Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

ja gewoon rolluiken naar beneden....
    mmm krijg al zin maar hij is nog op de voetbal...

2. Niet meer actief

Ng eventjes wachten dus ;)

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zit niets anders op.
    Moet het ook wel rustig aanpakken anders vind ie nl. weer dat ik te opdringerig ben...

Pff Mannen echt, de ene keer moet je meer initiatief tonen de andere keer ben je weer te opdringerig...:) rare wezens ;)

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    perfect, kan je hem fris uit de douche meesleuren!

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Sorry dat ik de afgelopen dagen niet echt naar jullie omgekeken heb maar het constateren dat mijn eisprong wederom na positieve ovutesten niet is geweest was toch wel weer een behoorlijke teleurstelling. Waarom werken die rot-hormonen toch niet? Nou ja, dit wordt waarschijnlijk een record lengte van mijn cyclussen. Ookal zou mijn ei vandaag springen (wat het dus niet doet zit ik al aan 55 dagen). Gisteren was mijn ovutest redelijk dik maar niet positief. Ik weet niet goed meer wat ik ervan moet verwachten...

Ik denk dat ik misschien morgen alsnog met de gyn ga bellen om een einde aan deze cyclus te maken. Al gaat dat erg tegen mijn gevoel in :(

Tezzz, ik snap werkelijk niet dat jij dit allemaal zo rustig ondergaat, petje af voor je!)

Julita, jeetje 19mm al. Ik hoop voor je dat ie morgen springt en dat je nog mooi op tijd bent met de IUI. Mag je niet gewoon ook klussen?

Ikdus, je gaat nog steeds goed begrijp ik! Ik duim dat je temp nog net zo hoog is over een weekje! ;)

Miepie, wat kl*te dat je zo lang moet wachten zeg :( Daar ben je dan mooi klaar mee.

Go4baby jij bent toch ook maar druk zeg... denk je nog wel een beetje aan jezelf?

marieke1610, je temp is al 1 graad omhoog? Maar dan is je ei toch al geweest?

Leentje, gecondoleerd meid. Wat een verschrikkelijke berichten zijn dit zeg. Ik begrijp je boosheid maar al te goed en echt weggaan doet het nooit. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen om dit verlies een plaatsje te geven.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

6. Niet meer actief

Jeetje, wieffie wat vervelend zeg :(
    Ik zou inderdaad dan de gyn bellen, misschien ziet hij/zij dan meteen of je ei wel of niet is gesprongen etc.
    Veel succes hoor, zal ook heel hard voor jou duimen!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmiddag!

Temp vanmorgen 36.8 (maar we hebben wel een beetje uitgeslapen). Heb misschien m'n ei wel gehad 10 dagen geleden, maar niks is natuurlijk zeker! (bij mij zeker niet! ;) )
    @Wieffie: ik vind mijn 'rust' in het feit dat ik voor ik zwanger raakte van mijn zoontje ook van die ontzettend lange cycli had. Ik heb het nagerekend en het blijkt dat ik 2 cycli van 50/51 dagen heb gehad voor ik van mijn zoontje zwanger raakte. Dus ik weet dat het kan. En ik weet ook dat ik volgende week naar de ha ga als deze ronde niks opgeleverd heeft. Dat helpt ook wel ;) Wat ikdus ook zegt: als je een echo kan krijgen als je belt, dan weet je het in elk geval zeker of je ei is gesprongen. En snap best dat je een paar daagjes kalm aan hebt gedaan. Heb ik vorige week ook toen ik m'n ei weer kwijt was. (het huis begint er eindelijk wat opgeruimder uit te zien ;) )Succes hoor!

@Ikdus: looking good!
    @Julita: pak vast dat ei! En morgen pas loslaten hoor!
    @Miepie: lekker doorsmeppen hoor! denk aan het pupo-principe! u can become -pupo ! Ook nu!

@Go4baby: Veel plezier met de laatste klusjes! Het is misschien erg veel werk maar des te blijer ben je dan met het resultaat he?

