Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goeiemoggel meiden,

Julita, fijn dat je ei is gesprongen, hopelijk voor de laatste keer dit jaar ;) Nu in de pupo-stemming hoor!

Go4baby, goed hoor dat je dat kan, je ei niet benutten... (mag tezzz of ik hem dan niet :( )

Nou ja, doe hem dan maar aan tezzz want er is een heeeeeeel klein kansje dat mijn ei toch afgelopen zaterdag is gesprongen. Ik zal straksjes mijn kaartje weer ff uploaden.

Miepie, bij mij begon de griep ook met 36.9 :( Ik hoop echt dat je niet zo de pineut bent. Het is echt een heel vervelend virus wat er rond gaat. :(

Tijgertje, is er bij 4 eitjes geen sprake van overstimulatie meid? Mag je wel gewoon doorgaan?

Marieke, nu niet ziek worden hoor! Heel veel beterschap!

2. Niet meer actief

Ben benieuwd na je kaartje Wieffie.

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie morgen!

@Marieke en Miepie: ah sielug! Gauw beter worden hoor!

@Wieffie: wat fijn dat je mij go4baby's eitje gunt! Want ik denk niet dat het bij mij nog iets wordt :( vanmorgen temp 36.5. Hij wil gewoon niet verder omhoog! Maar jij hebt wel kans op een ei? Joepie!

@Julita: dus nou is het afwachten dus? Oeoeoeoe spannend!

@Tijgertje: en bij jouw is het nu ook duidelijk het wachtbankje dus? Ook al zo spannend!

Het weer vandaag vind ik niet leuk! Echt zo'n binnenblijfdag! En dat terwijl mannetje vanmiddag vrij is en we eigenlijk wat leuks wilden gaan doen met de kids :( Dat zal vandaag dus wel niks worden. Heb ook eigenlijk helemaal geen zin. Ben sinds gistermiddag al behoorlijk sjachie, maar weet niet precies waarom. Misschien wordt ik ook wel ziek! Verkouden ben ik al. :( bleh!

*einde ego-klaagzang-momentje*

Liefs Tezzz

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hoi hoi, was ik weer even!
    ik morgen werk, ik moet er al om 6 uur 's ochtends zijn dus dat word voreg mijn nestje in vanavond.
    @go4baby, of het een goed ei is weten we nog niet, maar laten we het hopen.
    @wieffie, ik hoop dat het zo is dat je toch een ei heb gehad...

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tezzz, wat kl*te meid :( Jij verdient go dr eitje ook meer dan ik. Jij wacht al zoooooooo lang.... Enne oja, niet ziek worden hoor!

He ikdus, wat deed je temp vanmorgen? Hoezo nieuwsgierig?

Mijn kaartje is geplaatst! Ik hoop dat de komende dagen mijn temp omhoog gaat en dat ik dan eindelijk op dag 37 mijn ei heb gehad. (maar durf toch niet te hard te hopen) Maar dan is deze ronde toch over en uit want dan hebben we niet goed gesmept :( Ach ja, dan kan ik tenminste met 100 mg clomid beginnen.

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb het gevoel dat alle smeppertjes constant ziek zijn... ik heb dat de lente gauw komt en dat we lekker gezond blijven want ziek smeppen is echt gen pretje.

7. Niet meer actief

Wieffie dit is toevallig mijn kaartje

Ik was vanmorgen weer 7 uur wakker, pff word er niet goed van hoor.
    Me vriend word ook gek ervan ik ben al wakker voor hij moet opstaan.

Wieffie, het ziet er wel na uit dat jij je eitje hebt gehad, ik hoop ook echt dat het je eitje was!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ikdus voor jou word het gewoon hartstikke spannend nu!

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ikdus, je gaat hartstikke goed meid! (nu nog maar 9 maandjes volhouden ;) ) En vroeg wakker zijn is ook een prima teken! Ik ga heel hard duimen! Wanneer ga je testen?

10. Niet meer actief

Het word zeker spannend ;)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Zeg zeg zeg... ik ben niet de kip met de gouden eieren ;)

@ wieffie: hmmm kan niet echt een eisprong ontwaren tot nu toe. Vooral omdat je temp niet echt hoger wordt dan ie al is geweest tijdens het begin van je cyclus... Echt zo vervelend!
    Ik hoop dat je nu snel op het einde van je cyclus komt en door kan met een nieuwe lading Clomid.

