Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Gelukkig maar, inderdaad dan zouden jullie het niet overleven.
    Krijg je dan helemaal niets van geld of wel?

Hahaha heeft er toch nog iemand hoop voor me ;)

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    we gaan er ff van uit dat zwangerzijn en beeb krijgen samen valt met het 2 jaar niet mogen werken...maakt het net even leuker ;) :D

3. Niet meer actief

Inderdaad Julita, sowieso anderhalve jaar bij je baby. Lekker samen middag tukken, heerlijk toch !
    Blijf daar maar aan denken !

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    we zijn er nu mee bezig om te kijken of ze niet een baantje voor me kunnen organizeren. Want geld is een ding ( ze geven mij idd niks) m aar niks te doen hebben is een ander. Ik wil gewoon werken of in ieder geval kunnen werken.
    Dat baantje is dan niet in dans maar het houd me van de straat laten we maar zeggen.

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik hoopte ook hoogzwanger in de VS aan te komen voor deze reden, maar het mocht niet zo zijn...

6. Niet meer actief

Hopelijk lukt het ;)

7. Niet meer actief

Maar je komt vast wel zwanger in de VS aan, ik heb er vertrouwen in !

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je ikdus

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmorgen!

Daar was ik weer! Mijn temp vandaag wederom 36.5.Stijgt niet verder en daalt ook niet meer. Geen idee wat het betekent, maar het is in elk geval stabiel! Vandaag op 49 dagen. Heel benieuwd of ik iets van spotting ga zien vandaag of morgen. Had afgelopen dagen wel krampjes, dus wie weet!

@Beastie: ik dacht bij de echo ook 'iets' te zien, maar dat had net zo goed de navelstreng kunnen zijn hoor! Misschien bij jou ook? Leuke plaatjes hoor! Onvoorstelbaar dat zo'n minimensje in je buik zit he?

@Julita: jij gaat gewoon heerlijk genieten van je zwangerschap en je beebje in die twee jaar! En trouwens, er is toch altijd wel iets te doen? Ik neem aan dat je wel vrijwilligerswerk mag doen? Zo lang je er maar niet voor betaald wordt toch? Zet een dansproject op voor zielige kinderen of zo! Heel nuttig, je doet ervaring op en blijft ook nog in conditie!

@Nyncke: hoe gaat het? Hoe was het? Vertel vertel!

en hoe is het met de zieken? Alweer een beetje opgeknapt?

liefs Tezz

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Moggel! Kom net pas mijn bed uitgerold :oops:

Beastie, super, je foto's... knap gedaan ;). Balen dat ze zo duidelijk zijn zaakie in beeld bracht... daar gaat de verrassing :-?

Marieke, al weer een beetje opgeknapt?

Julita, duim dubbel hard voor je dat je zwanger naar de VS mag vertrekken. Dan is het ineens een heerlijk vooruitzicht, toch, 2 jaar niet werken?

IkDus, jij hebt normaal een aardig lange LF, toch? Spannend hoor!

Tezzz, al een afspraak gemaakt voor maandag? Of ga je maandag een afspraak maken?
    Je mag best wat temp van mij... ik ga wéér geen normaal kaartje produceren deze ronde:
    Wél een mega-positieve ovu-test net, dus gelukkig zet mijn eitje wel door :). Mannetje gisteravond niet meer zover gekregen (eergisteren nog wel gesmept), dus ik hoop hem vanavond nog te kunnen verleiden met mijn snotkop ;).

11. Niet meer actief

Aaahw Truus, lekker verleiden met een snotkop haha..
    Wel fijn dat je eitje gewoon doorzet, al zal FF moeilijk een kruis zetten, maarja zolang je het zelf weet is het goed toch ;)

Mijn LF is 14-16 dagen en mijn temp begint 4 dagen van te voren te zakken, maar nog niets wat op zakken lijkt ;).

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @miepie, zo wat een piek zeg! Lekker dat je eitje komt en niet te vroeg dat wilde je toch graag?
    Vanavonf gewoon tijgerbalsem onder de neus en smeppen!
    @Tezzz, vrijwilligerswerk is altijd een optie, maar ik heb er een hekel aan om niet mijn eigen geld te verdien...

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miepie: sorry, maar mag ik even lachen? :)
    tjeetje, wat een tempstijging! Zo'n tempstijging heb ik nog nooit gehad! :confused: Als je het doet, doe je het ook gelijk goed he? ;) Ik hoop dat je je vanavond wat beter voelt en lekker dat ei nog kan pakken!

en ik ga maandagochtend de dok bellen. Meestal ben je bij hem wel aardig snel aan de beurt. (heeft ook dok in opleiding lopen meestal, dus dat scheelt he)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, denk idd dat FF moeite zal hebben mijn ei te vinden, IkDus (zet de temp van vandaag en gisteren wel op discarded, misschien dat ie 'm dan van het weekend wel gaat geven. Vind het alleen vervelend dat ik nou morgen niet weet of mijn temp omhoog is van het griepje of van mijn ei :-?)

Tezzz, goed dat je maandag gaat bellen! En dan maar gewoon afwachten en per stap bedenken of jullie het willen...
    Julita, ken het gevoel... volgend jaar gaan wij dus een half jaartje weg en moet mijn man zelfs voor mij betalen zodat ik onbetaald verlof kan nemen (kost ruim 300 euro per maand :confused:). Heel vervelend...

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wel doen hoor...ookal vind hij het zo goed als onmogenlijk...Je moet hem straks wel 2 weken missen. ;)

Weet het dus niet zeker...maar me gevoel dat het een meisje zou zijn is wel over :( Ach, als het maar een lieve spruit is :D

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    WAT! :confused: 300 euries?! ben jij ook niet duur ;) :D :)

17. Niet meer actief

Ik blijf er bij dat het een meisje is !

Mijn moeder vertelde ooit een verhaal, dat bij de buurvrouw ( in het ziekenhuis )op de echo te zien was dat het een jongetje was.
    Maar toen de baby geboren was, bleek het toch een meisje te zijn, ze had gewoon dikke schaamlipjes haha.

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, nee, da's alleen voor mijn pensioen enzo.. dat moet je zelf betalen bij onbetaald verlof :-? Ik schrok er wel van! moet 355 p.m. betalen... verdien normaal netto iets van 1400 p.m.

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja ik heb het gezien ... denk ik....dat zegt dus eigenlijk ook weer nix :rolleyes:
    Gewoon maar afwachten tot half juli....echo is maar 80% zekerheid..en ik dan met me timmermansogen :( Hoe dan ook Mark koopt toch wel Lego :D ;)

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0

Deel Deze Pagina