*brainwave* het is eigenlijk compleet natuurlijk dat je lang moet wachten op een perfect kindje. Want het allerbelangrijkste wat je moet hebben om een kindje groot te brengen zijn liefde en heeeeeeeeel veeeeeeeeeel geduld!*einde brainwave*

verder iemand nog nieuws?
    Vannacht heeft mijn zoontje voor het eerst gelogeerd. Dit was dus de eerste nacht na ruim 4 jaar dat hij niet bij mij in de buurt was. Slik. Maar ik heb het goed doorstaan hoor! lekker luidruchtig gesmept :oops: En hij is nog niet thuis, dus ik denk hij ook! ;)

Liefs Tezzz

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik weet wel zeker dat mijn ei niet gesprongen is, het is voor mij alleen de afweging zou ie alsnog al dan niet snel komen. Mocht het nu toch 3 weken duren voordat er een ei zou gaan springen dan kan ik beter een einde aan deze ronde maken en met 100 mg clomid beginnen maar als ie nu binnen een week springt vind ik dat jammer omdat ik dan weer een kans misloop... ach ja, die dilema's :rolleyes:

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: ja, da's heel lastig ja. Dat heb ik nou ook steeds. Steeds als ik het op wil geven komt er toch weer een 'misschien-ei' aan. Daarom heb ik me ook een datum gesteld van een paar weken verder. Als je het jammer zou vinden als ie binnen nu en een week toch nog springt, dan zou ik deze week nog afwachten. Kunnen we allebei volgende week maandag de dok/ gyn bellen (als je ei er dan nog ECHT niet is! ;)

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Misschien is dat wel een goed idee inderdaad. Jemig zeg, dat je het al zo lang hebt volgehouden.... als je maar gewoon weet dat er een ei aan zit te komen dan wil ik er rustig op wachten maar die onzekerheid is gewoon kl*te.

11. Niet meer actief

Jammer dat het niet zeker is Tezzz, lijkt me moeilijk hoor dat afwachten.Werd de eerste keer al gek ervan hahaha..

Wieffie, ik vind het echt ontzettend vervelend voor je. Als het mij zou overkomen zou het mij ook ontzettend moeilijk lijken.
    Misschien is het handig als je met je ventje er over praat en kijkt wat zijn visie hier op is.
    Veel succes lieve Wieffie.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    heheh mijn man en ik kennen elkaar al 15 jaar ' intiem' dus dat ik lange cycli heb weet íe al lang! Het is dat ik het hem laatst gezegd heb dat ik misschien wel geen eisprong heb, want voor zover hij wist gaat het dit hele jaar niet anders dan voor ik met de pil begon! (voor hem was het net zoals voor mij dus ook erg aanpassen toen ik met de pil begon! Na 3 weken alweer ongi! :confused:). Hij maakt zich dus ook niet echt veel zorgen. Hij zegt dat als ik me echt zorgen maak ik met de ha moet gaan praten. Hij weet dat ik er meer 'verstand' van heb dan hij dus laat het ook geheel aan mij over. Niet dat het hem niet interesseert hoor! Maar hij weet er gewoon niet genoeg van af om mij te kunnen gaan adviseren. Hij vraagt wel af en toe of ik nou al eens ongi ben geworden. Eergisteren vroeg hij of ik dan de ha al had gebeld. Heb hem gezegd dat ik na de vakantie ga bellen. En voor de rest smeppen we gewoon lekker door. Wat er ook misschien niet goed zit in mij, ik heb er in elk geval lichamelijk verder weinig last van. (behalve dat m'n psoriasis wat lijkt te verergeren, wat hormonaal is, maar ook aan het weer kan liggen :rolleyes:)

we wachten maar weer af. (wel jammer dat de 'gevreesde' decembermaand er aan zit te komen, mochten we zwanger raken. Kind jarig in december is niet leuk voor je kind!)

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Wieffie, wat rot voor je dat dat ei maar niet wil springen. Helemaal omdat je hoge verwachtingen had met clomid.
    Neem mss nog maar een paar nachtjes om er overna te denken wat je wil doen deze cyclus.
    Het lijkt mij ook geen makkelijke beslissing.
    Als je ons nodig hebt zijn we er hoor!

