Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    JAAAAAAAAHHHH! Kom maar op! :D

Jeetje de hele middag geen internet gehad... dat kan natuurlijk niet voor een internetbedrijf :( Gevolg, alle was gestreken :D

SC, wat doe je het toch goed meid! Super instelling hoor!

Mooie txt Ellenk!

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mooi. Ik heb 'm gelijk op m'n Hyves gezet!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

4. goedemiddag!
    daar was ik weer! heb even lekker geshopt met mn vriend! ladingen schaapjes en konijntjes enzo gehaald haha
    en de best of dvd van paul de leeuw! geweldig! en voor mn vriend de dvd van the dukes of hazard (seizoen 1 ) voor zn verjaardag gehaald..

moest net even mn broek ophijsen en mn mond dichtkletsen van bepaalde topics hier.. maar goed hoort erbij he ;)

liesje! gefeliciteerd met je meid! echt leuk!
    ellenk, mooi stukje tekst :D
    de rest gewoon een dikke knuffel! :D

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    AH! Het "verassing" topic, tja lekker bezig die griet! :(

en dan hebben we het "ik ben zwanger maar me man weet het niet" ...topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=82551

6. hahaha ja hoe raad je t zo beastie!
    echt hoor, daar zakt je broek toch van af!
    mn vriend vond t ook een erg komisch topic en vooral de reakties! ik denk niet dat ze nog zal reageren ...

maar goed...
    mn vriend is alweer bezig met een laptop te slopen geloof ik, dus ga hem zo maar eens verleiden tot een smep ;)

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee daar!

Wat is het hier weer gezellig met zoveel hardcore SMEPpertjes! Even snel snel gelezen want moet nog beetje veel doen vandaag... Wel de hele dag op kantoor gewerkt! Echt super fijn. (en niet hier gespiekt dus ik wordt ook nog efficient ;))

@ Julita: hier staan de duimen in PUPO en hoogste stand! Sluit me aan bij Miepie. Er zat er zeker een bij die dat vette ei wel weil verslinden ;)

@ SC: you rock! echt petje af voor je kracht en positiviteit!

Dikke knuf voor iedereen!

ps. gister heb ik mn ei gehad. Zo zeg, die was echt wel voelbaar. Had me toch een steken. Had ik ook toen ik zwanger werd van 't windei... Dus of, dit zijn wel goede eieren of toch niet... Voor de zekerheid dus maar niet benut ;) Tja, wel raar, maar wil als 't kindje geboren wordt gewoon tijd hebben om daarvan te genieten! (en ons werk heeft last van de 1 januari deadline die onze opdrachtgevers als een magische grens beschouwen..)
    En ik ben nog steeds niet naar de HA geweest... komt binnenkort!

Liefs en knuffs voor iedereen!

ps. Leentje: hoe is 't meis? Zijn zware dagen dit. Denk aan je!

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden vanmorgen naar het ziekenhuis geweest
    en tot verbazing 3 eitjes van rond de 20mm en er was er nog 1 die 18mm dus eigenlijk 4 :oops:

Het gaat wel hard hoor met de medicatie maar donderdag gaan we de behandeling voortzetten
    We weten wat de consenquentie's zijn
    Misschien dat het nu wel aanslaat

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Maar dat zien we over 2 weken wel weer
    Is altijd balen he zolang wachten bah :(

Liefs Tijgertje23

Vanaaf gaan we ook nog aan de smep en daarna wachten tot donderdag

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jaaaaa, daar was ik weer!

@Tijgertje: klinkt errug goed! Deze keer gaan jullie dus voor een drie- of 4-ling? ben je mooi in 1 keer klaar!;)

@Marieke (en de rest): tjee ja...ga je ff weg, ontstaat er meteen een heel raar topic! :confused: Ik verslikte me bijna in m'n drinken toen ik het las! Sommige mensen begrijpen gewoon niks van hoe de dingen werken he?

@Cynthia: jij supergirl! Jij groot voorbeeld! Jij SuperCynthia! *tezzz knielt en buigt hoofd heeeeeel diep*
    @Go4baby: nou zeg! Mogen we niet eens op bezoek komen in je nieuwe kantoor? Zijn wij alleen maar voor thuis soms? Wij willen jouw kantoor ook wel eens beforummen hoor! ;)
    Ben je dan wel de afgelopen paar dagen zonder smep geweest? Want anders zal je net zien dat er nu net wél een oud zaadje is blijven hangen!
    @Leentje: hoe is het ermee? Al een beetje over de eerste schok heen?

Liefs Tezzz

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als je je ook maar beseft dat sommige "dingen" niet te plannen zijn..en eris geen probleem zo groot of er is een oplossing voor...veel dingen lossen zich automatisch op ;)
    Denk aan je...denk jij nog aan de bakkerswinkel? :D

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik droom al van de bakkerswinkel *zwijmel zwijmel kwijl kwijl*

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    dames, tot morgen!

slaap lekker!

