ZO! ff via hyves ruzie gemaakt met een kennis Ze vroeg er ook om! Is niet lief dat weet ik...maar als zij zegt dat als je naar de dokter moet voor een kind dat je relatie dan slecht is en dat ze daarom persee niet naar de dokter wil...prima (ik denk daar heeeeeeeeeeel anders ver)...Heb haar van het weekend verteld dat die uitspraak erg hard aan kwam toen, ik was niet zwanger en dacht er aan om 2 maanden later bij de ha langs te gaan.. Nu zei ze dat ze bedoelde ..slechte relatie qua slijm...ooooh dit is de zoveelste keer dat ze dingen verdraait. Flikt ze zo vaak! Ze heeft er 1½ jaar over nr. 2 gedaan en vond dat ik te overdreven nerveus was om zwanger te worden....terwijl toen ze bezig was aan nr 2 zei ze dat de wens niet zo groot was want ze had er al een... Nu zegt ze dat de wens net zo groot was dat het nix uit maakt. Begrijpelijk...maar dat verdraaien bleeeghhh. Nu zegt ze dat ze heeeeeeeeeel goed is invriendschap onderhouden. Ik heb er in okt gezien en dus van het weekend. Verder nooit tijd en ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik 40 uur "werk" en geen dag vrijmaak om een vriendschap te onderhouden jaaa doei! ##einde zwaar ego moment##
@beastie, was dat die vriendin uit friesland of groningen (wat was het? voor jou andere kant van het land in elk geval). Daar zou je toch ook geen contact meer mee onderhouden toch? Dat mens is raar! Maak maar lekker ruzie met 'r hoor! Ze spoort gewoon niet! (zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten!) *einde hulp-voor-beasties-ego-momentje*
Tezzz, mijn lf is 14-16 dagen Beastie, maak maar lekker ruzie hoor. Zou dan ook ruzie maken met zulke rare uitspraken. Zeg het dan in 1 keer goed of zeg het gewoon niet!
@Ikdus: dus als jij zwanger test, heb ik hopelijk eindelijk weer iets van spotting! Volgend weekend wordt dus leuk! Ik ga. Tot later! Liefs Tezzz
Ik ga lekker niet testen alleen als temp hoog blijft. Hopelijk kan ik het volhouden .. Zal voor je duimen dat jij dan spotting hebt, of misschien toch zwanger bent hoor! Is dit ook de laatste schoolweek van jou kids? of volgende week? Tot laterr x
Hahahaha... dat pupo wordt echt wel de stelregel hier Ja, ik voel me weer beter idd. Ik heb zin om weer lekker met de hond in het bos te wandelen. Edit: had dit berichtje al ongeveer 1 uur openstaan was vergeten om op ok te klikken Vreemd... Ikdus, ik temp al een behoorlijke tijd en je kaartje ziet er idd wel goed uit maar je kunt er nu nog niets van zeggen helaas. Het kan best zijn dat je een super kaartje hebt en gewoon ongi word en dat je temp daarna pas zakt. Maar we blijven pupo denken hoor
Ja ik denk dat ik dat straks ook maar eens ga proberen. Ik ben zelfs al ff weer lekker aan het werk geweest... Beastie, wat raar die uitspraken van je "vriendin". Ik zou daar ook niet tegen kunnen en denk ik ook ruzie maken dus ik begrijp je wel.
Ik werk thuis We hebben een eigen zaak dus ik kan makkelijk mijn eigen tijden invullen. Erg lekker als je ziek bent
Bedoelde eigenlijk de hond uit laten Maar dat is wel lekker vooral als je ziek bent. Wat voor zaak hebben jullie?
Oh sorry verkeerd begrepen We hebben een bedrijfje voor internetdiensten. Heel leuk, we maken alles van systemen tot websites. OEPS! Helemaal vergeten, mannetje en ik zijn vandaag 11 jaar samen! **schaamt zich heel diep, gelukkig is mannetje het ook vergeten **
En dan komt mannetje met een hele grote verassing straks haha. Gefeliciteerd met jullie 11 jarige samen zijn. En we houden het er op dat je nog een beetje ziek bent en het daarom niet helemaal begreep .. Maarre wel leuk hoor zo een bedrijfje vooral als jullie er goed in zijn
hun? nee joh ze woont zelfs op zelfde dorp. Heb net een boos berichtje terug gekregen met veel huil smilies...hmmm :-k (ik merk dat ik mezelf aan het nuanceeren ben...wat ben ik ook slappe hap!)
@ wieffie...snel gebak halen...of iets anders leuks...je kan de boel nog redden..tis nog nie te laat! enne Gefeliciteerd....er zijn er genoeg die de 11 niet halen