Hahahaha, dat stukje van de vliegende panters was grappig, mijn collega's moesten er ook om lachen. Tijgertje, worden ze nog veel groter of niet? Succes met je groeiende eitjes trouwens. Beastie, kinderen kunnen altijd zo'n grappige opmerkingen maken. Miepie, trouwens balen zeg van die afspraak. Heb je er helemaal rekening mee gehouden en dan is er helemaal geen afspraak. Ik heb sinds ik zwanger ben last van slapeloosheid. Ik word minimaal 2 a 3 keer per nacht wakker, ik word er gek van. Ik heb wel eens gehoord (was dat hier op de site ) dat het een soort voorbereiding is op als de kleine er straks is. Waarom hebben de mannen dat dan ook niet, is wel zo gezellig . Nou, ik ga zo naar mijn schoonouders, dan snel even een cadeautje kopen en naar een verjaardag. Pfff...ik ben hartstikke moe, het zal dan ook wel geen latertje worden. Doei!
Nou lekker dan zou je net geen geld hebben in je portomonee.. En die monitor is voor persona of fertility monitor en dat soort dingen.
nee t was dus ook mazzel dat ik t geld in huis had want normaal heb ik aan t eind van de maand nix meer in huis haha oooo oke dus dat hoef ik allemaal niet in te vullen, alleen + of - thx ikdus weer wat geleerd!
Zeker mazzel dus.. Straks maar je mannetje er goed op aan spreken hoor! Ja, soms kan men nog wel eens wat van mijn leren, hahaa.
haha ja echt super fijn zon forum! was dus gisteren bij mn vriendin en ik gooide wat termen op tafel zoals: NOD, OVUtest, DPO en ze zat me aan te kijken of ik een enorme alien ben hahha ik zei al tegen dr: als jullie ook gaan beginnen met proberen zwanger te worden moet je maar eens op die site kijken hahaha
mijn tempkaartje van deze maand vind ik best raar begonnen eigelijk.. heb opeens een een temp gehad van 36.4...zo laag heb ik m nooit dus dacht huh nou al mn ei hahha maar nee gelukkig niet.. zal es kijken of ik m es kan plaatsen (of ik dat nog niet verleerd ben)
Hahaha ja NOD klinkt ook zo raar inderdaad. En wij hebben met zijn alle een virus scanner die NOD heet haha. Maar ik zou je denk ik ook heel vreemd aan kijken als je zo tegen mij zou praten en ik was niet met kinderen bezig.
Dat zou ik inderdaad ook denken ja, het is dat je het zelf al typt anders had ik het wel gezegt. Ik dacht eerst ook dat ik op dag 14 mijn ei had gehad. Had ook al zo een rare dip.
ja ze vroeg er zelf om gelukkig en t stomme is omdat je er zelf helemaal in zit heb je niet in de gaten dat je dan tegen een ander ook bepaalde dingen verteld die ze misschien niet snappen. ook over de luthuele fase.. DE WAAATT? ach ja heb maar gezegd, laat maar hahaha komt wel een keer!
Ik ga er trouwens vandoor, vanavond ben ik helemaal alleen thuis met me 2 neefjes dus ben er dan wel weer. Tot vanavond meiden. En andere die ik niet spreek een fijn weekend toegewenst.
ja raar he! daarom heb ik toen meteen een ovu test gedaan...anders zou ik haast hebben gedacht dat ik mn ei zou hebben haha.. begrijp nix van die dip maar t zal allemaal wel.. oke meid tot vanavond!
hee kletsmutsen Hoe is ie? Ik ga lekker zo weg van mijn werk. Ook ff ovu testje doen. Laat het jullie wel weten. Eerst eens horen wat ik vanaaf te eten krijg. Ik gok op gele slierten gemaakt van aardappels tot laterrrrrrrrrrrrr
lekker ellenk! van die lange slierten benieuwd naar jou ovutest..misschien lopen we strax wel helemaal gelijk haha ik heb zojuist maar even boodschapjes gedaan en ga over een half uurtje maar eens pannenkoeken bakken... bak er expres meer want vind ze de volgende dag koud zooo lekker hihi
Hihi, schiet bij jou niet echt op met gezonder eten he, Marieke ? Wij eten vanavond heerlijk gezond en makkelijk: noodles met zoetzure saus, sugarsnaps, broccoli en taugé met een biefstukje.
hahaha nee erg he! maar goed hebben van de week al een keer witte bonen op en daarvoor rode kool en daarvoor bloemkool en broccoli dus dan mag t wel even van mezelf hahahahaah en t was niet eens mijn eigen idee t was idee van vriendlief
ik heb ook gele sliertjes op! navond! Alles goed hier dus? Iedereen mekaar aan het opvrolijken met leuke links? Goed zo! Kan ze helaas nu niet kijken. Mannetje is ff weg met vriend om een ander toetsenbord te kopen. Onze ouwe (die waar ik cola overheen had gegooit ) is overleden en deze ouwe doet de pijltjes niet goed. Tot morgen ofzo! veel plezier nog vanaaf! Liefs Tezzz