Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen dames,

Iedereen een leuk weekend gehad?

X

2. Niet meer actief

Tjaa, maar bij kan het zo ongeveer per uur zo 0,1 schelen.
    Ik slaap meestal rond 1 uur eerst sliep ik tot 10 en de laatste dagen tot 8. En vandaag van kwart voor 3 tot iets voor 7 uur, dus een heel verschil qua uren. Ik heb me temp nu even op discared gezet en ga gewoon kijken wat me temp morgen is.
    En hopen dat het niet weer zo een nacht word als vanacht.

Goedemiddag SC, mijn weekend was vrij saai.
    En de jouwe, nog melig geweest?

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    weekend was wel ok...ook hier een beetje saai.
    jij?

4. Niet meer actief

Ik heb net dus getempt en mijn temp is dus 37,4.
    Ik weet natuurlijk dat in de middag niet mee mag tellen. Maar ik temp zo nu en dan in de middag ( rond het zelfde tijdstip ) om te kijken of ik niet toevallig koorts krijg met een temp van 37,3 in de ochtend. En elke keer is mijn temp dan 37,4, wat ik ook daarvoor heb gedaan. Of ik nou wild heb gedaan of gewoon op bed lig te laptoppen zoals nu.

5. wieffie zal proberen om je ei ook mee te laten springen meid ;)

tezzz, nee die buikpijn
    was gisteren een andere pijn als ik eipijn heb haha dus denk niet dat dat t is geweest.. maar ja zeker weten doe ik t niet...
    ennuh dat zwanger zijn zodat je niet hoeft af te vallen zou hier ook erg mooi zijn hahaha mag ik lekker een keer ongegeneerd dik zijn hahaha

vanavond maar idd flink aan de klus.. eergister ook geklust ja.. dus opzich is t niet zo heel lang geleden haha maar had liever gister er nog bij gehad maar goed kan de tijd toch niet terug draaien dus nu maar een goeie smep maken en morgen weer en dan moet t wel genoeg zijn dacht ik zo

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Te kort! :confused:

7. Niet meer actief

Marieke hopelijk springt morgen je eitje!
    Dan heb je helemaal prima gesmept, zal voor je duimen!

8. dank je ikdus..maar aan mn temp te zien zou die dan vandaag springen.. of morgen moet ik dezelfde temp hebben natuurlijk :D

9. Niet meer actief

Je ziet het morgen vanzelf wel ;)

10. daarom!
    ik ga nu lekker van de zon genieten en zometeen ff met mn vriend naar doetinchem!
    tot strax!

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik heb ook een rustig weekend gehad eigenlijk. Zaterdag schoenen gekocht (6 paar!) en zondag een dvd marathon gehouden. Dus ik ben lekker uitgerust vandaag!

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Spannend, Ikdus!

Beastie: weekends zijn helaas altijd te kort. Niets aan te doen, behalve voor ons het verlof af te wachten.

13. zozo cynthia. je dacht ik ga schoenen kopen dus waarom niet meteen 6 paar? ;) altijd leuk schoenen kopen haha alleen koop ik er altijd hooguit 2 paar ofzo hihi

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Cynthia: 6 paar schoenen? tjeetje, en ik dacht dat ik een schoenenfanaat was! :confused:
    Ik heb lekker gisteren vrij gehad en kalm aan gedaan. Vanmiddag (zometeen) moet ik wel ff aan de bak in de winkel en boodschappen doen, dus zal wel weer laat thuis zijn denk ik :rolleyes: Kids zijn vrij he, dan duurt alles wat langer ;)

Mooi dat je lekker uitgerust bent. Kalm aan doen!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    6 :confused: Zwangerschapskwaaltje? :D

Pff en dat duurt nog zo lang...13 juni... :rolleyes: En ik wil gewoon altijd te veel doen in het weekend. Altijd al een kwaaltje van me geweest. 8)

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mijn weekend was ook veel te kort! Gelukkig begint mijn verlof ietsjes eerder dan 13 juni ;) :D

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    geniet van elke minuut want pooh69 (je weet wel die de nod lijsten altijd bijhield) diewas uitgerekend op 12-3 ... verlof op 31-01 en kereltje is te wereld gekomen op 12-2 :confused: dus dat is vrij vlot ;)

Maar jij als April-mama raad ik 2 April aan :D heel geschikte data ;)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tjee...da's mooi een maand te vroeg! Dat kan natuurlijk ook nog he...is alles wel goed met moeder en zoon?

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik wou het eerst geheim houden maar we hebben vanmorgen bij de 20w echo gezien dat we een meid krijgen!
    alles was verder perfect!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    gefeliciteerd liesje! och...je kunt het toch nog geheim houden voor je familie enzo?

Deel Deze Pagina