Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goede morgen!

Go4baby gefeliciteerd met je verjaardag!

hier niet zo heel veel te melden op t moment. haha ben net wakker!
    ga strax even met mn vriendinnetje bijkletsen! heb dr zin in..veels te lang geleden!

2. Niet meer actief

Aaah wat lief dat je zoontje dat zegt..

Maar het valt mij ook op hoor, dat baby's en kleine kinderen het liefst niet te maken willen hebben met mensen met een bril die ze amper kennen.

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, wat lief van je zoontje! Daar doe je het voor he?
    @Marieke, veel plezier met je vriendinnen.
    Ik mis dat hier ook heel erg...

4. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Nou hij gelooft het wel ook omdat mijn buik al goed begint uit te zetten maar begint hem nu ook wel te knijpen. Heel veel mensen vragen namenlijk of ik al niet langer zwanger ben of misschien een 2-ling. Mijn mannetje wil maar 1 kindje (zegt ie nu) en in zijn familie komen geloof ik wel 2-lingen voor ;) . Maar dinsdag moet ik naar de verloskundige en krijg ik ook mijn eerste echo dus ik denk dat hij het dan wel echt beseft. hahaha. Hij praat wel al veel over dit moeten we nog regelen en dat vind ik leuk.. Ik heb een rompertje gekocht wat ik ga geven als we bij de verloskundige vandaan komen met mama+papa=IKKE! Vond het zo leuk!

Hoe is het met jou? Al druk aan het testen en je ei aan het zoeken? Ik duim in ieder geval zo hard dat ze bijna verlamd raken hahaha

Liefs

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Ikdus: ja, mijn kids hadden nergens last van omdat zowel mijn ouders als mijn schoonouders ook een bril hebben, dus alleen m'n man niet. Maar meestal helpt het bij die kleintjes al als je gewoon je bril afzet. Misschien zien zij het wel als hele grote ogen ofzo. Ik denk dat ze dat gewoon niet goed kunnen onderscheiden nog als ze zo klein zijn. Maar ik vind het tóch niet leuk! ;)

6. Niet meer actief

Ja denk dat dat ook verschil maakt, en ze zullen je gewoon zien van dat is mijn mama, en heeft grote ogen ( of hoe hun dat ook zullen zien )..

Lijkt me ook niet leuk hoor dat ze moeten huilen om je bril, al is het een vreemde.

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    maak je geen zorgen hoor...het zijn de hormoonen die je darmen opzetten waar je die dikke buik van krijgt...en tweeling erfelijkheid is overdraagbaar als het in de fam. zit van de vrouw..niet de man ;) maar je weet maar nooit!

8. Butterfly1

Klopt je ogen worden dan groter. Ik heb het dan niet met kinderen meegemaakt (wij hebben ook geen bril) maar onze hond gaat ook helemaal uit zijn dak als iemand met een bril hem in zijn ogen aankijkt.
    Maar wel erg lief van je kinderen dat ze dat zeiden
    Liefs

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Butterfly,
    ik denk dat ik deze maand de ovu tests in de kast laat liggen. Ik heb ook niet bijgekocht. Ik krijg namelijk follikel metingen en dan weet je toch al zoveel. Met IUI weet je sowieso wanneer je eisprong is ( ik weet nog niet door middel van wat) want timing is alles.
    Ik heb mijn ei vaak tussen cd 18 en 22 ofzo dus ik heb nog wel even de tijd.

10. Butterfly1

Maak me ook zeker geen zorgen, vind het alleen wel al erg mooi staan hahahahahaahhahahahahaa. Het zal bij de 1 ook wel meer uitzetten in het begin dan bij de ander toch maar wel apart.
    Precies we wachten het gewoon af. En het is wel schattig hoe hij kijkt als we het over 2 hebben! echt onbetaalbaar hahahaha.

11. Butterfly1

Oke ja dat zou zonde zijn om ze dan te gebruiken. Spannend hoor de 1e iui. Ik heb wel eens vaker gehoord dat mensen ermee bezig zijn idd en dan moeten ze bijna elke dag terug komen voor een echo geloof ik (zo meten ze de ei geloof ik maar corrigeer me als ik het fout heb) en dan wordt het geinsemineerd. Spannend hoor. Hoeveel kansen iui krijg je?

