hoi ellen, volgens mij tussen 20 en 22, maar dat ligt een beetje aan de vrouw en mss verschilt het ook zelfs per cyclus. De meiden in het IUI topic denken dat ik vast wel red tot maandag, dus laat ik daar maar op vertrouwen. Ik doe morgen ook nog een ovu testje om te kijken hoew of wat. Het enige probleem daarmee is dat als ie half positief is dan kan het zijn dat de piek OF al voorbij is OF dat ie juist er aan zit te komen...dan weet ik dus eigenlijk nog niks. Jij hebt vandaag je meest vruchtbare dag zie ik!
zo daar was ik weer! de middagsmep is gelukt blij toe want gister en eergister hadden we ook al niet geklust en moeten t zaad toch wel een beetje optimaal houden he ellenk jij ook flink aan de klus? heb je inmiddels al een posi ovutest?
Jip, volgens de banner wel. Heb daar vanmorgen alvast gebruik van gemaakt. want we hebben vanaaf een feestje dus dan wordt het meestal niet wat. Ik hoop dat we morgen ei hebben. Ik weet niet hoe snel die eieren groeien maar volgens mij had ik bij de nacontrole een ei van 14mm en die is toen een dag of 4/5 later gesprongen. Maar weet het niet meer zeker....
heb je goed ellenk...gebruik maken van de tijd dat t wel kan haha mn vriend kwam net met een verhaal thuis..dat als de mannen gedronken hebben en dus na een feestje dronken zijn en ze dan gaan klussen dat ze een grote kans hebben op een beroerte.. scheelt dat mijn vriend nooit dronken is...hooguit eens in een paar maanden aangeschoten maar toch..enge verhalen allemaal.
ze groeien tussen 1 en 2 mm per dag ongeveer. Ik ga er nu maar proberen niet meer aan te denken. Ik kan er toch niks aan doen... Ga nu wel smeppen! Tot morgen weer! Veel plezier op je feestje Ellen! Andere smeppertjes, ik weet niet waar jullie zijn maar ik hoop dat alles goed gaat.
Veel plezier Julita want dat is het belangerijkste... Mijn mannetje is ook niet snel aangeschoten of dronken maar er zit vaak wel genoeg in en ik mag zelf ook graag een wijntje drinken, en nog 1 en....
hahaha ik drink bijna nooit meer...voor een aantal jaar terug dronk ik me iedere zaterdag zowat lam sinds ik mn vriend ken en we dus ook veeel minder gaan stappen drink ik eigelijk nooit tot weinig. ik ben meestal degene die terug rijd van feestjes. maar als ik dan drink.. dan drink ik ook wel een aantal wijntjes heeerlijk! ik word alleen sneller aangeschoten dan een ander omdat ik een leverziekte heb gehad. dus als ik 2 wijntjes op heb dan kan ik al aardig beginnen te lallen hihi
hihihi, toen ik nog studeerde kon ik echt giga veel drinken zonder problemen. Nu ligt het heel erg aan hoe ik me voel. Soms zijn 3 wijntjes al genoeg... Ik rijd ook meestal terug. Voor mij is alcohol geen noodzaak drink ook graag wat anders. Mannetje drinkt graag een paar glaasjes bier ..
ja precies hier net zo.. mijn vriend drinkt ook graag wat biertjes.. alleen mag die dat doordeweeks niet meer van mij hahaha van hem zelf ook hoor dit ivm t zwanger worden... schijnt toch beter te zijn als meneer niet iedere dag 2 biertjes drinkt... das mooi dat je een posi test hebt! ik nog niet.. denk dat ie van mij morgen of overmorgen komt
mmmmmmmiddag! Wat fijn dat jullie allemaal je ei kunnen vinden. Heb vanmiddag ook eitjes gevonden! In de winkel Heb nou al een paar dagen vage buikpijn en ik blijf maar moe, dus misschien dat nou eindelijk m'n ongi er wel aan komt. Mannetje en ik hebben mekaar trouwens vanacht verrast met een verrassingssmep! We sliepen allebei al half en toen opeens toch nog een verrassingsmep! en als de kids blijven logeren vanacht lekker nog een keer! als m'n laatste tempdip een ei zou zijn geweest dan zit ik nou op 10 dpo trouwens. Ff geeft geen ei, maar m'n bmm-stand en slijm waren wel goed toen (en gelijk met dat kosmo-bio-dingus). Laatste kans! Over een paar daagjes zit ik aan m'n 49 dagen. Dus is er volgend weekend nog steeds niks gespot dan ga ik een laatste testpoging ondernemen en anders de maandag erop de dok bellen. (is trouwens op mijn vaders 65ste verjaardag!) Ikke ben gewoon lekker wel pupo! Ha! rustig hier vanmiddag trouwens! Zal wel weer zaterdag zijn Laterrrrr! Liefs Tezzz
zo, ik ben dr weer.. dacht er zal wel flink gekletst zijn maar neeee hahaha zozo een verrassingsmep altijd leuk tezz! je maakt t wel spannend hoor met je 10 dpo ik ga gewoon weer hard duimen dat je nu lekker roze bent! go pupo!
