Lieve Leentje...gecondoreerd me dit enorme verlies. Heftig hoor ... en zo hoort het ook niet te gaan...dikke knuff voor jou! Julita...hoop dat dat ei zo groot is dat ie klem zit en maandag middag pas los schiet duimerdeduimduim jajajajaja....vanavond foto's
ha die Beastie, lang niet gezien, ik begon je al te missen. Miepie ook al net gezien, ik hoop dat alles goed is daar. Heb jij al een was machine gekocht?
Julita, zal heel hard voor je duimen dat je ei morgen springt ! Als de gyn zegt dat je slijm goed is voor een innesteling, dan zal de gyn gelijk hebben. En dit keer niet vijandig zijn hè. Marieke, fijn dat je gister hebt kunnen smeppen! Vanavond maar weer proberen? Beastie, ben erg benieuwd na je buik in je jurk. Zal het morgen vast zien! go4baby, veel klus plezier.. Tezz, fijn hoor zo een verrassingsmep ! En als je ei 10 dagen geleden was heb je prima gesmept Dus zal heeeeel hard voor je duimen! Mijn temp was gister 37,2 dus dacht hij zal nu langzaam zakken en dan word ik ongi. Maar niet dus vandaag is hij weer 37,3.. Mijn bmm gaat ook steeds hoger staan. Ik had gehoopt dat ik naast mijn vriend uit kon slapen. Want naast hem kan ik soms wel tot 12 uur slapen. maar niets is minder waar, gewoon weer 8 uur wakker
Wonderlijk hoor, IkDus, dat vroege wakker worden van jou ... Fijn dat je temp hoog blijft, over een dag of 4 dikke vette streep op je test en in het roze! Leentje, wat een naar verhaal Hele dikke knuffel en sterkte komende tijd! Beastie: Foto's, foto's! Go4baby, hoop hard met je mee dat er stiekem toch iets mag blijven plakken . Het is idd balen dat we over een maand pas kunnen (blijft toch 20/3; man kan niet op 13/3). Vorige onderzoek was bij het lab (Saltro), voor dit 2e onderzoek moeten we naar het ZH. Vandaar verschil in werkwijze :-?. Julita, gewoon weer door laten groeien tot 24 mm... daar zou je dan morgen ongeveer op zitten, perfecte timing dus . Succes met je IUI morgen! Marieke; 1 hele graad of 0.1 hoger? En Tezzz, wat doet jouw temp nu, kan je er al weer iets van maken? Wieffie, balen dat die van jou Tezzz aan het nadoen is :-? Duim hard voor je dat ie als nog na een gezellige klus hard omhoog schiet!
Ja, ik vind het ook vreemd maar het zal wel .. Ik ga als ik het volhoud pas na 1 maart testen, ik leer mijn temp kennen, en hij begint 4 dagen voor mijn nod te zakken en op de 4e dag ben ik dus ongi. Tenminste dat is tot nu toe 2 keer gebeurt. Toch jammer dat het toch de 20ste pas kan. Dat duurt nog zo ontzettend lang! Hopelijk is het dan gewoon niet meer nodig omdat je dan zwanger bent, zal voor je duimen lieve Miepie.
@ikdus, dank je voor het duimen! Als ik die IUI morgen krijg dan gaat het sowieso lekker voorbij al dat gemene slijm dat ik heb hoor. Ik weet niks van tempen, maar hoe weet je nou dat je ongi word dan? Ik was net aan de telefoon met mijn moeder en ik hoor net dat een vriendin ook weer zwanger is. Haar zoontje word volgende maand 1jr. Ik vind het wel leuk voor haar, maar ik moet het wel even verwerken weer...
Leuk voor je vriendin dat ze weer zwanger is. Maar ik snap best jou gevoel hoor! Dit is al de 3e maand dat ik temp en de eerste 2 keer ging het vanaf 4 dagen voor ik ongi werd mijn temp heel langzaam zakken elke dag tot aan mijn ongi. Dus hopelijk werkt het weer zo of ben ik gewoon zwanger .. Ja met IUI gaat het gewoon langs je gemene slijm maar mocht je ei toch wel geknapt zijn vandaag, heb je misschien meer kans als anders .
Goedemorgen dames, Ben ik ook weer eens! Heb alleen deze pagina bijgelezen... Julita: ik ga hard voor je duimen dat je eitje er morgen nog zit! Hier geen nieuws, alleen dat m'n borsten zeer gaan doen, dit komt denk ik door dat suffe (waarschijnlijjke) te hoog aan prolactine, want voor een ei is het te vroeg als ik uitga van m'n normale cyclus!
Zal voor je duimen Julita hopelijk is het gewoon raak deze maand, en reizen jullie straks met zijn 3tjes Lola, wat is dat prolactine?
lola, je weet maar nooit. Mijn ei komt normaal tussen cd18 en 20, en nu oppeens een hele week eerder! Heb je anders wel zere borsten als je eisprong komt?
Lola, vervelend dat je lichaam zo raar doet... Kunnen ze iets doen tegen dat te hoge prolactine gehalte? Werkt dat zeg maar net zo als wanneer je borstvoeding geeft, dat het de kans op zwanger worden kleiner maakt? Wel ok... vind het een beetje raar wel gewoon door te gaan met ovutesten en tempen, wetende dat het waarschijnlijk op de gewone manier toch niet gaat lukken, maar kan het ook niet laten . Inmiddels nog maar 25 dagen wachten. Ik hoop dus eigenlijk dat deze cyclus niet een hele korte wordt, want dan zit ik op 20/3 net rond mijn vruchtbare dagen kunnen ze overal heel leuk aangeven dat je dus voor zaadonderzoek rekening moet houden met je vruchtbare dagen, het dan niet doen... moet er wel plek zijn rond die niet-vruchtbare dagen natuurlijk :-? Jij zenuwachtig voor morgen?
Julita ik leef met je mee hoor! Ik duim dat je ei vandaag niet springt. Miepie, wat een gedoe weer. Nou voor deze ene keer dan omgekeerd duimen dat je een langere cyclus hebt Lola leuk je weer te zien verder wel alles OK? Ikdus... de spanningen nemen toe.... Ik hang hier weer eens duf op de bank. Ben echt nog moe. Geen zin. En het zou vandaag schitterend weer worden, pff tis hier helemaal grijs. Daar wordt ik ook depri van
@Miepie, en ben je dus al begonnen met ovu tests nu? ik hoop dan voor je dat jij een lekker traag ei krijgt deze maand. Of ik zenuwachtig ben? Behoorlijk ja! Vooral dat moment dat ik die echo krijg om te kijken of die follikel er nog zit of niet. Ik denk dat ik dan nauwelijks nog adem zal halen. Ben wel blij dat het lekker vroeg in de ochtend is (9:30), dan is het meteen het eerste wat we doen.