@ Tezzz: volgende week stappen we samen naar de HA he?

Maar inderdaad, het was wel even raar om zo'n duidelijk voelbaar ei niet te pakken... Maar ook wel weer fijn om even niet gestressed te moeten. Dat heb ik nu ook wel en beetje gehad. Dat verplichte gedoe. Ik wil gewoon spontaan enzo een kind verwekken en niet met voorbedachte rade (spelling?)
    Maar ik denk dat ik in november blij ben dat ik dan niet hoef te bevallen...
    Ik heb trouwens wel gedroomd dat ik er een mevrouw kwam die een hele vage zwangerschapstest bij me af ging nemen en dat die positief was... en dat ik dat niet wilde geloven omdat het zo'n wonderlijk geval was (een soort chemische reactie op een stalen buis ofzo)... en dat ik mn strippie van Matcare zocht en alleen een groene had... tjonge jonge toch, het houdt me zelfs 's nachts bezig!

12. Niet meer actief

Ik heb echt nog geen idee wanneer ik ga testen, ik zie wel wanneer het goed voelt.
    Ik laat het jullie zeker meteen weten of ik nega of posi test.

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Ikdus: zo zeg, das een mooi kaartje! Als daar geen roze uit komt... eet ik mn schoen op ;) enne wanneer is 't roze feestje?

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Na mijn ei springt mijn temp nooit heel hard omhoog. Kijk maar eens naar mijn andere kaartjes.Het gaat altijd langzaam omhoog naar 36.7. Als mijn temp de komende dagen doorstijgt heb ik waarschijnlijk wel een ei gehad. Nou ja, ik geef de moed nog niet op hoor... wordt tijd dat er straks een einde aan deze ronde komt, goedschiks of .... ;)

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ wieffie: ja, het kan inderdaad dat je nu net op dg 3 ofzo zit en dat ie dan nog harder gaat stijgen. Ik zie bij je andere cycli wel een duidelijke stijging hoor!

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    volgens mij was vorig weekend wel vrij goed voor de eitjes zo te horen!

17. Niet meer actief

Ik hoop dat ik rond 3 maart een roze feestje kan gaan geven, dan hoef je tenminste niet je schoen op te eten, lijkt me niet zo smakelijk haha.

Wat een vreemde dromen heb je toch, dacht dat ik vreemd droomde.
    Maar jou dromen zijn 3 keer zo vreemd, misschien hebben de zaadjes dit keer wat langer overleeft ;)

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja, maar op dag 38 springt ie toch ook 0.2 omhoog? Ik ga wel vaker eerst na 36.3 (nu 36.4) en daarna door na 36.5 (zie kaartje van juli)
    Ach ik wacht het wel ff een paar daagjes af. En anders ga ik alsnog duphaston nemen denk ik. Ik wil gewoon opnieuw beginnen...

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge....ik ben trug van de 20w echo. Alles is goed :D **en nee we weten niet wat het wordt** We liggen goed op schema, nix afwijkends te zien. **vanavond plaatjes**

Julitaaaa.....komt helemaal goed bij jullie! :D

Ikdus...donderdag is Roze? We willen roze donderdag! 8)

@go4baby..je bent nu aan het plannen (lees maanden overslaan) en je wil spontaan zwanger worden? :) Grapjas! Ik snap het wel hoor. Ook met drukte op je werk.**jajajaja ik heb makkelijk praten...** Weet je trouwens dat als je in drukke periode (tijdens afrekening v bedrijf) iets gebeurd als het krijgen van een baby dat je later mag afrekenen? Tipje van hierzo ;) Werkze

Oja over dat aansteken...Laat mij er even buiten JA! denk namelijk dat ik een griepje begin te krijgen...bjkasdhfagsdfasytu....bah! :(

20. Niet meer actief

Beastie heeeel misschien !
    Eerst me temp afwachten ;)

Wat fijn dat alles goed is met jullie baby, ben zeer benieuwd naar de echo's !

Deel Deze Pagina