Liefs Tezzz

13. hier is t voor deze maand game over
    al de hele week ben ik erg moe en spierpijn enzo.. en jawel...om 8 uur begon t gezeik hier.. t komt er aan 2 kanten uit bij me.. echt niet grappig...heb me nog nooit zo beroerd gevoeld.. maar naar bed kan ik niet want boven is geen wc en ben te bang dat ik t niet red..
    dus geen gesmep vandaag :(
    ik ga nu weer rennen doeii

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Oeps Marieke, ons niet aansteken een meis....... ;)
    Sterkte...

Mooi Tijgertje..... Ik hoop dat dit goed komt...

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    hihi... tuurlijk komen jullie hier op kantoor ook binnen... zitten er nu nog. Vinden het werk welletjes... dus nu effe hier... lekker muziekje erbij en relaxen maar!

Laatste SMEP was donderdag avond... maar toen was ik zo moet dat ik het einde niet heel bewust heb meegemaakt :oops: dus geen randjesfietsachtige gebeurtenissen ;)

@ Beastie: ik dacht vanmiddag om 13.30 aan de bakkerswinkel... maar toen dacht ik ook: net niet handig tijdstip vanwege de lunch... dus ik bel morgen... als ik op een goed moment er aan denk dan natuurlijk ;) :(

en als het niet meer lukt moet ik maar een hoge thee voor jullie maken hier op kantoor ;) Gelukkig zitten we op de hoogste verdieping dus ben al een end op weg! :p

@ Tijgertje: woeihoei dat klinkt spannend! Maar wat groot zeg en dan zoveel! Lijkt bijna wel krap te worden daarbinnen!

@ de rest: knuffs!

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Die aanmoedigingen hebben wel geholpen hoor meiden!
    Ik hoop dat het vanaf nu alleen 9 maanden funsmeppen word! Ik verging wel zowat van de eipijn. Echt niet normaal meer, het is dat het links zat anders leek het op blinde darm ofzo. Gelukkig nu in de ochtend helemaal weg.
    @marieke, getver dat klinkt niet fijn. Maar de maand is niet verloren hoor, die soldaatjes zjn er nog gewoon. pupo, pupo
    @tijgertje, mooie eitjes hoor. Ik heb dus de laatste tijd goeie maat, maar nooit meer dan een. Komt op zich prima uit want ik wil liever geen tweeling.
    viel me trouwens op dat ellen, go4baby, marieke en ik nu allemaal praktisch gelijk lopen.
    Gezellig hoor. Mijn lf zal wel weer langer zijn deze maand dus dan blijven we gelijk opgaan. Liever roze natuurlijk....

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    3 Hoeraatjes voor Julita haar ei! Je hebt er in elk geval optimaal gebruik van gemaakt, Julita ;).
    Marieke, wat naar, buikgriep...:( Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt (voordeel van buikgriepjes; vaak ook snel over) en dat je eitje nog even wacht óf dat een van de zaadjes nog actief ligt te wachten op dat ei ;).

Ik werd vanmorgen onzettend beroerd wakker :(. Man was vorige week niet helemaal lekker, last van zijn keel en benauwd en nu ben ik aan de beurt... vastzittend slijm, keelpijn, oren dicht, voel me heel zielig ;). Baal er vooral van dat ik nou tegen mijn ei aanzit (eggwhite en steken) en mijn temp nou weer raar doet. Vanmorgen ineens omhoog naar 36.9 (van 36.2) :-? Heb ik dus niks aan zo...
    * einde klaagzang *

O, en goeiemorgen allemaal! Ik duik mijn bedje nog weer in, tot later!

18. Niet meer actief

Marieke, wat vervelend dat je zo ziekig bent :(
    Hopelijk voel je je snel beter !

Julita, gefeliciteerd met je ei !

Tijgertje, wauuw dat zijn veel eitjes hopelijk word er sowieso 1 van bevrucht ! Ik zal voor je duimen ;)

Miepie, beterschap !

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Verdorie, zitten we hier elkaar nu virtueel aan te steken of hoe zit dat!

Miepie, we willen niet weer zo'n Alpen temperatuurkaartje zien hoor! Ik hoop dat je dit ei nog kunt benutten.....

Ja we lopen met wel veel ongeveer tegelijk. Ze zeggen toch altijd waar je mee omgaat wordt je mee besmet. Nou..... dat zal het dan wel zijn... ;)

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee goedemorgen! (jaja, ik ben voreg vandaag, heb hond al uitgelaten en zit al tijdje op kantoor... nu ontbijtje nog even maken ;))

@ Julita: doet me goed dat jouw eipijn betekende dat je een goed ei had! Had ik zondag ook (maar voor de geelgenheid even nietgebruikt... nu wel beetje spijt, maar dat is nu al weer over als ik denk aan de werkstress...

@ Miepie: lekker dat warme nestje in jij! Het heerst wel zeg!

Ik waai hier bijna ons kantoortje uit... Zitten dus hoog, met veel ramen en de wind probeert die los te wurmen ofzo... Enkel glas dus ik ga de verwarming maar aanzetten :(

Hihi heel schattig.. ik had geen handdoek voor de hond dus die ligt zich nu af te likken/wassen als een kat... geen gezicht!

Ga theewater opgieten!

Deel Deze Pagina