Ik zal netjes met mijn hand voor mijn hand hoesten, Beastie. Snap er zelf ook niks van dat ik dit jaar ineens alles wat er maar in de lucht hang gelijk oppik... hiervoor 5 jaar lang niet ziek geweest, nu al voor de 2e keer in 3 maanden :-? Beastie, fijn dat alles goed was met je echo... Wacht vol panning op je foto's! Marieke, al wat opgeknapt? Wieffie, ben hard aan het blazen om die temp van jou omhoog te krijgen (je mag wel wat van mij lenen?) Heb wel een bijna-positieve ovu-test net trouwens... hoop dat ie niet weer gaat weigeren vanwege een griepje (oja, vorige maand ook nog buikgriep met mijn ei; 3x in 3 maanden!). Kans is al klein, maar zonder man nihil en hij vertrekt zaterdag. Liever dus dat ie nou ook maar gelijk springt dan.
Ik heb in 2006 op de terugweg van me huwelijksreis een luchtweg infectie gehad. En nu als ik ook maar beetje verkouden/ziek wordt. Hoest ik me helemaal gek. Zo erg dat me rug en nu ook buik zeer doet **in 2006 had ik ligt gekneusde ribben van het hoesten....zo erg is het nog niet, auw!**
Kom dan maar niet in mijn buurt! Heb het zelf 7 jaar geleden ook gehad, 3 weken goed ziek geweest toen! Daarna ook altijd de griepprik gehad omdat ik een risicogroep was... en dit jaar niet - toeval? Of zou dat echt zoveel schelen? Heb vooral een heel nare hoest, doet idd pijn in mijn rug met hoesten :-? Nou ja, dagje rustig aan en mezelf volgieten met Bisolvon
Beastie, fijn dat je echo helemaal goed was! Het blijft toch ook spannend of alles wel goed is. Ben ook erg benieuwd naar de foto's! Miepie, thx voor het blazen meid! Voor iedereen die tegen een griepje aanhikken; snel ff een beetje vitamientjes!
hallo dames, ben ik heel even. ben goed ziek.. heb vanaf gisteravond 20.00u tot vanmorgen 5 .00u om t half uur lopen overgeven en flink aan de diaree..tis gewoon water wat eruit komt.. voel me dus ontzettend beroerd.. en zo slap als een vaatdoek. t overgeven is gestopt maar de diaree nog niet helaas.. maar niet geklust dus en ook niet getempt... dus helaas op naar volgende maand...
Goed idee, Wieffie, ga maar even wat extra fruit inslaan! Dank je wel Fruit-receptje van de dag: Gooi een banaan, sinaasappelsap en een kiwi in een mixbeker, even de blender er overheen en je hebt een vitaminebommetje ! Marieke, vervelend dat je zo beroerd bent Hoop dat je je snel wat beter voelt. Het zou wel kunnen dat je ei blijft hangen omdat je ziek bent en over een paar dagen alsnog springt, dus hoop nog niet opgeven !
marieke, je heb voor de tijd toch nog geklust dus wie weet hoor! De sterkste zaadjes kunnen wel een paar dagen overleven. Heb net een appel op lekker hoor! Bedankt. Och plannen.... ik zou nu ook ff op hold moeten want ben nu aan het solliciteren voor een baan per 1 mei/juni. Heb morgen mijn 2e gesprek (jippie) maar kan me niets schelen. Maar als het wat wordt en ze kopen het uitzendbureau niet af dan bestaat er maar zo de kans dat ik tijdens een evt. verlof tussen wal en schip val.
Oja, ik zie net dat ik mijn 1e verjaardag op dit forum kan vieren vandaag Iemand zin aan een stukje? (deze zag er wel mooi uit)
Inderdaad je ben hier al 1 jaar gefeliciteerd ! Wat voor smaken zijn het? Ziet er wel mooi uit hoor die taart!
Gefeliciteerd Wieffie.. die taart ziet er wel een beetje chemisch uit.... maar dat zijn vaak de lekkerste
Ja, hij ziet er idd chemisch uit.... maar ik dacht er een beetje kleur in te brengen in deze saaie grauwe dag. Ikdus, kies jij de smaakjes maar... gokje, aarbei met perzik, maar vooral erug zoet ?
Nu je zulke smaken zegt wil ik dat best wel eens proberen, misschien toch erg lekker! Dus ik kies aardbei en perzik !
Ja als je er naar kijkt vallen de vullingen al uit je kiezen en als je een hap neemt vliegt het zo op je heupen..... MAW heerlijk dus
he bah wat een zieken hier allemaal! Beterschap marieke en miepie! Waren er nog meer zieken? Beastie wat heerlijk dat alles goed was! Ben ook erg benieuwd naar de foto's En niet ziek worden he! @ wieffie gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum op dit forum! Ik sla de taart even over, ik probeer te minderen ik ga zometeen weer even voor de APK ns kijken of de gyn nu WEL het hoofdje voelt in plaats van het kontje
mmmmmmmmm mannetje belde net dat íe turkse pizza mee neemt! Niet goed voor de pitamientjes, maar errug lekker! @Ikdus: ziet er goed uit die kaart van je! @go4baby: volgende week? oke! @Iedereen: gauw beter worden allemaal! Ik ga er vandoor voor vandaag. Morgen ben ik er weer! Laterrrrr! Liefs Tezzz