goh, heel stil hier. @Miepie, ik hoop dat alles ok is. Veel sterkte morgen. @go4baby,fijne dag nog. ik ga naar bed.
huh? Maar het is wel dezelfde als waar je het al eerder over had toch? Die zei dat jouw relatie wel slecht zou zijn, terwijl ze zelf al een jaar geen sex had gehad of zo? Of haal ik je nu echt door elkaar met iemand anders? Ow ja: goeiemiddag!
hallo stelletje kletskousen! heb 4 pagina's terug moeten lezen hahaha wieffie fijn dat je je weer beter voelt! gefeliciteerd met je 11 jaar samenzijn! beastie! das ook niet leuk zon vriendin! derest weet ik niet zo gauw meer om te reageren haha hier weer een leuke middag gehad! zij is mn beste vriendinnetje.. ken haar bijna 20 jaar al! vanaf de kleuterschool dus! hebben alles samen meegemaakt...samen op dezelfde scholen gezeten, samen altijd wezen stappen, alles samen. alleen de laatste 3 jaar zien we mekaar wat minder.. allebei huisje boompje beestje dus ja dan kom je niet meer dagelijks bij mekaar over de vloer.. maar als we dan na een tijdje weer samen zijn is t gewoon als vanouds..we kennen mekaar door en door dus dat is erg leuk! zo en nu moet ik nog verzinnen wat we moeten eten
zou kunnen, maar heb ik niet zon zin in....weet eigelijk niet waar ik zin in heb hahaha moeten sowieso naar de winkel..of iets bestellen kan ook .... had trouwens ook een negatieve ovu test vandaag.. dus ei zit er nog niet aan te komen...
Ja dat is die....was 1½ jaar geen sex by the way maar dat van friesland/groningen...geen idee waar je dat vandaan haalt! Ach laat het als een nachtkaars uitgaan....geen energie meer insteken doet ze zelf ook niet. (ze was woest dat ze voor haar jongste zoon geen kaartje had gehad op z'n verjaardag of een belletje...van een gezamelijke vriendin...maar die vriendin heeft echt niets met kinderen van haar moet je dat ook niet verwachten...maar ik was gek volgens haar "dat merk je wel als je zelf mama bent hoe naar dat is"....pff)
ja ook middag we gaan vanavond op wasmachine jacht...dus eten waarschijnlijk in de stad....ga ff wat bedenken wat. 8)
Beastie mss zijn er al nieuwe wasmachines die meteen strijken ? Zo nog een kwartiertje "werken" en dan mag ik weer naar huis hoera hoera Wij eten nog gezellig van de zuurkoolschotel van gister....
ik had ook een hele goeie vriend die niks om kleine kinderen geeft. Vond ik prima en weet gewoon van hem dat hij geen kaartje zal sturen. Maar dan hoeft íe van mij natuurlijk niet te verwachten dat ik hem wél een kaartje stuur he! Doen we dus ook niet. Leuk! Groot ding kopen! Lekker te veel geld uitgeven! Neem er 1 met extra wijde vulopening als je die kan vinden. Ideaal voor dekens en kussens enzo. Heb ik in mijn wasmachine én droger. Zelfs onze tante komt eens in de zo veel tijd haar dekbed bij ons brengen om te wassen! (Anders moest ze het in het bad doen ). Echt ideaal!
Zo ik ga maar eens naar huis. tot later meiden.... mannetje is vanavond voetballen dus ben vast nog wel online te vinden.
heheh mijn mannetje gaat nog biljarten ná z'n werk dus die zie ik vanaaf in bed pas denk ik! Tot later!
dat word dus een druk avondje op de site zo te horen haha hier ook niets bijzonders te doen vanavond dus ik zal hier ook wel te vinden zijn!
Hallo, Beastie, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik had dat met het bekijken van iemands huis als die net verhuisd had. Een goede vriendin liet pas na 2 weken iets weten. Ik helemaal geiriteerd want ik had van te voren gezegd wanneer de sleuteloverdracht was. En van mensen die zelf nog geen eigen huisje hebben begrijp ik dat zeker, want die weten niet hoe belangrijk zo'n gebeurtenis is (eigenlijk hetzelfde als verjaardagen van kinderen vergeten, je weet ook pas hoe dat is als je zelf zo ver bent en daar mag je anderen dus niet op aankijken) maar zij wist het erg goed en daar baalde ik van. Alleen kun je denk ik beter bellen dan mailen want dat wordt soms heeelemaal verkeerd gelezen en dan heb je dat weer. Maar ik zou het ook gewoon dood laten bloeden. Ik heb dat met een vriendin ook gedaan. We hebben het beiden druk en als we elkaar op een verjaardag zien kletsen we wel bij, maar meer ook niet meer. Het duurde even voordat het zover was maar nu is het wel fijn. Ik heb een echte goede vriendin, we kennen elkaar vanaf dat we 5 jaar zijn. Zij kan mijn gedachten lezen en ik die van haar. Het is nu ook super dat we samen zwanger zijn, al heb ik wel erg veel moeite met het feit dat ze nu nog steeds zo ziek is en ik alleen de lichte kwaaltjes heb. Ik hoop echt dat het eens een keer voorbij is want ze is nu 19 weken en dan mag het wel. Daarnaast heb ik nog wat goede vriendinnen maar niet zo intensief als met haar. Nou, ik ga eten bij mijn ouders (wel fijn als je even geen keuken hebt, dan kun je zelf niet koken . Door Ellen heb ik nu wel zin in zuurkool maar dat zullen we wel niet eten. Ik lees straks langer bij, Go4baby nog een fijne verjaardag, Wieffie gefeliciteerd met al weer 11 jaar en Julita, welterusten (als zal je al wel lekker aan het snurken zijn). Doei!
HEE daar is de jarige dan! Thanx voor al die lieve felicitaties! Was hele dag naar school, taart gegeten.. natuurlijk en stukjes voor jullie bewaard... Vanochtend lag internet eruit. Moest ook vroeg naar school dus geen zin om alles opnieuw op te starten... Net thuis, moet nog verder bijlezen, maar gaan zo weer de deur uit! Dikke knuffels!
Veel plezier vanaaf.... Hier nog nega ovu test. Verwachting is echt morgen of zaterdag. Ben benieuwd....
Nog even snel voor "Wie is de mol?" : Wieffie, gefeliciteerd! 11 jaar... lang al hoor! Go4baby, geniet van wat er nog over is van je verjaardag! Beastie, alles is geloof ik al gezegd . Moet eerlijk bekennen dat ik in kaartjes enzo niet zo goed ben ... heb de hele week al een kaartje voor en vriendin die vorige week de sleutel van haar nieuwe huisje heeft gekregen klaar liggen, maar nog niet op de bus gedaan (ze verhuizen 22 mrt pas, dus heb nog even .. maar weet zelf nog hoe leuk ik het vond toen we aan het klussen waren om kaartjes te vinden). Ik heb met mijn vroeger beste vriendin een tijdje overhoop gelegen (nieuw vriendje, en vervolgens bijna niks meer van zich laten horen, kwam allemaal van mijn kant. Na een tijdje wat van gezegd, ruzie gehad, toen ze zwanger bleek en ging trouwen weer bijgelegd en inmiddels weer heel goed contact... maar niet meer zoals "vroeger". Is trouwens de moeder van die 2 ukkies die hier vorige maand logeerden )