Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ben alweer wakker!
    @Beastie, dat duimen is idd super geweest voor mijn eitje!
    Hij was ook lekker vet 22mm.

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    moet er wel om lachen hoor.. "lekker vet!" :D ;) :thumup:

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja klopt! ik zag em op die echo en het was echt een mooi vet gemest eitje, zoals ik ze graag zie.

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogge!
    Julita, in NL doen ze IUI nog tot 1 milj zaadjes na behandeling van het zaad.. zo slecht was het dus niet volgens mij, hoor. Er zijn er met veel minder zwanger geworden ;). Hoop dat 1 vd 6.000.000 (lijkt het wat meer) zijn TomTom aan had staan!

5. goedemorgen!
    aah julita wel balen meid maar idd pupo! je hebt iig je iui gehad.. ook al scheelde t weinig! positief blijven meid :D dikke knuf!

beastie mooie foto's! :D

hier ga ik zo even een ovutestje doen, denk dat ie wel positief is aangezien mijn temp weer gezakt is met 0,2....
    hebben gister alleen niet gesmept.. kreeg opeens enorme buikpijn in bed..gelukkig is dat nu over..
    dus strax maar even smeppen!

6. he verdorie! (had liever een ander woord gebruikt maar dat staat niet zo netjes ;))
    doe ik net een ovu test is ie echt dik negatief! dus had ik gisteravond maar naar mn gevoel geluisterd en gisteravond nog een test gedaan... gister rond 13.00u was die bijna positief dus denk dat ie gisteravond helemaal positief is geweest.

maar goed vanmorgen dus mn temp omlaag dus dat betekend vandaag flink aan de klus en morgen ook.. baal dr alleen van dat we nu dus gisteren ook niet hebben geklust... hopelijk blijft mn temp morgen ook nog laag
    en heb ik morgen dan mn ei

zo einde klaag moment

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hey marieke, geen zorgen. Ik denk dat je dat ei nog wel kan pakken hoor, maar ik snap dat je dan baalt nu.
    @miepie, ik hoop dus ook dat er gewoon 1tje tussen al die miljoenen zit die het red. Het klinkt wel goed mogelijk namelijk.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ze hebben in iedergeval het boze slijm al ontweken...nu nog dat lieve vette ei pakken! ;)

@marieke..idd ff flink balen :x

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meisjes,

Julita, ik ben het helemaal met miepie eens hoor, van de 6.000.000 moet er maar 1 de juiste weg te vinden ;) Hoe lang moet je nu duphaston nemen?

Marieke, volop aan de smep meid, je ei zal dan waarschijnlijk vandaag wel springen...trek het mijne ff mee als je wilt ;)

Beastie, wat een mooi buikje zeg! En een mooie jurk. Hopelijk morgen een mooie en goede echo! :D

Ikdus, weet je hoe lang je lf normaal is? was je temp nog mooi hoog vandaag?

Ik ga maar ff flink aan het werk... tot straksjes!

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @wieffie, ik neem dat tot het einde van mijn cyclus. Ik weet niet wat er gebeurt als ik zwanger zou zijn...Dan zou ik naar de kliniek moeten bellen.

Weet jij al wat je gaat doen?

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    moge!

@Julita:komt vast helemaal goed! Van die 6.000.000 moet er toch wel 1 goeie tussen zijn die de klus kan klaren! Eigenlijk wel fijn dat je nog mag klussen vanaaf, want dan heb je misschien toch nog wel meer het idee dat het van je eigen prestaties is geweest dat je zwanger wordt! ;)

@Beastie: leuk dat je het niet wil weten. Kunnen we een pouletje opzetten ;)

@Marieke: weet je zeker dat die buikpijn gisteren niet je ei was? Je hebt eergisteren toch gesmept? Komt vast wel goed!

Temp vanmorgen 36.7. Als ik idd toch nog m'n ei heb gehad zit ik vandaag op lf 11...de dag! Wordt het toch nog een klein beetje spannend aan het eind ;)

grrrr...ging vanmorgen op de weegschaal staan. 75 kilo! :confused: Da's gewoon 8 teveel! En ik doe zo m'n best om niet te snoepen en vooral geen koekjes te eten! Ik hoop dat ik zwanger ben, dan hoef ik lekker geen moeite meer te gaan doen om af te vallen ;)

Liefs Tezzz

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen meiden! Hier weer eens een teken van leven van de MOAS ;)

@ leentje, wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Gecondoleerd en heel veel sterkte.

