Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nog steeds nega.
    Ik denk dat mijn banner precies klopt, verwacht morgen posi ovu en zondag ei ...
    Vanaaf mannetje maar weer eens onder handen nemen dus ;) Voorpret... heel belangerijk heb ik gelezen.

2. Niet meer actief

Inderdaad voor pret heel belangerijk ;)..

Hopelijk is je test morgen posi en dan kan je weer lekker klussen ;)

3. hier vanavond ook maar weer aan de smep.. hoop niet dat ik morgen een positest heb en dan ook echt mn ei heb...vriend moet morgen draaien en komt pas midden in de nacht thuis terwijl ik zondagochtend vroeg moet werken dus dan allang slaap.. word dus geen avondsmep.. misschien een middagsmep als t zover is dan... maar goed eerst ook hier de test maar afwachten...

4. Niet meer actief

Middag smep is ook lekker toch :d
    Dus je vriend is DJ?
    Is dat zijn enigste beroep, en wat voor muziek draait hij zoal?

5. dat doet ie er als hobby bij... maar hij is idd DJ.. hij heeft een eigen drive in en doet eigelijk van alles...
    van schoolfeesten tot bruiloften tot verjaardagen tot gewone feesten... apres ski is wel helemaal zijn ding, dat vind hij gewoon geweldig om te draaien en vooral om zelf te mixen.
    t scheelt dat onze hele vriendenkring bestaat uit mensen die zelf DJ zijn of geluidsverhuurbedrijven hebben enz.. ze zijn dan ook met zn allen veel op pad en zo kom je ook nog es bekende nederlanders tegen :D best leuk!

en ach ja middag smep is ook leuk! dan moet mn vriend maar ff tijd maken voor die gaat draaien hahaha

6. hij gaat er overigens wel zijn bedrijf ook van maken.. proberen om t naast zijn gewone werk te houden..tot t gewoon te groot word natuurlijk.. maar toch.. binnenkort even met mijn broer die accountant is om de tafel en dan de voors en tegens eens bekijken voor zn eigen bedrijf!

7. Niet meer actief

Wel leuk zo een hobby erbij..
    En volgens mij kan je toch nog aardig verdienen met zo een hobby :)
    En leuk dat ze dan af en toe bekende NL-ers tegen komen.
    Dat wilt je vriend vast wel doen :D

8. dat is idd een leuk zakcentje wat je ermee kan verdienen :D en tja al t geld is tegenwoordig welkom in deze dure maatschappij dus ik vind t prima haha

hij MOET gewoon tijd maken voor een middagsmep haha nix mee te maken zin of geen zin, dan maakt ie maar zin hahaha is voor een goed doel he ;)

9. Niet meer actief

Hahaha nou zal vast wel lukken, anders lekker dwingen hoor..

Maar jullie gaan dus ene dubbele spannende tijd tegemoet..

10. hoe bedoel je een dubbele spannende tijd? :oops:

11. Niet meer actief

Nou dat hij er zijn bedrijf van wilt maken is heel spannend, want je weet natuurlijk nooit hoe dat zal verlopen.

En dat je hopelijk snel zwanger bent en een kleine hebt is natuurlijk super spannend ;)

12. oo zo haha ja idd dat is allemaal wel spannend ja :D
    maar eigelijk als die er een bedrijf van maakt zal er in t begin nog niet zo heel veel veranderen.. ja we zullen meer werk hebben ivm belastingzaken enzo
    maar we wachten eerst het zwanger worden verhaal even af.. hoe dat verloopt. want dat heeft nu onze prioriteit.. dat bedrijf kan volgend jaar of over 5 jaar ook nog wel. :D gelukkig denkt mn vriend er net zo over..

13. Niet meer actief

gelukkig maar

14. zeker... zijn wij nou de enige hiero aanwezig haha
    iedereen weekend aan t vieren of aan t smeppen ofzo ;)

15. Niet meer actief

jaa ik denk het haast wel haha. kunnen we ze ook niet kwalijk nemen he.

16. nee precies! hebben ze allemaal mooi goed. ga zo even best of jensen kijken...

17. Niet meer actief

Owjaa dat is ook leuk, ik ben nu dancing queen aan het kijken..
    Niets bijzonders dus, verveel me een beetje.

18. Niet meer actief

Hopelijk komt mannetje snel thuis, want ik trek het niet meer.

Ik ben helemaal op, ik weet niet wat dat is.
    Voorheen kon ik niet eerder slapen dan 12/1 uur.
    Zal wel te maken hebben met dat vroege wakker worden..

19. ja of t heeft gewoon een andere oorzaak en dat dit nog een aantal maandjes zo blijft ;);) wel spannend dus :D ga je meteen testen als je je nod hebt en nog niet ongesteld bent?

20. Niet meer actief

Jaa zou wel een leuke oorzaak zijn ;).
    Dan heb ik tenminste een echte reden om vroeg naar bed te gaan ;). Nee ik ga niet testen, als mijn temp hoog blijft op 2 maart dan test ik wel.
    Ik weet natuurlijk niet wat mijn lf is dit keer, en ik hoop dat ik het tot 17 dpo kan volhouden.
    Maarja heb toch geen testen in huis dus dat moet lukken :) .

Deel Deze Pagina