Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Omgekeerde smep was juist vaker toch? (elke dag tot + test, dan om de dag ofzo?)
    Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo meer in dat het op de natuurlijke manier gaat lukken met zulk slecht zaad... wat mij betreft doen we het dus gewoon volgende week al als dat kan.
    Ik heb net gebeld, maar kan pas vanaf 8.30 een afspraak maken :-? Nog maar weer even wachten dus.

2. Niet meer actief

Op welke dag zou je ongeveer je ei moeten krijgen Miepie?

Vind het maar raar dat de dokter niets heeft gezegt hoor lekker stom!

Is jes1 toch ongesteld geworden?
    Wat ontzettend jammer, hoopte voor dr dat het alleen bij spotting bleef.

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja miep je kan bellen!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    JULLIE ZIJN ZOOOOOOOOOO LIEF! :D ;)
    **bedankt voor de lieve woorden betreft "vriendin" .. dus ik ben niet gek :rolleyes: ligt niet alleen aan mij :D **

@Miepie...pfff zak hooi die HA! Lekker dan. 20/3 aaaaah dat duur nog veels te lang :evil: dan "mis"je 2 eitjes...hoewel het dan bijna pasen is :rolleyes: Medici snappen het niet altijd he!!
    Maare je had al een beetje een oplossing snap ik?
    Enne je bent misschien niet de vlotste met kaartjes...maare ik ben, wij...Mark ook, zijn je felicitatie kaart van het zwanger worden nog niet vergeten....over lief gesproken! ;)

@Julita...nog maar 6 weken ofzo :D Volgende week dat kontje rond gooien bij audities en het zijn er nog maar 5! :D

NOg geen wasmachine gekocht..wel wat op het ook..koop NIET bij de mediamarkt..suffe verkopers...gaan je vertellen dat een wasmachine er is om je was schoon te krijgen.. :confused: meen je dat! :confused:

Enne het waren gister spareribs geworden :oops: LEEKKKURH :D

Moge :eek:

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha Beastie, goh dat wist ik niet dat een wasmachine daar ook voor was HANDIG zeg ;)

Miepie, dit is echt volkomen kl*ten jeetje zeg...
    Wat een gedoe. *HUG*

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Gooeeeeeedddeeeemorgen!

How is it here? Hopeliek everything gooeedd!

Okee, ik ben moe en melig, dus dat wordt nog wat vandaag.

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goede combi...zeker op vrijijijijijdaaaaaaaaag! :D :D

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja wij maakte daat weer een sufe opmeking op en toen wilde ze zich er uit l*llen..pfff mutsie!

Maar niet eentje die strijkt overigens :rolleyes: Dan moet ik het dus gewoon naar mama brengen...gesteken en heeeeeeel netjes gevouwen kreeg ik het terug! ;)

@go4baby ** ik ben druk op zoek nog naar een stukkie taart....maar kan nix vinden :rolleyes: **

9. Niet meer actief

Haaay SC, dus je bent moe en melig?
    Wat ga je daar aan doen, ff tukken en dan verder melig zijn?
    Of je helemaal hyper lachen ;)

Enne Beastie, wat een slimme mensen hoor daarzo.
    Ach niet iedereen is zo intelligent als ons hè.

10. haha beastie, je moet ook niet bij mediamarkt kijken maar bij elektroworld ;) mijn vriend zit in de wit en bruingoed en werkt in arnhem bij elektroworld reezo hihi als je bij hem alleen de naam mediamarkt al noemt dan komt t stoom m al uit de oren ;) die mensen zijn daar idd zooo dom!

cynthia lekker moe en melig.! kan dus weer een gezellig dagje worden haha

miepie! wat een kluns is die HA zeg! en dan zeg ik t nog netjes! :( arme jullie!
    inmiddels niets meer van je vernomen dus misschien toch ergens anders terecht gekunt?
    hoop t echt voor je meid! dikke knuff!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Uhmmmm, wij hebben ruzie met Electroworld :rolleyes:

**Korte uitleg... vorige bewoners hadden bij hun een onderhoudscontract voor hun cv...wij daar wonen na 1½ een HR ketel geplaatst en vlak erna brief in de bus dat ze zo en zo laat op die datum langskwamen voor onderhoud. Ik gebeld, erg aardig van mij, dat dat niet nodig is wan nieuwe ketel en broer werkt bij zo'n bedrijf dus hoeven ook geen contract..Krijgen we een vette rekening voor contract breuk! :evil: Dus ik gebeld, weer heel lief van mij, dat we andere bewoners zijn..schijnt ...wat stom is, zo'n contract op adres te staan en niet op personen... Stelletje slappe piemels :evil: onzin! Mannetje is toen in de volle winkel :) stennis wezen trappen en nu ... 5 jaar later krijgen we geen rekeningen meer :rolleyes: **

dus electroworld bij ons op dorp is het niet! ;)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmiddag!

