Wat een scheetje zeg.. Ik ga nu ff slapen, ben misselijk en steeds steekjes aan de linkerkant va mijn buik. zal dus snel ongi worden. ben er vanavond weer xx
aaaaaaaaaaaaaah schattig! (mijn dochter roept nu heel hard: hebbuh hebbuh hebbuh! hihi ze is heel bang voor honden maar vindt ze op plaatjes superlief) slaap lekker Ikdus! (goh moe op 8 dpo... ) Ik ga er ook vandoor. Tot morgen of zo! Liefs Tezzz!
Pfoeh, slappe lach is écht lang geleden...maar ben blij dat ik lach in ieder geval. Tosti's zijn errug lekker inderdaad. Ik heb vandaag met de lunch een maisboterham met geitenkaas en honing gegeten; ook behoorlijk lekker!
Middag! Was alweer weg naar school, dus kon vanmorgen niet meer melden dat ik nog gebeld had met het ZH in Nieuwegein. Daar konden we 4 mrt terecht, maar dan is mijn man op cursus in het buitenland :-? Dus het wordt nu 13 maart, in elk geval nog een week eerder dan in Utrecht. Ook in N'gein kan het alleen op do en di.... Nog 3 weken wachten dus, en komende week tegen beter weten in maar proberen dit ei te pakken. Tezzz, vind ook dat jij je patatje verdiend hebt . Beastie, die kaart kwam ook pas een week nadat ik 'm had gekocht bij jullie aan geloof ik IkDus, helemaal niet rood... roze worden jij! Cynthia, ik heb nog wel een berg met uitspraken van leerlingen vd week tijdens hun mondeling om je aan de slappe lach te krijgen hoor (heel gemeen, maar zij weten toch niet dat ik er achteraf hard om moest lachen... heb op het moment zelf mijn lachen kunnen inhouden ) Het toppunt: Een leerling die wilde zeggen dat hij niet op tijd/niet volgens schema aan ging komen vertelt met een strak gezicht: "I'm not coming on my schedule" vrije vertaling: "ik kom niet klaar op mijn schema"
@miepie...een week is een week Kan ie mooi aan onthouding doen tijdens z'n zaken reis...en kunnen jullie erna wel voor de fun-smep gaan Goed gedaan hoor! En idd wel ff proberen...er is maar 1tje nodig die z'n adidasjes goed gestrikt heeft. Als je geen lot koopt win je ook geen loterij Dussssz Cynthia wil wel ff lagguh :-k http://nl.youtube.com/watch?v=b11R7wiaTvU
Normaal drinkt ie 's avonds wel veel op die reisjes :-? Moet zich dus maar even inhouden... Cynthia, speciaal voor jou:
Haha, had 'ie dat zelf ook door of niet? Soms kunnen kids inderdaad zulke grappige opmerkingen maken!
Hmmm, hij doet het niet :-? Nou dan een linkje voor Cynthia én Beastie: Mochten jullie nog moeite hebben met namen bedenken, is dit een heel foute om te kijken http://nl.youtube.com/watch?v=Zdp3OQWjzas
hahahaha dat is idd wel een leuke opmerking miep! wel balen dat je niet sneller terecht kan meid! maar goed hopelijk is t gewoon raak en niet eens meer nodig! niet geschoten is altijd mis he! net even uitzending gemist van wie is de mol bekeken.. pff mijn 3e mol is er inmiddels nu uit hahaha ben echt slecht in t spel merk ik alweer!
kijk thuis wel ff...heb hier geen sound! Me nichtje van 4 wilde de bay horen...dat kan nog niet zei ik want het heeft nog geen stemmetje...."maar als ik nou heeel hard knijp in je buik, heel hard met veel pijn, dan moet ie vast huilen...dan hoor ik hem wel" Schatje...dat doen we dus niet dat is ziellug!!! **kinder praat spelciaal voor Cynthia** 8)
Mijn mol zit er nog steeds in (Dennis) Maar begin nu wel erg te twijfelen, vind Edo ook erg verdacht. En Regina juist omdat ze zich niet heel erg verdacht maakt en iedereen haar vertrouwt :-? Cynthia, nog ideeen opgedaan voor meisjesnamen ?
heb net in een deuk gelezen om de vliegende panters link hahaha zo is er op bijna iedere naam wel wat te verzinnen natuurlijk mijn mol is nu regina.. zij zei vorige keer zelf dat ze altijd alles op dunya had gedaan.. als dat zo was ..was ze nu toch allang weggeweest? want de geen met de meeste fouten moet weg.. als zij alles op dunya heeft gezet steeds en die was t dus niet...dan was ze allang weggeweest.. dus blijf toch weer bij regina.. al is edo ook verdacht haha als dennis het is dan heeft ie t verdomd goed gespeelt! zo einde mol moment