heb er ook al heel veel zin in! Wanneer is íe er nou? *tezzz wacht met smart op mannetje EN pizza! =P~ *
ik ga nu naar bed, maar ik moet er morgen zo vroeg uit dat het dan avond bij jullie is! Mss kom ik dan even gedag zeggen als ik tijd heb!
Doe me best...om niet ziek te worden Hoofdje zat beneden...beeb was redelijk rustig. Maar niet te rustig Placenta zit boven achterin...Allemaal ideaal dus...maar kan nog een hoop kanten op. Voel me slap en moe...errug slecht geslapen (nerveus voor echo?) jij heb ook mazzel....weer aan de echo! (kreeg op me werk het commentaar ...ALWEER! een echo? heel jammer voor ze maar het kan erger...elke dag een echo! ) Weltrusten JUlitaaaa..**pupo pupo pupo**
Mielenl, succes bij de VK straks! Beastie, lekker op tijd naar bed vanavond... Julita, slaap lekker! Heb een enorme klots-buik... net lekker aan de bananen-kiwi shake gegaan, maar een beetje teveel op geloof ik
@ Beastie: gefeliciteerd met je mooie echo! Zien is geloven natuurlijk dus ik kijk rijkhalzend uit naar HET moment vanavond! Ja, je hebt wel een fijn punt te pakken hiero Maar 2e deel: Huh? Ik nie snap nie... later afrekenen?
Als je een bedrijf runt...zoals jij zo'n beetje doet. En je moet een afrekening maken (belasting..) dan kan je uitstel vragen ivm geboorte...als je verwacht in dec. jan. feb. dat kan allemaal. Maar begrijp ook dat er een hoop mensen zijn met goede voornemens en die zich inschrijven enzo...blijft druk natuurlijk snappie!
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit niet snapt Ben toch al jaren controller/hoofd boekhouding maar wat bedoel je Beastie? Jaarafsluiting?
Oooo dat bedoel je.... Hihihi in alle bedrijven waar ik gewerkt heb vroegen we die standaard al voor 4 maanden aan. Zonder bevalling ofzo (maar dat zijn dan ook grotere bedrijven..)
Ja zoiets...als je zwanger bent/kind verwacht in die periode kan je uistel krijgen van de belasting......ben ik nou de enige die dat weet? 8) tj aen hun zijn met z'n 2tjes...en papa en mama wannebees!
Hahahaha maakt niet uit hoor Beastie Kan ik wel tegen.... Ik heb me gister wat gemaak: moest oefenen met ons kwijlorkest Kwam ik in de oefenruimte... geen tuigje bij me (speel tenor sax dus heb een tuigje nodig anders kan ik dat ding niet vasthouden en spelen) Ik naar huis om op te halen. Zie ik mijn portemonee liggen ook makkelijk... dus leg tuigje op de bank, doe portemonee in de tas en rijd snel weer terug. Kom weer in de oefenruimte en ...... tuigje ligt nog op de bank..... ik weer terug auto in en naar huis. Net voor ik thuis ben knippert er iemand met de lichten, had ik het hele stuk ook nog zonder licht op gereden...... En wat heeft Ellen nu geleerd: HAASTIGE SPOED IS ZELDEN GOED pffffffffffff
Hoi meiden, Hier ff snel een berichtje van mij voordat ik mijn bed weer induik (ben echt zo vreselijk ziek). Kom net bij de vk vandaan en het hartje klopt. Ze zag het gelijk al. Echt een heel mooi gezicht! Ook ben ik al een dag verder dan ik dacht. Hoe is het verder hier? Nog veel roze erbij? Liefss
Butterfly, beterschap (net een ziekenboeg hier :-?) Wij zijn allebei in loondienst, scheelt een hoop zo te lezen . Hier net een bijna-positieve ovutest. Ben alleen bang dat ik mijn mannetje vanavond niet meer zo ver ga krijgen :-? (allebei grieperig en het idee van "het lukt toch niet"), maar zal vanavond of morgenochtend toch nog maar even een poging wagen... Duik nu mijn bedje weer in!
he julita , ik hoop dat er 1 zaadje je eitje vind en je zwanger bent meid. Een vraagje. Een collega van mij vroeg een plaats waar je 3D echo kon laten maken. kennen jullie er goede? Liefst grensstreek
zo heb alles terug gelezen maar met mijn hoofd als een vergiet op t moment ook weer vergeten... staat me iig wat van bij dat er een hoop ziek zijn dus beterschap allemaal! hier gaat t ff wat beter... hopelijk blijft t zo.. heb zowaar een broodje kunnen eten!
goedenavond meisjes! @ butterfly vervelend dat je zo ziek bent, hopelijk geen hoge koorts? Wel super dat je het hartje hebt gezien.....gaaf he zo'n knipperlichtje! Gefeliciteerd hoor meid! @ go4baby als ik dit zo lees, is er geen enkele reden voor jou om dit ei te laten schieten @ julita ik duim zo ontzettend hard voor je! Het is nu echt jullie beurt hoor om knalroze te worden! @ zico ik kan je er helaas niet aan helpen......ik heb geen 3D echo laten doen.... Vanmiddag bij de VK geweest, alles was weer goed. Bloeddruk iets hoger dan anders, maar onderdruk was normaal. Ons keesje is blijkbaar toch een heel gehoorzaam kindje, want het hoofdje lag toch beneden en is zelfs al ingedaald!