Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nyncke, fijn dat er wat in beweging is gezet! Heel veel succes volgende week!

2. spannend ellenk!

haha ja mn banner schiet ineens vooruit! :D niet dat ik er veel aan heb want door ziek zijn hebben we niet goed geklust..maar goed maandag gaan we toch naar de gyn...en dan zien we wel weer verder...

3. Niet meer actief

Fijn dat het al beter gaat Marieke, jammer dat je niet goed heb, kunnen klussen maar misschien toch nog goed genoeg geklust!
    Zal voor je duimen ;)

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @marieke, je loopt lekker gelijk met mij!
    @Miepie veel plezier, fijn dat het wat beter gaat.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmiddag!

Was ik weer!

@Nyncke: hopen maar dat er gauw wat uit komt! En dat het gauw op te lossen is natuurlijk!

Ik heb trouwens een vraagje: als je de onderzoeken in gaat, wordt dan altijd het zaad gecheckt? Want bij ons denk ik dat er met het zaad van mannetje niks mis is. Mannetje is hartstikke gezond en is ten opzichte van een paar jaar geleden juist nog gezonder gaan leven! (wat kilo's kwijt, sinds een jaar eindelijk stevig aan het fruit, drinkt geen cola meer, rookt veeeeel minder en sport veel meer dan íe ooit gedaan heeft). Als ik het zo lees op het forum is dat nog best een gedoe om die zaadjes op de juiste manier op het juiste moment afgeleverd te krijgen ;)

@Miepie en Marieke: fijn dat jullie je wat beter voelen. Nou hopen dat het ergste voorbij is he!

zucht...(eer)gisteren wel wat buikkrampen gehad dus dacht dat de 'ongi' nou wel eens zou komen, maar vandaag niks bijzonders meer. :( Er mag nou wel eens wat komen hoor! Ben blij dat ik de 'bel-de-ha-datum' iets verder had gezet. Ik ben er nou wel klaar voor om te gaan bellen!

sorry, ik doe weer aan ego-momentjes :oops:

6. Niet meer actief

Tezz, jammer dat het toch niet door komt..
    Duiveltjes van Tezzz kom nou !

Ik heb hier ook zo een buikpijn bleh..

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nee, Ikdus, da's BANDENPIJN hoor ;)

8. Niet meer actief

Hahaha, wie weet.
    Ik heb de afgelopen 3 maanden nog geen buikpijn gehad voor ik ongi werd maar het kan wel.
    Morgen maar even tampons halen voor de zekerheid.

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    de laatste keer dat ik een test heb gehaald heb ik meteen ook maandverband meegenomen (of was het nou: de laatste keer dat ik maandverband heb gekocht heb ik ook een test meegenomen? ;)

10. Niet meer actief

Zal vast het laatste zijn ;)
    Maar hier in de supermarkt hebben ze niet zulke prettige testen, dus die haal ik maar niet.

En om helemaal naar de stad te gaan voor een test nu ook nog niet echt behoefte aan.
    Misschien van het weekend.

11. Niet meer actief

Kan het trouwens wel zo vroeg bandenpijn?

dacht dat dat veel later kwam..

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi: de kassiëre vond het in elk geval ook wel een aparte combinatie! :)
    Had ze trouwens bij de kruitvat gehaald. En heb ze nu trouwens ook op (de tests dan dus, maandverband ligt ergens onderin de kast of zo...geen idee waar precies, heb ik ook al zooo lang niet nodig gehad ;) )

Wat zal ik doen? Nog een testje halen om het af te leren of gewoon de dok laten testen als ik er toch ben? Neem aan dat íe toch wel zeker zal willen weten hoe het zit met m'n hormoonwaardes als ik ben geweest?

13. Niet meer actief

Ik zou denk ik zelf willen testen voor ik naar de dokter ging.. Maar je moet echt doen wat jij beter vind hoor. Maar ik zou het niet in jou geval vol kunnen houden tot maandag haha.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    bandenpijn komt doordat de banden om je baarmoeder gaan oprekken omdat er een vruchtje in zit wat zwaarder wordt. Ik weet niet vanaf hoe vroeg dat is, maar weet wel dat ik al heel vroeg in m'n zwangerschappen buikpijn had (net als met ongi een paar dagen ervoor al). Later bleek dat dus bandenpijn te heten, maar het voelt in het begin gewoon hetzelfde hoor!

15. Niet meer actief

hmm oke thnx voor de info, we zullen het 1 deze dagen weten of het bij mij ook zo is of dat ik toch de pech heb om pijn te krijgen voor en tijdens ongesteldheid

16. ja tezzz doe es een test ;)
    en ikdus jij ook maar es...t word wel eens tijd voor roze hier!
    thx voor t duimen, maar denk dat er wel heel hard geduimt moet worden wil t hier raak zijn deze maand haha

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ikdus lekker in het roze!

18. Niet meer actief

Misschien ga ik zondag testen nog even gedult meiden, hahaha.
    Maar Tezz die mag wel testen, hopelijk maakt zij het wel roze !

En Marieke ik ga echt superhard duimen voor jou hoor, en ook voor alle andere die het nodig hebben ;)

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja, ik wil best bellen nu al hoor! Maar ja, ik heb de kids thuis (vakantie he) dus is niet erg handig nu. Ik heb weinig zin om ze mee te slepen namelijk. Vandaar dus dat ik sowieso even tot volgende week moet wachten. En deze week zou ik ook spotting moeten krijgen dan (als je mijn regelmatige cyclus van 49 dagen zou nemen)
    Ik wacht al zooooo lang, die paar daagjes kunnen er ook nog wel bij! Morgen is het trouwens precies 9 maand geleden dat m'n laatste ontrekkingsbloeding begon (oftewel, 9 maanden en 2 dagen geleden dat ik m'n laatste pil slikte). Dit is een mooie week! ;)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ikke testen? waarop?

Deel Deze Pagina