Hee lieve SMEPpertjes! Sorry dat ik de laatste dagen bijna niet heb gereageerd. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Las dat Miepie pas over een maand terecht kan voor zaadonderzoek vervolg. Echt wonderlijk. De vorige keer kon je toch meteen terecht? En Wieffie niet duidelijk wat ei betreft. Echt zo balen! Ga je nu zelf de cyclus beeindigen of heb je daar nog een bezoek aan je ferti arts voor nodig? Julita: hopelijk springt dat ei niet eerder dan zondag avond laat en kan maandag ochtend de IUI plaatsvinden! Wel erg goed dat je ei al zo groot was! (en dat op dag 14, dat is voor jou toch heel vroeg in je cyclus?) Nou ik heb denk ik ook ergens nu mn eisprong. Heb vruchtbaar slijm gehad. Al sinds woensdag en net was het weer wat minder doorzichtig. Hebben niet echt geSMEPt. Alleen maandag en donderdag omdat we daar spontaan zin in hadden. Niet verplicht vanwege ei zeg maar. Wel relaxt en mocht het dan toch raak zijn is dat fijn, zo niet nog beter Zijn dit weekend nog lekker druk met de laatste klusdingen in kantoor (zoals al die telefoon en modem kastjes aan de muur bevestigen en alle honderduizend (?) snoeren een beetje netjes wegwerken. Morgen alle rotzooi verhuizen en nog heel hard werken. Dus ik zal er weer weinig zijn... Voor iedereen liefs en tot gauw
Morgen! Wat een stilte hier gisteravond zeg... @go4baby, wie weet...nu dat de druk eraf is zegmaar... Lekker klussen in je nieuwe kantoor is ook leuk natuurlijk, die zal wel heel mooi worden als ie af is. @Marieke, het stormt hier heel erg, je zou het fantastisch vinden. Daar kwam ook min koppijn vandaan gisteren. Ik weet het zeker. We wilde vandaag wandelen, maar dat kan echt niet. Dit is ook weer zoeits: ik heb ooit maar een x maar eisprong gevoeld en dat was vorige maand met die follikel van wel 24mm. Verder nooit, nu heb ik sinds gisteren de hele tijd het gevoel dat ie springt...Volgens mij zit het tussen de oortjes, ik hoop het in ieder geval. Trouwens go4baby, als mijn ei vanavond springt dan doet hij de IUI morgen ochtend niet. Dan is het al te laat zegt hij. Dus daarom xtra hard duimen dat ie nog blijft zitten. Ik en verbaasd dat ik eigenlijk geen vruchtbaar slijm heb geconstateerd deze maand...Alles is een beetje anders kennelijk.
goedemorgen! ooo heerlijk julita storm! geniet ervan hihi ik ga zo ontzettend voor je duimen dat je ei nog even een dagje blijft zitten meid! en dat je morgen maar gewoon bevrucht mag worden go4baby, nog veel klusplezier zal vast mooi worden! ik ga maar weer aan t werk.. ben best brak! gister dus laat thuis. opzich voor mijn doen op tijd naar bed gegaan.. maar ik slaap toch onrustiger als mn vriend er niet is. dus werd dan ook om half 4 wakker toen hij erin kwam.. vanmorgen een kwartiertje vroeger getempt..temp was nu 36.8 dus 1 graad omhoog. ei komt er een dezer dagen dus aan, vanmiddag als ik thuis kom even een ovutestje doen! fijne zondag dames en tot vanmiddag!
@marieke, ik heb anders ook niet heel lekker gesplapen...Ik zat toch weer de hele tijd aan die eisprong te denken... Wat irritant is dat toch. Wel een ovu test gedaan vandaag en die is vet positief. Nu weet ik niet wat ie gisteren had gedaan, maar volgens mij heb ik vaak maar een korte piek dus dan springt ie morgen (laat hoop ik). Op zich wel goed nieuws...