Testen dat je toch misschien je eitje heb gehad en prima hebt geklust toch? Maar inderdaad niet zo handig om de kids mee te slepen, gelukkig heb je afleiding zat dat zal het vast makkelijker maken.
Ja da's waar julita en heletijd zijn de eersten op de lijst zwanger... Eens zullen wij de eersten zijn
Nou ben deze ronde ook aan het smeppen, had mooi positief ovu test en hebben al 2 dagen geklust en mijn vriend zei gisteren zelf of ik in mijn vruchtbare periode zit en dat we dan vanavond nog maar een x moeten klussen. lang leve de sensitest, die is wel lekker duidelijk!
Das goed! Dit is de eerste keer dus ben benieuwd, maar ben wel positief als ik de resultaten bekijk van de andere smeppers.
Ik zal ook duimen voor jou zo te zien ben je al goed op weg, ga je al testen aangezien je al op 13 dpo zit of is je cyclus langer en wacht je nog even?
Mijn lf is 14 of 16 dagen. Ik ga misschien zondag testen ligt er aan wat mijn temp doet. Normaal zakt het 4 dagen voor ik ongi word en zou het vandaag dus moeten gaan zakken. Maar mijn temp is nog 37,3 dus hopelijk houd ik het vol om niet te testen
ja, oneerlijk is dat hoor! Maar jullie tijd komt ook nog wel hoor, echt waar! Tenslotte zijn er ook s-MMM-eppers zwanger geraakt (inclusief ondergetekende) dus het zegt allemaal niets! En daarbij hebben jullie een HELEBOEL mensen (lees: alle SMEP-zwangeren) die jullie aanmoedigen Dikke knuffel voor alle s-MMM-eppers!
wat knap dat je zo lang kan wachten, ben je niet zenuwachtig? Het ziet er wel heel goed uit namelijk bij jou.
Nee dit keer helemaal niet eigenlijk ! Voorgaande keren wel en teste toen ook voor NOD, maar nu voel ik echt geen drang om te testen eigenlijk haha. Hopelijk ben je snel zwanger want 15 rondes is toch veel. Ik heb liever dat andere hier eerder zwanger zijn dan pas ik hoor. Als ik zie hoelang vele hier bezig zijn denk ik, het is oneerlijk als ik zwanger ben voor dat hun het zijn.
welkom jolanda! Blij om een nieuwe smepper te zien! Ik hoop dat het nu al raak is voor je! @mielenl, en het doet ons ook heel erg goed dat jullie smep zwangeren altijd nog even komen kijken!
Middag! Jolanda, welkom hier ! Als iemand de lijst bijwerkt; ik sta er ook nog niet op voor maart. Wordt ws over 14 dagen NOD, dusseeeeh... 12 maart NOD, ronde 14. Hoeveelste SMEP-ronde weet ik niet meer, 7 ofzo? Tezzz, volgens mij testen ze wel (bijna) altijd ook de zaadjes. Het is nl. redelijk makkelijk te onderzoeken en dan kunnen ze dat als het goed is in elk geval uitsluiten en zich op jou storten . Op zich niet zo'n gedoe hoor, misschien voor Guido een beetje confronterend (zijn toch een beetje zijn "mannelijkheid" aan het testen. Zo voelde het voor de mijne tenminste wel een beetje :-?) Net nog een ovutestje gedaan (verslaafde!) en die was negatief. Voel mijn ei ook niet meer (had afgelopen 2 dagen flinke eipijn), dus ben bang dat ie al gesprongen is vanmorgen :-? Voor de zekerheid vanavond toch nog maar een poging wagen
jaha, echt wel! Hoor je ook nog eens wat over hoe het met de zwangerschap gaat enzo, zonder dat je naar de zwangerentopics hoeft te gaan. Daar moet je als nog-niet-zwangere echt niet te lang rond hangen hoor!
Kom hier zo af en toe nog steeds meelezen en vind het zo rot dat ik steeds moet zien dat men oude maatjes nog steeds niet zwanger zijn