SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 5, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb 15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb 16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 18 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt 4. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 5. Lola1982, ronde 3.5, NOD 25 mrt UP
goeiemorgen meiden! Hier een flink vermoeide MOAS.....gisteren een drukke dag achter de rug, en vanmorgen weer vroeg op. Kom ik op mijn werk, wordt om half 9 meegedeeld dat de stroom eraf gaat, dus computer weer uitzetten......wachten.....wachten....uiteindelijk rond half 10 pas de stroom eraf, en nu ligt het netwerk eruit (we kunnen op geen enkele server, maar gelukkig nog wel op internet ) Helpt niet echt tegen de dufheid dus. @ wieffie beterschap meis, griepje is niet erg maar toch niet tijdens je ei! @ zico van zo'n bericht word je niet erg blij. Misschien toch even de vk bellen als je je heel erg ongerust maakt? Ik duim in elk geval voor je dat alles goed is met je kindje! @ miepie (beetje laat) bah, ongi geworden! Wanneer moesten jullie ook alweer voor die tweede zaadtest? Ik duim voor een super-goeie uitslag hoor! Nou, inmiddels doet alles het weer hierzo dus ik taai weer af....fijne dag allemaal!
goeie morgen! mijn temp vanmorgen was 36.7. Stuk hoger dan gister. Zal vandaag dus wel niet ongi worden. @Wieffie: voel je je al weer beter? @Zico: vast de griep hoor! Half Nederland is er al door geveld (geweest) dus trekt vast naar het zuiden weg! Lekker kalm aan doen! Beterschap! @MOAS: nog 3 weekjes maar? Tjonge, wat gaat dat snel! En heb je nog wel wat op de planning staan als je verlof hebt? (behalve bevallen natuurlijk ). Ik hoop het voor je, anders ga je op de bevalling zitten wachten. Had ik bij m'n tweede ook. En dan duren de dagen best lang! (En hij was nog wel 4 dagen te vroeg ook!) Tot laterrrrr! Liefs Tezzz
Hee Lauwetje wat voor een poes hebben jullie? Wij willen graag een kitten.... Nog 3 weken werken.... mmmmm heerlijk.... Ik heb om 2 uur weer een sollicitatie gesprek. Ben benieuwd wat dit is. ... Tezzzz rare temp weer! 40 dagen was zo mooi geweest
@Ellen: tja, och, als ik weer een "cyclus" van 49 heb, ben ik in elk geval wel regelmatig! Mijn banner staat trouwens niet goed volgens mij alvast succes bij je gesprek vanmiddag!
raar. m'n banner liep een dag achter. Heb 'm opnieuw ingevoerd met dezelfde gegevens en nou doet íe het wel weer. Heeeeeeeeeeeel apart! MIJN BANNER WIL OOK DAT M"N CYLUS KORTER IS!
Hallo dames, ik kom weer eens koekeloeren, want het is weer veel te lang geleden. Zico zwanger zie ik, gefeliciteerd! Lekker roze he! Wat lees ik over Tezz? Geen eisprong? Hoe zit dat precies?
kan geen vk bellen omdat we er in belgie niet mee werken, zal echt moeten wachten tot donderdag volgende week
@zico, ik vind het ook heel vervelend voor je dat je ziek bent. Ik weet niet of ik dit mag vragen maar, toen het de vorige keren mis ging voelde je dan ook zo?
heeeeeeeee cynthia! Alles goed? aan m'n temp te zien heb ik gewoon geen ei! Ga maandag na de vakantie maar eens aan de bel trekken bij de ha. Zal je ff pb sturen (mocht je die nog niet hebben gehad) want ik word hier heeeeel erg gespamt op m'n mail!
Tezz, ik zie in je album dat je opdag 22 een kruis krijgt, is die nu weer weg door die dip van dag 30 ( geloof ik)?
goedemorgen! aaah wieffieee beterschap meid! en dan nog moeten klussen ook bah bah! ik dacht gisteravond ook even dat ik ziek werd, alles deed me zeer en voelde me beroerd maar dat is gelukkig helemaal weg nu! julita, suc6 strax! of was je alweer terug ellenk suc6 met je gesprek! zico balen meid maar denk dat t idd de griep is! beastie, dan zal t wel een enorm leuk lief mooi knap kindje zijn he met zon naam tezzz, wat een gedoe met die temp van je! die van mij was vanmorgen 36,6..eergisteren 36.4..zo laag is die bij mij nog nooit geweest dus ik eergisteren maar voor de zekerheid een ovu testje gedaan maar die was dik negatief.. dus t zal allemaal wel.. vanaf nu maar weer iedere dag tempen tot mn ei er is.. zo hier leker uitgeslapen! heerlijk! zometeen weer even steppen en dan douche aankleden en ff langs mn opa en oma. en jaja zal vandaag toch echt wat moeten poetsen ofzo pfff hihi vrienden van mij, bij wie ik altijd op de kinderen heb gepast in t verre verleden (zijn inmiddels 14 en 10..ben bij de bevalling van de 2e geweest kun je nagaan) die gaat een kaarsje voor me branden dat ik snel zwanger mag zijn.. vond ik zo lief! zij heeft ook heel veel moiete gehad om de kids te krijgen en toen heeft een tante van haar dat ook vor haar gedaan en ze was meteen zwanger hahaha dus ik zei al: branden dat ding!
ik hier vandaag highlights in mijn haar laten zetten, was ik naar een dure kapsalon gegaan waar ze gewend zijn aan 'westers' haar enzo....maar ik ben eigenlijk niet echt tevreden. Ik vind het te wit geworden. Maar het kan zijn dat het nog even moet wennen. Even kijken wat manlief ervan vind zometeen.