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, grappig dat december maand gevreesd is. Ik vind het juist wel een leuke maand. (niet OP kerst natuurlijk)
    Ik ben zelf van eind nov en mijn vader van eind december. Misschien vandaar.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita:

mijn broer is óp 5 december jarig. Wij vieren altijd sinterklaas. Hij kreeg vroeger dus altijd zijn cadeautjes 's morgens om 5.00 uur omdat we daarna weg moesten om sinterklaas te vieren (mijn ouders deden altijd in de ochtend een kindertoneelvoorstelling in de schouwburg, dus moesten we daar om 6.00 uur of zo al zijn). En 's avonds hadden we dus pakjesavond. Mijn broer kreeg nooit visite en ook veel minder cadeautjes want 'december is al zo'n dure maand'. Het dochertje van onze beste vrienden is 20 december jarig en voor haar geldt bijna hetzelfde. Ze ziet iedereen dus of met haar verjaardag óf met kerst maar niet allebei!

Zelf ben ik blij dat mijn dochter van begin oktober is, want dan heeft ze nog net genoeg tijd om te bedenken wat ze voor haar verjaardag niet gekregen heeft en dus aan sint wil vragen. En mijn zoon is van half januari (6 dagen ná mijn man) dus heeft dan nog net de tijd om te vragen wat hij niet van sint heeft gekregen :) We geven hem dan ook al dingen die hij misschien pas in de zomer kan gaan gebruiken! Maar ons buurjongetje is op 12 december jarig en viert meestal zijn verjaardag gewoon een maand later! December is lastig hoor. Neemt niet weg dat ik al heel blij ben als ik in december zou bevallen hoor! Als ik maar beval! ;)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Och het zou me ook niets uitmaken. maar kerst of 1 januari zou ik niet zo leuk vinden.
    Mijn mannetje is 19 dec jarig en zegt nooit problemen te hebben gehad. Enige is nu hij ouder is om zijn feestje te plannen want nu heeft iedereen het druk het weekend voor kerst... Maar er komen er altijd nog genoeg dus vind ik niet erg.

Ik vind trouwens deze dag met deze banner zo raar... dat stomme ei maar goed....tis morgen weer weg.

Zo ga ff een hot choc maken.....

17. Niet meer actief

Mij maakt het ook niet uit wanneer ik beval hoor..
    Ik ben helemaal nog niet lang bezig maar zou niet meer willen stoppen om december over te slaan ofzo..

Ik wil heel graag in 2008 bevallen.

Mijn mama is van 68 mijn tante van 78 en ik van 88, 98 hebben we overgeslagen dus zou het leuk zijn als we nu in 08 weer een baby erbij hebben. Anders hoop ik dat mijn tante die taak op dr neemt hahah.

Ik ben net feestdagen gaan zoeken in Spanje:

- 1 januari: Nieuwjaarsdag (Año Nuevo)
    - 6 januari: Driekoningen (Epifanía del Señor)
    - 19 maart: San José
    - 8 - 15 april: Heilige Week (Semana Santa)
    - maart/april: Witte Donderdag (Jueves Santo) en Goede Vrijdag (Viernes Santo)
    - maart/april: Pasen (Dia de Pascua)
    - 1 mei: Dag van de Arbeid (dia del Trabajo)
    - juni: Pinksteren (Pentecostés)
    - 14 - 17 juni: Sacramentsdag (Corpus Christi)
    - 15 augustus: Maria Hemelvaart (Asunción de la Virgen)
    - 12 oktober: Nationale Feestdag (Fiesta Nacional de España)
    - 1 november: Allerheiligen (Todos los Santos)
    - 6 december: Dag van de Grondwet (Día de la Constitución Española)
    - 8 december: Maria Onbevlekte Ontvangenis (Inmaculada Concepción)
    - 25 december: Kerstmis (Navidad)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik heb vanmorgen al een hot choc gehad :oops:

Ik moet nou toch ECHT eens wat gaan doen anders heb ik m'n hele vrije dag weg-geforumd! :oops:

ff opruimen!

Laterrrr!

Liefs Tezzz

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hehheh da's leuk! Mijn man en ik hebben allebei als lievelingsgetal 8! 2008 moet gewoon ons jaar worden he!

20. Niet meer actief

Mijn lievelings getal is ook 8 haha..

Inderdaad dit moet gewoon ons jaar worden.
    Dus hopelijk ben je snel zwanger..

Deel Deze Pagina