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ja, als zoontje boos is of z'n zin niet krijgt gaat íe altijd meteen spugen of slaan. Dan kun je 'm wel achter het behang plakken! Maar daarna zegt of doet hij weer zoiets en dan is je hele dag weer goed! (eergisteravond ook zoiets: hij was zoooo vervelend dat ik 'm in z'n kamer heb gezet. En toen hij er steeds uit wou heb ik zelfs z'n deur op slot gedraaid! Na 5 min. mocht hij er weer uit hoor! (Ik heb zelf een hekel aan de deur op slot draaien). Poosje later gaat íe naar boven (want hij was weeeeeeeer aan het spugen) en hoor ik 'm met de sleutel klooien. Ik snel er achteraan dus, maar mooi te laat he! Had íe z'n deur van binnen op slot gedraaid. En dan moet je rustig blijven he, om te zorgen dat íe het slot weer open draait! En het lukte hem niet! Uiteindelijk heeft íe de sleutel wel onder de deur kunnen schuiven. We hadden echt mazzel, want bij onze kamerdeur lukt dat niet! Maar toen waren onze buien wel weer over gelukkig!)

Tja, ik ga eigenlijk ook nooit op stap met vriendinnen. Mijn vriendin woont in een andere stad en werkt hele dagen, dus die zie ik bijna nooit. En met de rest van m'n oude vrienden heb ik eigenlijk weinig contact meer. We zijn allemaal druk met werk en gezin en op de enige dag dat ik zou kunnen (zaterdags) ben ik eigenlijk blij dat ik iedereen thuis heb! Hier in de buurt ga ik nooit bij iemand zomaar op de koffie of zo. Ken heel veel mensen, maar doe dat gewoon niet zo snel. Heb wel heel goed contact met de buren en in de zomer kunnen we wel uren met z'n allen in de speeltuin zitten ofzo. Maar een echte vriendin bij wie je de deur plat loopt heb ik hier niet. Gelukkig is er dit forum! Elke ochtend ff theeleuten hiero is ook wel heel leuk!

Ga ff was verwerken.

En sorry voor m'n lange verhaal! :oops: (ik ben ook zo'n kletskous!)
    Laterrr!

Liefs Tezzz

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    klopt, ik ben soms voor 3 dagen elke dag bij de gyn... en dat was dan nog voor de IUI, maar toen moest ik steeds voor controle om te samenlevingstesten te doen en inderdaad ei meten.
    Ik weet niet hoeveel kansen ik krijg, daar hebben we het nog niet over gehad. Ik hoop dat we er niet meer dan een nodig hebben.
    We gaan hier over 5 weken weg dus dan zou ik hier 2 kansen hebben en dan word het een rotzooitje want dan moet ik een nieuwe gyn vinden enzo...Kan maar beter gewoon zwanger worden dus.

14. Butterfly1

HELEMAAL MEE EENS!
    AMEN

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hihihi

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tezzz, jou verhalen zijn altijd hartstikke leuk! En als ik dat lees dan zie ik altijd hoe leuk, maar ook hoe moeilijk het is om kinderen te hebben.

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Helemaal waar julita! Gewoon zwanger worden deze ronde! :D

Er is er 1 jarig, hoera, hoera...
    dat kun je wel zien dat is Go4baby!

Van harte proficiat meid! :D

Hier is de koorts weer weg.Voel me ook weer een beetje beter en heb zelfs al weer mijn kleren aangetrokken. Mijn temp vanmorgen was 36.3 dus ik schrok wel een beetje dat ik toch geen ei zou hebben gehad maar als ik mijn kaartjes terug kijk is mijn temp bijna altijd 36.3 op 2 DPO. Nog maar ff een paar daagjes aankijken wat mijn temp gaat doen.

Ikdus; pupo betekent; pregnant until proven otherwise ;)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @wieffie, goed zo! Kleren aan! hahaha
    Jij gaat nu ook weer PUPO aanhouden he?

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik wil ook pupo zijn! ;)

@Julita: en dan heb ik nog wel 'makkelijke' kids!
    @Wieffie: fijn dat je je beter voelt. En ik hoop dat je je vanaf volgende week steeds belabberder gaat voelen! ;) (wat gaaf dat je dat iemand kan wensen en er iets goed mee bedoelen! :) )

en nou ECHT die was!

20. Niet meer actief

Dus ik ben een pupo?
    ( op vele pagina's geleden gezegt )

Dit is mijn nieuwe kaartje gister en vandaag 2 uur te vroeg getempt, voel me ook echt een kacheltje.

Deel Deze Pagina