Hier wordt niet gesmept vanaaf. Hebben gisteren gedaan en wil de spermazooitjes van mannetje niet uitputten. Hij is ook al niet zo piep meer
haha wij zijn deze maand eigelijk een beetje te laat begonnen met smeppen.. normaal beginnen we op dag 5 al maar we waren afgelopen week zo druk dat we savonds of zeg maar snachts te moe waren om te smeppen.. dus eergister op dag 9 pas voor t eerst deze cyclus gesmept.. dus moeten vandaag wel...scheelt dat mn ei vorige maand en denk deze maand ook wel wat later is dus hebben we nog even hihi
Oja, volle maan?... mmmm... gaat helemaal goed komen, ff mijn mannetje ook achter de pc sleuren... hahahaha.. dan heb ik iig een goed excuus
Niet zomaar volle maan maar ook nog een maansverduistering...is dat dubbel kans? (las vanmiddag iemands verhaal, zwaar bijgelovig, dat als je zwanger bent tijdens een maansverduistering dat je dan op 0.00 uur onder de douche moet staan en bidden dat je geen kind krijgt met grote moedervlekken met haren eruit ..... ) Nou ik lig vanavond om 0.00 lekker te snurken hoor Dikke knuff voor Tijgertje .. leven is ook niet eerlijk maar gaat echt lukken hoor Als je Stienke een pb tje stuurt wil ze vast pendelen...ze is snel en heeft het redelijk vaak aan het rechter eind, suc6 Go4baby...ben je al klaar voor morgen?
Hahahahahaa... kom hier niet meer bij... ik ga me er toch maar niet door laten ontmoedigen... hahaha, wat een verhaal zeg...
hahaha t zal je gebeuren! word t dus vanavond extra goed smeppen! EN volle maan EN maansverduistering... ooow jeeeeeeee vriendlief moet zaterdag draaien en nu is zn laptop gecrashed... weg muziek weg playlist woeiiii
hahahahhaa en ze doet t nog ook? hahaha sorry je mag je medemens niet belachelijk maken! en hoop ook niet doordat ik even moest lachen t topic meteen gesloten gaat worden maar toch... vind dit wel heel erg ver gaan!
Ieder zijn ding zeg ik dan maar... mijn mannetje zit nog met een opdracht die die af wil maken... nou ja we hebben ook niet voor niets een vakantie voor volgende week afgeblazen...
Ja we zouden volgende week een weekje gaan wintersporten maar we hebben zoveel opdrachten liggen die de komende 2 weken af moeten dat dat gewoon niet gaat.... Ik ga maar eens kijken naar een lekkere zomervakantie.
oooo das helemaal erg! wintersport te moeten afzeggen das zooo heerlijk he! dan maar een langere zomervakantie!.. maar leuk is t niet ...
Dames excuses... het is me niet gelukt om bij te lezen. Ben helemaal stuk. Vanavond 2e laag was aangebracht en net weer uitgepoetst. Nu lekker onder de douche en dan vroeg naar bed. Morgen weer vroeg naar school. Ik heb mn opdracht helaas niet gemaakt, ga kijken wat de anderen er van gemaakt hebben en dan hoor ik wel wanneer ik het in kan/mag halen... Truste lieve allemaal! Tot een wat meer socialere keer!
welterusten wieffie ik ga zo ook naar boven.. hopelijk krijg ik mijn mannetje ook mee want we moeten toch echt smeppen toedels!