dat was een heftig klusje... Echt poetsen pur sang! Zometeen alles nog uitpoetsen dus ik heb mn spierpijn morgen wel te pakken! @ Leentje: wauw wat een mooie echo alweer. Echt zo leuk om te zien! Ga effe tv kijken en dan straks weer aan het werk!
navond! heb toch nog gestofzuigd, de gang gedweild en de wc gedaan en de kids uit school gehaald, naar huis geraced want zoontje wilde spelen maar eerst een droge broek aan (voor de 2e keer vandaag), toetsenbord ondergeknoeid met cola, toetsenbord schoongemaakt, zoontje weer naar z'n speelvriendje gebracht, uitgebreid boodschappen gedaan, zoontje weer opgehaald, boodschappen uitgeladen, aardappels geschild en eten gekookt, gegeten en de kids naar bed gebracht. En nou zit ik! en ik wil een glaasje cola.
Jeeig Tezzz jij hebt de benen wel onder je lijf vandaan gerend! Ik ga nu de vloer uitpoetsen... bijna vergeten... Toedeloe!
Hallo lieve meiden, Ik voel me eindelijk goed genoeg om ff de laptop te pakken en op jullie te reageren. Dus hier komt ie; Leentje, wat een mooie foto's zeg! Lijkt me zo bijzonder om je kindje zo te zien groeien! Mooi dat alles goed was! Oja, btw, thx voor de felicitatie Ellen, spannend hoor. Ik hoop voor je dat ze op die salariseis ingaan. Hopelijk is het een baan die ook goed bij je past! Tezzz, mooi lage temp? Dus te laag voor een ei? mmm... lastig, het lijkt idd dat je geen eisprong hebt. Ik kan me voorstellen dat je ook geen zin meer hebt om op zoek te gaan. Ikdus, je kaartje ziet er goed uit hoor! Enne, aan het klussen zal het iig niet liggen Denk wel aan het PUPO-principe! Beastie, leuk hoor samen met je collega zwanger zijn! Marieke, goed zeg dat je eindelijk een afspraak hebt staan bij de gyn! Hopelijk kunnen ze je snel helpen! Ik ga iig heel hard voor je duimen! Zico, nee he, jij ook al ziek Bah, het is een rot virus hoor, mijn halve familie ligt met koorts en zware griep op bed Go4baby, ook goed bezig met boenen! Hopelijk valt de spierpijn morgen mee! Miepie, fijn dat je mannetje geen koorts heeft. (niet dezelfde rot griep krijgen als ik hoor!) @all, ik zie wel weer hoe druk jullie zijn geweest; wc-eendjes verdrinken,poetsen en boenen, wasjes doen, choco drinken en vooral hier kletsen. Allemaal al aan de voorjaarsschoonmaak ofzo? Misschien een lichte vorm van nesteldrang jemmig wat moest ik veel terug lezen FF een update uit de ziekenboeg Vandaag nog zieker dan gister. Hogere koorts en nog beroerder. Nu net een citrosan en een paracetamolletje ingenomen en dan gaat het ff een beetje. Mijn ovutestje was vandaag weer positief. Vanavond en morgen nog smeppen en dan een dagje rust. Om eerlijk te zijn staat het smeppen me zwaar tegen, wat een ellende als je je zo kl*te voelt, als die cyclussen niet zo lang zouden zijn zou ik een ronde overslaan maar dat ga ik dus mooi met deze lange rondes maar niet doen. Ben benieuwd hoe ff met deze koorts mijn ei gaat berekenen. Nou ja dat ik zie ik over een paar daagjes wel weer. BTW sorry voor dit lange verhaal, ff mijn verslaving weer op peil gekregen. **denkt ff hardop, misschien waren het wel afkickverschijnselen en ben ik morgen weer beter**
zeg Wieffie: Ik snap best dat je je ei niet wilt missen, maar zou je ei niet toevallig zichzelf uitstellen? Dat zeggen 'ze' toch? Dat door ziekte je ei later kan springen? Om nou te smeppen als je je zoooo beroerd voelt is toch ook niet lekker! Beterschap in elk geval! Vraag me nou toch wel af wat m'n temp morgen gaat doen. Heb steeds buikpijn en lichte migraine. Misschien ongi? Wie weet! Ik ga ervandoor! Nog ff aan het rokje voor dochterlief werken. Tot laterrrrr! Liefs Tezzz
hallo dames! alles goed hier? mn ongi is vandaag doorgebroken. cyclus van 50 dagen gehad... pff nou ben blij dat we nu verder kunnen. ik ben dan wel niet zwanger, maar mn poezenkind overduidelijk wel! jaah ze heeft echt al een buikje! lief he.. toch een beetje roze hier hihi.. ik ga naar bed..
