morgen! @Leentje: wat een verschrikkelijk nieuws zeg! En je verwacht het gewoon niet he? Bij ons heeft een huisvriend van ons (alweer jaren geleden inmiddels) zichzelf voor de trein gegooid. Hij had ons twee dagen ervoor nog uitgebreid mee uit eten genomen. Dat was dus stiekum zijn afscheid. Hij bleek torenhoge schulden te hebben en zou de dag erop uit zijn huis zijn gezet. Voor ons was het zo moeilijk voor te stellen dat iemand zichzelf van het leven zou beroven. Maar hij had al een heel zwaar leven gehad (ook o.a. geen contact meer met zijn kids. Daarom was íe ook zo gek op ons waarschijnlijk. Heel veel sterkte de komende tijd en ook daarna natuurlijk. Ik zit nu bij mijn schoonouders. Ze hebben een crematie. Moeder van Guido's tante is overleden op 86-jarige leeftijd. Da's nog eens een mooie leeftijd he! Ik zie dat wieffie toch niet zeker is van haar ei? Da's baluh! Mijn temp vanmorgen was 36.5, dus ook zo'n lekker gemiddelde waar je weinig mee kan @Julita: zou idd maar ff goed smeppen als ik jou was! zal je net zien, dat die ene dag in de week dat ze dicht zijn, jij je ei gaat hebben! Jouw lich. omstandigheden zijn in elk geval prima, dus ga ervoor zou ik zeggen! Nou, misschien tot later! Ga nou eerst de kids helpen met het afhalen van het bed. Ze willen hier blijven slapen vannacht (ben benieuwd of zoontje vannacht nog steeds zo heldhaftig is...hij heeft nog nooit gelogeerd!). Mijn schoonouders hebben maar 2 slaapkamers dus ze moeten samen op de kamer slapen. Gezellig dus! Laterrrr! Liefs Tezzz
goedemorgen! leentje, wat een verschrikkelijk nieuws! heel veel sterkte meid! dikke knuf! julita, ik zal duimen dat je ei er maandag nog zit meid! wieffie jij ook een dikke knuf meid.. hier gisteravond dus niet gesmept.. mn vriend was doodmoe en had koppijn van t mixen... hij rook zn kussen en was al weg.. strax even een ovulatietest doen...dus hoop echt dat ie nog negatief is want weet niet of we vanmiddag toe komen aan t t smeppen...
@wieffie, inderdaad heel erg balen dat dat ei nou weer niet duidelijk is en mss nog niet esprongen is... @Marieke, jij ook al aan het hopen dat je ei nog niet springt? Het is echt omgekeerde wereld he? @tezzz, jij ook gecondoleerd. Bij verder nog steeds geen nieuws kwa ei zie ik...wat lang duurt het.
hhaha ja t lijkt wel of t bij niemand op t moment uit komt vanavond is mn vriend weg en ik moet al om 5 uur beginnen met werken. en mn vriend komt ergens vannacht pas thuis..dan lig ik allang op bed want moet morgenvroeg ook weer werken.. maar goed als ik een negatieve ovutest heb is er nog niet veel aan de hand.. dus even wachten..heb er net 1 gedaan
negatief gelukkig alleen als ik de test van gister erbijhaal (die heb ik om een uur of 4 smiddags gedaan) is t streepje daar positiever als die van nu ... scheelt niet veel maar die van nu is t toch iets lichter..misschien kleurt ie nog bij... maar iig geen ei vandaag ga ik dan vanuit jahoeeee...toch als mn vriend er zin in het strax maar even klussen voor de zekerheid!
nee nog niet haha dat heb ik vanochtend al ingevuld omdat we vandaag echt MOETEN smeppen..als t niet lukt haal ik t weer weg hahaha
haha! ok is snap het. Ik heb koppijn maar ik zal toch moeten smeppen vanavond. Ik vind het best gemeen dat ik nu eindelijk een mooie cyclus heb en dat die stomme zondag in de weg zit. Misschien komt het maandag helemaal goed hoor, maar het zit me nu toch niet helemaal lekker.
dat kan ik me voorstellen! waarom gooien ze die kliniek niet open op zondag tis echt klote dat ie dichtzit! maar is t helemaal uitgesloten dan dat je eventueel zo zwanger word? ik bedoel, je eitjes zijn ook al zo goed gegroeid zonder de clomid zei je? nou misschien komt alles deze maand wel helemaal goed zonder dat je naar de kliniek voor iui hoeft!
Nee hoor, het is niet uitgesloten, maargoed als voor IUI gaat is daar natuurlijk wel een rede voor. Dat slijm van mij is niet goed en maakt al die arme zwemmertjes dood. Maar wie weet komt het goed en is mijn slijm ook anders deze maand!
nou dan ga ik gewoon voor je duimen dat je slijm niet vijandig is deze maand of dat je eitjes gewoon nog even blijven zitten tot maandag
ik had tot nu toe nog geen ovu tests gedaan, maar ik ga er misschien morgen toch wel eentje doen voor mijn eigen info. Als ie morgen posi is, dan kunnen we dat eitje nog wel te pakken krijgen op maandag denk ik.
dank je dat hoop ik ook! ik ga nu ff tanken en dan zal mn vriend over een uurtje wel verschijnen... ga ik m gewoon es even verleiden hihi tot vanmiddag!
nou dank je, maar kende het beste mens zelf helemaal niet hoor en guido volgens mij ook niet echt. Mijn schoonouders zijn naar de crematie, dus doet guido voor hun de winkel. Ze zullen wel zo weer thuis zijn denk ik. Sterkte met je ei! En je hoofdpijn later! Liefs Tezzz
Leentje gecondoleerd! Wat een verhaal heel veel sterkte. Julita ik hoop dat je ei het nog ff volhoudt. Met hoeveel mm springt dat ding eigenlijk. Ik nl. geen idee