Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heb me er inmiddels doorheen geworsteld ;).
    Marieke, dát zijn nou juist weer fouten waar ik overheen lees en als ik jullie allemaal zou zitten verbeteren... kom ik niet meer aan lesgeven toe ;) (geintje)

Ellenk, wat deed je test?

2. haha ach ja iedereen maakt wel eens fouten!
    nederlands was nooit mijn goeiste ( ;) ) vak...

ja ellenk wat deed je test!

ik moet nodig gaan koken.. maar lijkt wel een telefooncentrale hier..
    mn moeder...die snapt dus echt nix van hyves! had ik dr maar nooit geholpen met t aanmaken van een profiel hahaha

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier ff een update. Ben nog steeds thuis omdat ik zo'n buikpijn heb. Nu weet ik ook weer waarom ik aan de pil ben gegaan. Heb vanmorgen toch de stoute schoenen aangetrokken en de dokter gebeld voor de verwijsbrief. Hij zou me terugbellen Voor twee uur. Niet gedaan dus ik hem weer gebeld, was hij weggeroepen voor een spoedgeval. Nou heb ik met de assistente afgesproken dat hij morgenvroeg ff belt. Heb ondertussen ook maar het ziekenhuis gebeld en ze sturen de formulieren alvast op. Nu maar duimen dat hij me een brief geeft.

Verder niet veel gebeurd.

4. nyncke hopelijk krijg je snel de brief meid! en hopelijk kan de gyn dan wat voor je betekenen!

zo zit je hele dagen alleen maar in t smeptopic en zo opent de een na de ander een topic in vruchtbaarheidsbehandelingen...

eigelijk best sneu om te zien :( ik heb bij iedereen persoonlijk al iets gepost maar toch wil ik hier tegen iedereen nog een keer zeggen dat ik echt hoop dat we snel de SMEPlijst roze mogen kleuren! ik duim voor jullie allemaal en hierbij ook een dikke knuff!

(ook een dikke knuff voor alle zwangere dames hoor! omdat jullie gewoon zo lief voor ons zijn als we weer eens ongi worden enzo..)

zo, einde emo momentje!

5. Niet meer actief

Aah Marieke wat ben je toch een lieve meid ;)

Al was de knuffel niet voor mij bedoeld krijg je toch een knuffel terug.

6. voor jou ook en dikke knuffel hoor ikdus :D
    bedankt voor de jouwe :D

7. Niet meer actief

Thnx Marieke..

8. hey miep vraagje voor jou
    als mn vriend zn zaad wilt laten testen moet die dan 2 dagen daarvoor geen zaadlozing hebben gehad? hoorde dit net van iemand en vink wel handig om te weten..want hoop dus dat hij gelijk zaad kan achterlaten 3 mrt..

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He marieke,

Mijn mannetje moest ervoor zorgen dat ie 3-5 dagen geen lozing had gehad. Overigens kon ie niet gelijk bij het eerste bezoek niet gelijk een potje inleveren. hij kreeg wel alle formulieren en een potje mee. Oja hou wel ff rekening met je vruchtbare dagen. 3-5 kun je beter niet missen in je vruchtbare dagen ;)

10. thx wieffie!

nee idd...3-5 dagen zal er dan net na mn vruchtbare dagen zijn als mn ei net als vorige maand op dag 17/18 springt...dus dat risico nemen we niet hahaha
    dan toch maar even alleen t gesprek afwachten!

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

FFkijken hoe het hier gaat
    Jeetje wat zijn jullie een stel kletsmarietjes hi hi

Vrijdag weer naar de gyn heen voor een echo
    ff kijken of me eitjes genoeg gegroeit zijn

Morgenmiddag rond 3 uur al lekker weekend
    Echt heerlijk vooral als het op je werk chaotisch is

Weten jullie wie er nog meer pendelt?

Liefs Tijgertje23

12. spannend tijgertje, hopelijk zijn je eitjes goed gegroeid! suc6...weet niet precies wie er allemaal pendeld.. staat ergens op de site aangegeven toch?

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja dat zag ik staan maar er zijn meer meisjes die pendelen toch?

Ja ik hoop ook dat ze goed gegroeit zijn
    Maar als ik heel ererlijk bent heb ik geen hoop meer omdat dit
    de 5de iui wordt en krijg tot de 6de iui vergoed en daarna overstappen naar ivf :cry:
    Wat nog moeilijker wordt maar ja..........
    Sorry voor het klagen hoor

Deze maand ff geen ovu testen gebruiken

Hoe is het met jou marieke?

Liefs Tijgertje23

14. meid je klaagt niet hoor! tis ook allemaal niet nix die behandelingen!
    begrijp dat je weinig hoop hebt als t voorheen allemaal niet mee zat! maar kop op! ooit moet t jullie toch gegund zijn! en dan liever deze keer als de volgende keer natuurlijk :D

hier gaat t wel goed hoor! wij gaan nu net de malle molen in... 3 mrt onze eerste afspraak bij de gyn..en dan maar verder zien. mijn tempkaartjes zagen er goed uit volgens de huisarts dus denk dat de gyn eerst t zaad van mn vriend zal onderzoeken..
    dus t slopende wachten zal voor ons ook dichtbij zijn.. helaas...

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi,

Mijn test nog nega. Al wel een streep te zien maar nog zeker niet posi. Maar dat kan kloppen want heb normaal pas dag 13 posi test.

Tijgertje ik hoop ook dat je eitjes goed zijn gegroeid. Dan heb je tenminste een eerlijke kans :)

Mijn zuurkoolschotel was weer goed gelukt . Zolang ik het maar bij eenpansgerechten houd, gaat het allemaal keurig. Vleesbraden is bij mij het probleem....

16. dat is mooi dat t gesmaakt heeft ellenk!
    en ach, dan LAAT je t vlees toch braden ;)
    ik zal morgen ook eens een ovutest doen.. mijn ei wil nog wel eens verschillen...
    doe er gelijk even een paar extra bestellen..

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tijgertje, hoe lang zijn jullie nu bezig? Lastig hoor dat het voor sommigen allemaal zo moeilijk moet gaan he. Het is vaak zo oneerlijk. Maar blijf geloven dat het jullie ook gaat lukken hoor! Denk er maar aan dat er maar slechts 2% van alle stellen niet zwanger worden op den duur!
    Dikke knuffel!

Ellen een positieve test op dag 11 zou ook idd wel erg snel zijn of heb je dat ook al eerder gehad?

Kom op meiden we gaan in maart gewoon ons roze feestje maken!

**zwaar optimistisch van mijn eigen bericht, voel me zelfs goed genoeg voor de 3e smep na positieve test, morgen eindelijk weer rust en dan overmorgen nog een smep... ik ben helemaal in de PUPO-mode :oops: **

18. goed zo wieffie zo hoort t ook!
    allemaal in de PUPO modus!

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

:) :) :) :)

Precies! hoppa...

idd dag 11 zou veel te vroeg zijn... maar goed het is volle maan ;) dus je weet het niet

20. is t volle maan ja? woeii dat word smeppen vanavond ;)

Deel Deze Pagina