@lauwtje: gefeliciteerd met je poes! En ook met je ongi dan maar he! En dan nu zelf nog zwanger worden, dan heb je helemaal een roze jaar!
@ Lauwtje: hihi gefeli met de poes! Hopelijk is het een beetje besmettelijk en wordt jouw volgende cyclus dan ook roze! @ Wieffie: verdorie dat klinkt niet lekker. Zorg maar goed voor jezelf! En kan me voorstellen dat je dan niet zo'n SMEP zin hebt! @ Miepie: hoe is het met je man? Is ie alweer de griep te boven of nog uitgeteld... Echt zo vervelend dat dat net nu is. @ julita: Goedemorgen! Begreep ik nu goed dat er toch nog een klein klusje voor je aan komt? @ iedereen: hoop dat jullie al lekker slapen! Hier doen armen en rug wel een beetje pijn... Morgen nog een keer de was aanbrengen want vloer was best ruw en kan nog wel wat gebruiken... pffff Ga vroeg naar school dus spreek jullie later. Niet teveel kletsen...
Tjonge wat kunnen jullie kletsen zeg. Heb weer veel moeten bijlezen. Vandaag veel geslapen en de comp is ff uitgezet. Buikpijn is al wat minder, maar nog steeds overduidelijk aanwezig. @leentje ik ben al in mrt gestopt met de pil (ivm ontpillen en dus nog veilig gedaan) Vanaf eind april ben ik gaan kijken wat voor een cyclus ik zou hebben (na mezelf ingelezen te hebben wat normaal is) en vanaf juli zijn we voor het echie bezig. Maar omdat mn cyclus zo raar doet wil ik graag doorverwezen worden.
Goedemorgen! Wat een geboen hier zeg! Ik krijg er meteen een schuldgevoel van... Dat moet hier ook nog gedaan worden. @go4baby, klopt ik ga nu ff werken. Ik moet geloof een service gebruiken en dan beoordelen ofzo. Maar wel buiten... Het is hier nogsteeds zo koud brrr. kom later nog even terug!
Mogé Wat lees ik een beetje roze bij Lauwtje Leuk hoor zwangere poes! Toen ik thuis woonde heeft onze poes ons ook verrast met 7 kittens....erg leuk hoor. Alleen stomme zet van mij toen de tijd dat ik ging bollenpellen en niet later ging en de bevalling kon mee maken #-o Had ik gewoon moeten zien....maar moest zo nodig geld verdienen Nyncke dikke knufff...pff ronde van 50 nie leuk! Beterschap Wieffie gelijk heb je hoor...wie niet schiet wie niet raakt! Werkze Julita @Go4baby...er is er een bijna jarig......... =D> \/
de dokter denkt een griepje maar kan het niet met zekerheid zeggen, het was een hele oorlog daarbinnen zei hij toen hij luisterde. Ik zit in een kritieke periode en daarom durft hij het niet met zekerheid zeggen. Ben ik effe gerustgesteld zal het maar bij griepje houden zeker. Moet tot zaterdag rust nemen en niet te zwaar eten. Dus lig met laptop op de bank
Wieffie, inderdaad aan het klussen zal het niet liggen. Maar wat is dat PUPO-Principe? Veel beterschap trouwens, dat je je snel beter mag voelen hoor!