Alles goed hier?

@Miepie: en? Nog kunnen regelen met andere ziekenhuis?
    @Julita: ik zou je graag een nieuwe nod geven, maar ik heb geen idee! Ik ga voorlopig maar uit van 49-dagen-cyclus en dan kom ik op 29 feb. Maar als je graag vast verder wil met de nieuwe lijst, ga je gang hoor! Op mij hoef je niet te wachten ;)

mediamarkt..hmmm..mijn man heeft op 6 dec een koptelefoon besteld en alvast betaald. Vorige week was íe er nog niet! Nou heeft íe toch maar een andere meegenomen. :rolleyes: Ze hebben wel veel keus, maarreh...vraag ze niet hoe het dan komt dat die koptelefoon er niet is, want dat weten ze niet hoor! Hier heb je gewoon een zelfstandig ondernemer met eigen witgoed -bedrijf. De wasmachines zijn daar net zo goed hoor! En meestal is een klein bedrijf nog beter met de service ook!

Pfff...ben beetje moe. Vanmorgen moest m'n dochter voor nacontrole naar de kno-arts, MAAR de kids hadden ook een poppenkastvoorstelling op een andere school! Dus eerst zoon bij de buren gebracht zodat hij mee kon rijden naar de voorstelling en toen zelf met dochter op de fiets gestapt naar de kno. 9.05 afspraak en 9.45 aan de beurt! Toen met dochter maar naar de psz gegaan (als ik haar nog naar de voorstelling zou brengen was ze precies op tijd om dezelfde weg terug te lopen naar school; kno is bij school om de hoek). Om 10.30 dochter weer naar school gebracht. De kids waren er nog niet, dus weer 15 min moeten wachten. Toen terug naar huis om cd'tje op te halen voor psz en weer naar psz toe. En om 11.50 weer terug naar school om kids op te halen. Ik heb mijn patatje vanavond wel verdiend!

Vanavond komt vriend weer gamen, dus ben ik niet online. Misschien morgen nog bij m'n schoonouders (gaan we de hele dag heen).

En nou ga ik tosti's maken!

Liefs Tezzz

13. lekker tosti's! die heb je dan ook wel verdiend nu!

ik ben nog steeds niet zo lekker in orde.. ben moe joh! alsof ik al in geen dagen geslapen heb ofzo :(
    kan ook aan de vakantie liggen dat ik dus niet zoveel heb gedaan dak daarom lui ben haha

hihi ach ja ieder zn zaak! :D mij zou t echt een roest wezen waar we de spullen vandaan halen als t maar goed is hahahha t enige voordeel voor ons is dat mn vriend alles voor inkoop krijgt..dus we hebben hier vrij dure spullen staan allemaal voor inkoop en dat scheelt soms toch al gauw 100e euro's :D wel vreemd trouwens dan elektroworld bij jullie de ketel doet :( dat doen ze bij mijn vriend dus niet... zij werken daar ook maar met zn 3e niet zon hele grote winkel dus dat scheelt!

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ben net terug van het ziekenhuis
    en me eitjes aren nog niet echt groot had een paar kleintjes zitten aan de rechterkant en de linkerkant zat een eitje van 15mm
    Dus ik moet nou vandaag zaterdag en zondag spuiten en maandag weer terug naar het ziekenhuis

Liefs Tijgertje23

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmmm volgens mij moet onze ketel ook weer eens nagekeken worden :oops: zo maar eens ff kijken op die sticker :rolleyes:

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, de halve dag voorbij en nog geen kans gehad om heel erg te lachen, vanwege de drukte hier op kantoor...pfff....

Maar wel een grappige discussie gehad over het cokegebruik van Rotterdamse studenten, dus toch wel een beetje gelachen.

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tijgertje: voor dag 8 vind ik 15 mm toch al wel redelijk groot. Maar meer eitjes zou mooier zijn natuurlijk he?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @cynthia: soms heb je gewoon zo'n zin om te lachen he? Ik zat gisteravond nog te denken dat het weer de hoogste tijd wordt voor een slappe lach. hmm...en ik ken geen goeie moppen. :rolleyes:

mmm de tosti's waren errug lekker! Ik wil meeeer!

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja dat hopen wij ook
    Zaterdag hebben we hondjes gehaald uit friesland
    2 chihuahua's manneke en vrouwke