@ wieffie jemig meid, nog steeds geen ei gesignaleerd. Een kleine troost misschien dat je zonder ei ook gewoon ongesteld kunt worden, dus wie weet haal je je langste cyclus ooit toch niet ;)

@ miepie wat naar zeg dat je geduld zo op de proef gesteld wordt. En ik kan me voorstellen dat het nu allemaal dubbel zo lang lijkt te duren. Ik hoop in elk geval op een gunstig ei voor jou!

@ julita oehhhhh een ei van 22 mm klinkt heel mooi. En volgens mij is 6 miljoen zaadjes niet superslecht hoor! Er hoeft er maar 1tje..... En een vroeg ei is misschien ook wel een goed teken, ik had ook iedere maand keurig netjes op CD20/21 mijn ei, maar de laatste keer al op CD17! en ja, dat was dus het eitje wat mij nu iedere nacht uit mijn slaap houdt ;)

@ beastie wauw, prachtig buikje hoor! En ik zie dat je nog maar 1 nachtje hoeft te slapen tot je je gummi-beertje weer mag bewonderen! Heerlijk hoor, geniet er maar flink van. Ga je trouwens ook nog een pret-echo laten doen? Oh ja en over fietsen gesproken.....ik was dus ernstig van plan om op de fiets naar de fysio te gaan vorige week (is ongeveer 6 km) maar na 100 meter kwam ik erachter dat het wel erg hard waaide, en mijn buik wel erg in de weg zat, en dat het toch wel een hele tijd geleden was dat ik gefietst had......kortom, ik ben omgedraaid en toch maar de auto gepakt :oops:

* einde bericht uit het zonnige zuiden *

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    deze gedachte is mij niet onbekend....

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mij ook niet.... ;)

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @mielenl, ja mijn ei was helemaal fantastisch deze maand. Helemaal op eigen kracht! Ik was er zo blij mee, nu moeten die zwemmertjes nog even hun best doen...
    Waar zit je dan ergens in het zuiden?
    Krijgen we ook weer eens wat fotootjes?

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mielenl & Beastie: wat raar dat jullie zo moeilijk kunnen fietsen. Ik zat juist liever op de fiets dan in de auto! In de auto knelde me alles zo af (om over m'n rug maar te zwijgen :( ) en op de fiets had ik veel meer steun! Had ook wat last van b.i. dus was juist blij dat ik mocht fietsen!

oja, mielenl: bericht ontvangen en doorgestuurd ;)

17. Niet meer actief

Wieffie, mijn lf was vorige keer 14 en daarvoor 16 dagen..
    En mijn temp was vandaag 37,1 maar ik was al eventjes wakker en dan kan mijn temp toch al wat zakken en ik heb 4 en een halve uur geslapen, veel te kort dus.

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita ik zit in Breda en het is hier nu met recht het zonnige zuiden! ik word er helemaal vrolijk van!
    De foto's komen echt binnenkort hoor! Maar meestal als ik thuis ben van mijn werk geen puf meer om ook maar IETS te doen :oops:

@ tezzz bij mij was het vooral de harde wind! Ik wilde juist op de fiets gaan omdat ik ook last heb van mijn bekken (vandaar de fysio). Ik ga het van de week gewoon weer proberen hoor :D Ik heb zelf geen last in de auto, alleen als ik uit moet stappen hahaha

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja idd fietsen zelf gaat nog wel maar de elementen van de natuur gooien wel eens roet in het gebeuren zodat het allemaal wel zwaar wordt.
    Bij harde wind en/of regen ga ik ook met de auto...maar denk ook aan me beweging :rolleyes:
    En in de auto kan je nog wel wijdbeens zitten :oops:

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Volgens mij mag je je temp "goed rekenen" wanneer je 5 uur of meer achtereen hebt geslapen dus je komt wel aardig in de buurt dan ;)

Deel Deze Pagina