Pfff vervelend zeg! Zou het ook niet kunnen dat je op dag 30 je ei hebt gehad? Of is je temp al zo vaak wezen schommelen dat dat ook onmogelijk is. Sorry voor die vragen hoor, vind het gewoon vervelend voor je.
@Marieke, lief van die vriendin! ik hoop dat het werkt. Ik was alweer terug hoor, het was vanmorgen vroeg.
oo haha oke sorry! ja ik hoop ook dat t werkt! als ik deze maand zwanger ben dan ga ik serieus een kaarsje voor iedereen van t smeppen aansteken hier! en heeft je mannetje je highlights inmiddels gezien of is die nog niet thuis?
@Ikdus: geeft niet, is ook verwarrend! Mijn temp kent zo veel pieken en dalen dat het me al verwonderde dat ik een ei kreeg op dag 22! Heb tot dag 36 bijgehouden maar m'n temp bleef te laag. Nou paar dagen niet getempt en sinds gisteren weer. Maar m'n temp moet eigenlijk richting de 36.9! Mijn laatste 'gewone' cyclus ging íe ook daarheen. En die temp zie ik niet! En ff kan er dus ook weinig van maken. Heel misschien dat ik 'm 6 dagen geleden heb gehad, maar da's m'n eigen interpretatie. Ik wacht maar gewoon af! Ik ga ervandoor! Kids al weer bijna ophalen van school! Laterrrrr! Liefs Tezzz
Hoi Julita, met mij gaat het wel hoor, beter dan een tijdje geleden in ieder geval. Druk bezig met de scheiding, die moet een beetje opschieten. Ik heb een ander huis op het oog, dus dat moet snel geregeld worden. Maar elke dag is er één toch?
hoi meiden, Gefeliciteerd hanne! Ben aan ronde 10 begonnen. Was rood, niet leuk. Maar ik zie het maar zo het was geen lange cyclus en nog 3 keer en dan kan ik naar de ha. Even doorzetten dus. Wil iemand mijn nieuwe NOD zetten op 26 maart op de lijst? En ronde 10? Dank je wel. Groetjes Elba
@Marieke, hij is nog niet thuis... Ben een beetje bang want de enige oplossing zou dan lowlights zijn, en dan word het volgens mij helemaal een rotzooitje. @Cynthia, zo is het! Blij te zien dat met beeb alles goed gaat ook.
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 5, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb 15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb 16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 18 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt 4. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 5. Lola1982, ronde 3.5, NOD 25 mrt 6. elba, ronde 10, NOD 26mrt gedaan elba, dikke knuf.
Tezz, ik heb je een mailtje gestuurd! Elba, jammer dat het rood is geworden deze cyclus, maar een nieuwe ronde betekent ook weer nieuwe kansen! Dus go for it! Julita, ik zie dat je IUI gaat doen. Hoe staat het daar nu mee?
@ Tezz, ik snap dat je op een moment gewoon stopt met tempen als je er niet veel wijzer van word.. @ Cynthia, begrijp ik het goed? Ben jij een alleenstaande mama?
@cynthia, ja dat is wel spannend deze keer. Ik ga zaterdag voor de eerste follikel meting. Alvast kijken of mijn eitjes een beetje redelijke maat zijn en dan zullen we wel zien wanneer het precies gaat gebeuren. Het is ook mijn eerste keer dus het is een beetje afwachten.
Heeeeeé Cynthia! SC! Zijn de lichaamelijk kwaaltjes wat weg getrokken Kan je je focussen op andere zaken... dikke vette knuff voor jou! 8)
He Cynthia, hoe gaat het met je lichamelijk? Zijn de kwaaltjes al wat minder. Heeft je man het er nog over gehad dat hij een actieve rol in de opvoeding wil hebben of niet? Kost dat veel tijd zo'n scheiding? Wat een gedoe allemaal zeg, dikke knuffel. Julita, kun je er zelf niet zo'n spoelinkje doorheen doen, die je als het ware als een shampoo eroverheen doet?
ik heb wel eens van die spoelingen gehoord maar ik heb ze nog nooit gebruikt. Ik ben bang dat het alleen maar erger word dan en dat kan ik nu echt niet hebben. Ik heb alweer een paar audities staan voor volgende week.
ik kijk het morgen overdag nog even aan en dan ga ik maar meteen terug...Ik heb daar echt een hekel aan, maargoed. Mannetje vind het ook een beetje te wit, terwijl ik anders juist altijd een mooie warme caramel kleur heb. Hij heeft er nu platinum ingedaan, soms egrijpen die japanners het echt niet.
Ja, sinds een maandje inderdaad. Niet uit eigen keuze, maar soms loopt iets niet zoals je had verwacht helaas.
Spannend hoor, en fijn dat er iets gebeurt in ieder geval. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel meer dan vroeger. Even afwachten inderdaad en het beste ervan hopen! Ik duim voor je!
hihi, jaja, SC hier! Misselijkheid is gelukkig redelijk verdwenen. Ik heb nog steeds geen trek in eten, maar het lukt in ieder geval om te eten. Nu 5 weken lang aftellen voor de 20 weken echo!
We zijn dus bezig met de scheiding, als het goed is kunnen we morgen tekenen en dan moet het naar de rechtbank en dat kan wel een paar weken duren. Tijdrovend dus, maar het moet gebeuren. Mijn man wil veel te veel te maken hebben met de opvoeding, hij zou het liefst dirigeren wat voor soort opvoeding het kindje krijgt, maar ik wil hem er zo min mogelijk bij betrekken. Bezoekrecht krijgt hij wel, maar verder geen inspraak, wat mij betreft.