wat? nou dat had misschien wel gekund maar dan heeft hij toch wel een hele verkeerde keuze gemaakt toen hij je verliet...
pfff cynthia dat is ook wat! lekker je eigen opvoeding bepalen hoor! dan had ie maar niet zo stom moeten zijn om je te verlaten! ik ga nu maar eens naar opa en oma.. lang niet geweest en die mensjes missen me zo hihi tot strax!
Ja, hij wilde het zelfs laten opnemen in de echtscheidingspapieren! En hij EISTE (!) dat hij meespraak in de naam van het kind zou krijgen. Nou, vergeet het maar! Nu ga ik gewoon opvoeden en naam geven zoals ik dat zelf wil!
Hoi Julita, Bedankt dat je de lijst hebt aangepast. Succes zaterdag!Zal voor je duimen. En toi, toi, toi met de audities. Cynthia, vind ik ook, gewoon opkomen voor jezelf en je beebje. Als hij slimmer was had hij het wel anders aangepakt! Jij sterkte, zal wel niet makkelijk zijn allemaal. Veel liefs, Elba
Middag! SC, fijn weer wat van je te horen! Blijf het superknap van je vinden hoe sterk je er in staat. Dikke knuf! Tezzz, geef die temp eens een flinke trap omhoog ! Mielenl, foto's, foto's! Heerlijk vooruitzicht zeg, nog 3 weekjes werken.... (zit hier stiekem al de weken tot het einde van het schooljaar te tellen ) Mannetje gaat vrijdag zijn 2e portie inleveren, slikt braaf zijn zink (vraagt vanmorgen, na ze al een week te slikken waar ze eigenlijk voor zijn ) en we hopen maar dat het nu iets beter is. Ben allang blij als het er in elk geval meer dan 1,5 miljoen ofzo zijn, dan kunnen we in elk geval nog aan de IUI of IVF als hij niet op een andere manier geholpen kan worden... @ iedereen; dikke knuffel! Ga even mijn volgespamde mailbox doorworstelen...
Cynthia, heb je nog wel contact met zijn familie, zijn zussen en ouder? Wat voor rechten hebben mannen en vrouwen na een scheiding m.b.t. het ongeboren kind. Is dat niet gelijk of heeft de vrouw meer rechten? Miepie, spannend hoor. Hopelijk zijn het er nu veeeeel meer.
@zico, dan hoop ik dat het gewoon een griepje is... en dat je volgende week een mooie echo hebt. Lekker rusten dan maar en goed voor jezelf zorgen.
Ja, ik heb contact met mijn schoonzus en zwager, en met zijn moeder. Die vinden het allemaal heel erg gelukkig. Vrouwen hebben veel meer rechten na de scheiding. Eigenlijk is het bijna zo dat ik hem bezoekrecht zou kunnen ontzeggen als ik de rechter aangeef dat het te zwaar voor me is.
Vind dat vrouwen ook meer emotioneel betrokken zijn met dit soort zaken. Vind het erg goed dat je zo goed voor jezelf opkomt, SC! 9 maanden kindje dragen en dan hem eens laten vertellen hoe en wat...nee hoor, danhad hij slimmer moeten zijn Ja ja tis wel 5 weken tot de 20w echo maar je kindje voel je zelf misschien wel eerder...ikke al 2 weekjes Leuk vooruitzicht. KNUFF! @miepie...vind het ook erg goed dat jij positief bent...werkt alleen maar mee in jullie "proces" knuff!
Hallo meiden, SC, fijn om weer iets van je te horen! Jeetje, dat je nu zo voor jezelf moet opkomen tegen een man waar je de rest van je leven mee had willen delen, meid, ik heb echt heel veel bewondering voor je, hoe je het doet! Dikke knuffel van mij! Julita, hopelijk gaat de iui nu eindelijk eens het roze resultaat opleveren! Ik ben erg benieuwd naar je 1e FM. Zal voor je duimen! Marieke, ik ga hier ook maar eens kaarsjes branden. (brand er toch altijd veel maar zal nu alle namen van hier eens noemen, kijken of maart extreem roze gaat worden) Lauwtje en Elba, kl*te meiden dat die rot ongi er weer door gekomen is Wees maar een beetje lief voor jezelf en lauwtje, toch leuk dat je poes wel roze is! Miepie, wel lief van je mannetje dat ie alles zomaar slikt zonder eigenlijk te weten waar het voor is Ik ga voor jullie ook een kaarsje branden dat de uitslag volgende keer beter is! Nou, hier in de ziekenboeg gaat het een heeeeel klein beetje beter dan gister. Wel krijg ik er nu een keel- en oorontsteking bij Maar met paracetamolletjes kan ik de klachten nu wel een beetje onderdrukken. Gister toch met heel veel pijn en moeite nog weten te smeppen. (kan je eigenlijk nagaan hoe groot de wens eigenlijk is...)
Jammer Cynthia. Maarja kindje zal vast genoeg liefde van jou krijgen! En hij is een beetje gek zo te lezen. Ik weet natuurlijk niet waarom jullie uit elkaar zijn gegaan. Maar hij moet al blij zijn met bezoekersrecht.
Iedereen gaat altijd weg als ik net terug ben! @Cynthia: bericht ontvangen en doorgestuurd (hopelijk aan iedereen ). Ik vind ook dat je voet bij stuk moet houden nu hoor! Het klinkt net alsof hij jou alleen maar als 'broedmachine' heeft gebruikt of zo! Hoe minder contact hoe beter hoor! Lekker je eigen ding doen jij! Liefs!
Dit is een berichtje van Cynthia, SC (Super Cynthia!) van wat er loos is...Hoop niet dat je het erg vind, SC, dat ik IKdus even inlicht
@Beastie: ik was je al voor per pb. Ik ga koekjes bakken met mijn dochter! Tot strakkies (en anders tot morgen!) Liefs Tezzz
Ik was al zelf op onderzoek uit En ook inmiddels ingelicht. Hoop niet dat je het erg vind Cynthia. En de naam Super Chyntia verdien je ook! Ik hoop dat je straks ook weer helemaal goed voelt en ook weer heel goed voor jezelf kan zorgen! Dikke knuffel.. Heb gezogen dus ga nu even vouwen.