ooow ja wie is de mol! nou dat kijken we dus morgen op uitzending gemist wel hihi hier net nog maar even naar de winkel gesjeesd want we wisten nog steeds niet wat te eten.. dus nu zit er een heerijke loempia in de oven en hebben we t slaatje al op jammie! morgen weer een gezonde dag!
Hoi meiden, Ik dacht moet ook maar weer eens wat van me laten horen. Ben heel blij want had gister echt een super super positieve Ovu test! Voel het ook goed in mijn buik! Dus wij zijn flink aan het SMEPPEN! Dit gaat onze maand worden! (hoop ik) Groetjes Nynke
Nyncke, gefeliciteerd met je positieve ovutest. Dat is echt fijn om te hebben, ten minste het was voor mij altijd een soort bevestiging dat het allemaal "werkt" (al ben ik me er wel van bewust dat er veel meer factoren meespelen dan dat alleen maar toch). Dus SMEP feest bij jullie, veel plezier! Pfff....ik ga naar bed. Heb net nog moeten werken (thuis getekend) en nu is het genoeg geweest. Ik dacht dat er veel gebept zou worden door de mannen die het druk hebben maar misschien komt dat nog. Ik lees morgen weer bij. Doei!
truste leentje! ik kwam ook steeds ff spieken of er al druk gekakeld werd maar nee! dus denk dat de mannetjes toch thuis zijn gebleven allemaal hahaha nynke hup aan de smep jij ik mag nog even wachten op mn ei denk ik... doe er overmorgen weer een..hoop dat die dan wat meer posi is
ooooooo jij bent gewoon spelletjes aan t spelen hihi ik ben telefoons aan t bekijken...eind maart mag ik mn abbo weer verlengen met een nieuw toestel.. en zit ook ff naar kado's te kijken ...wil dr wel een wii bij of een tom tom ofzo maar ja...dan moet je zoveel meer betalen...
ik kom niet uit m'n puzzeltje! Da's 't nadeel van online spelletjes doen he...kun je niet safen. Gister had ik 't puzzeltje heel snel en nou zit ik maar te klooien! tjonge, wat moet je abo wel niet kosten als je er een wii bij krijgt! Vind dat soort dingen altijd maar raar. Volgens mij ben je goedkoper uit als je 'm gewoon zelf koopt die wii en dan het goedkoopste abo. (of je gaat gewoon aan de simyo als je niet veel belt, zoals ik ) Ik hoop dat ik wel snel uit m'n puzzeltje ben want ik wou het spelletje graag nog ff afmaken voor mannetje thuis is en ik slapies moet doen. Heb nog paar uurtjes in te halen aan slaap. Gelukkig morgen een half uurtje later opstaan. Scheelt toch weer íets!
hihi leuk ja die spelletjes! zeker als t niet lukt! kun je lekker frusti worden haha valt wel mee hoor met dat abbo.. bij gsmtrack kan je dat allemaal nakijken..maar ik doe dr geen wii bij.. wil miss een tom tom erbij.. heb nu een hi 30 abo maar wil naar 25 terug.. maar dat zie ik eind maart wel weer...
ik ga maar es slapen, ben moe.. heb overal spierpijn ook.. hoop niet dat ik de griep krijg kan haast niet met al die vitamine pillen die ik tegenwoordig slik maar je weet t maar nooit... tot morgen! en miep heel veel sterkte morgen! we horen t wel!
Ohh nee... toch niet dat spel waar ze het laatst in de lounge over hadden... die heb ik laats ook even aangeklikt en dat is zwaar verslavend... Hier goede avond gehad. Lekker gegeten en weer goed bijgepraat enzo! Nu mn bed in.. Tot morgen!
goedemorgen ( eigenlijk is het hier al practisch middag) @beastie, nog even over die vriendin; ik zou gewoon idd laten verwateren. Ruzie maken kost zoveel energie, en die heb je nu allemaal voor je mini beastie en jezelf nodig. Ik kan niet geloven dat het nu al vrijdag is...deze week heb ik echt nauwlijks voorbij zien gaan. Nou ja, dat is mooi. Weer een weekje dichterbij mijn kattenkindertjes en dat ik weer mijn familie en vrienden zien enzo! Het is op het moment rustig bij de smeppers he? Ik zag dat alleen Jes1 nog wacht en dan is de rest pas weer in Maart aan de beurt. Ik ga even de lijst zoeken
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 5, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb 15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb 16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 18 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt 4. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 5. Lola1982, ronde 3.5, NOD 25 mrt 6. elba, ronde 10, NOD 26mrt daar was ie weer... ik zag in het nod forum dat Jes ongi was....Knuffel voor je Jes. Wieffie en Tezzz, wat dachten jullie ervan als we jullie bij Maart zetten? Heb jij al een nieuwe nod berekend wieffie?
Grrrr.... bel vanmorgen het ziekenhuis om te vragen hoe laat we er terecht kunnen, blijkt dat we een afspraak hadden moeten maken (dát had de HA er niet bij gezegd :-?). Ik denk, nou, afspraak voor maandag dan ofzo... nee, ze doen het alleen op di en do, en dan maar 3 per keer. Eerstvolgende vrije datum is 20/03! Grrrrr
wat onwijs kl*te Miepie! ik zou daar ook zo boos om worden. Kon je niet evengoed vandaag nog terecht?
Nee, ze doen alleen op dinsdag en donderdag zaadonderzoek. Eerstvolgende plekje over een maand... Ik probeer straks wel het andere ziekenhuis nog, misschien dat zij eerder wel plek hebben. Maar zij zijn nu nog niet open (of in elk geval het lab niet). Ben echt pissig en verdrietig! Nadeel is dat ik volgende week mijn ei heb en zaterdag (als het goed is net na ei) vertrekt mijn man voor bijna 2 weken naar het buitenland voor zijn werk. Als het volgende week kan bij dat andere ZH denk ik dat we dat toch maar wel gaan doen ondanks mijn ei - die heeft toch weinig kans een goed zaadje tegen te komen Sorry voor het ego-moment
miepie, ik vind dit echt heel vervelend voor je. Probeer idd maar dat andere zh te bellen. Mss zo je sowieso maar eens ook de omgekeerde smep moeten proberen ofzo... Gewoon wat minder vaak.