Kijk en ik maar denken dat ik duur ben... we verdienen natuurlijk meer maar we krijgen nagenoeg het zelfde
Nou voor meisjes en jongens is dat leuk hoor. Of ik was een heel vreemd meisje misschien, maar ik vond lego en bestuurbare auto's en dat soort dingen helemaal geweldig en cool haha.
ik vond lego het einde toen ik klein was ! maar beastie, volgens mij kan je dat niet zo heel makkelijk zien toch? Dit maakt het juist alleen maar spannender hahaha. Wat nu DENK je dat je weet wat het is, maar zeker weten doe je het niet!
ach, je moet ergens de tijd meevullen... jongentje, meisje.... zwanger, niet zwanger.... ei, geen ei... zo is er altijd wat
Hoi Dames, @ Mielenl: Ik heb vanmorgen weer bloed laten prikken voor die prolactine en over 1 1/2 week naar de gyn om te kijken hoe en wat! Maar goed, vaak krijg je medicijnen om dat gehalte weer te verminderen. Voorheen nergens last van gehad, ook goede eisprongen gehad en een heel regelmatige cyclus! Afwachten dus!
goedemorgen dames! hier heerlijk geslapen vannacht en ben dus echt stukken opgeknapt! ben nog een beetje draaierig maar verder gaat t redelijk! beastie wat een schattige plaatjes net zijn/haar moeder hihi miep, mooie tempstijging hoor hihi ff blazen dat ie zo blijft..
Haha, Marieke, ik heb liever dat ie weer omlaag gaat naar 36.7 ofzo . Fijn dat je je weer wat beter voelt!
o haha ja zit dus niet op te letten blijkt wel weer.. heb niet alles terug gelezen, jullie beppen ook zooo veeel haha dan zal ik hopen dat ie snel omlaag gaat hahahaha
heeeeeeeeeeee hallo, Ben ik weer .. Miepie hahahahaah sorry hoor maar lach ff je tempkaartje uit. (sorry maar ziet er echt heel grappig uit) Marieke fijn dat het beter gaat. Ik vond lego en met auto'tjes spelen altijd geweldig. Was niet zo'n poppen meisje... Julita helemaal gelijk....
Wat kletsen jullie toch veel. Nou vanmorgen mn eerste bezoek aan het ziekenhuis gehad. EEn inleidend gesprek gehad van wat er allemaal gaat en kan gebeuren. Heb net bloed moeten laten prikken en volgende week moet mn mannetje zaad inleveren en dan de 12e maart moeten we naar de gyn voor de uitslag van het zaad en het bloed en word er een plan opgesteld. Ook is me verteld dat ik voorlopig mag stoppen met tempen en ovutesten. Totdat we weten hoe of wat. Verder is het nu maar afwachten, maar heb in ieder geval wel het idee dat er eindelijk eens wat gaat gebeuren Ga nu werken. Tot vanmiddag
Spannend, Ellen... Wanneer hoor je wat? Hihi, Marieke, schiet ineens op he, 2 DPO ? Vond ook dat ik jullie dit tempkaartje niet kon onthouden, Ellen . Temp is hier alweer wat aan het zakken (was vanmorgen doorgeschoten naar 38.4 :-?), zit nu weer op 37.1. Ga zo dus toch de deur maar uit, afgesproken met een vriendin.