Hoi meiden, ** sorry op voorhand voor mijn ego-bericht** Helaas had Go4baby gelijk... geen ei voor mij mijn temp vandaag was weer 36.2 en daarmee dus veel te laag. Ik heb een zwaar emotionele dip vandaag. Zie het eigenlijk niet meer echt zitten en ik weet ook wel dat ik niet mag zeuren omdat we nog maar 1,5 jaar bezig zijn maar toch. Mijn darmen lopen weer op te spelen, dus het stoppen met die rot medicijnen gaat gewoon niet zoals gehoopt. Bah, wat een ellende als je lichaam niet wil doen wat het hoort te doen... **einde ego-bericht** Nieuwe meiden, welkom hier! leuk dat jullie mee komen kletsen en ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn met behulp van het smeppen. Iedereen die snel zwanger raakt, niet schuldig voelen hoor! We gunnen het jullie van harte, alleen we gunnen het onszelf ook. Hopelijk heb ik morgen een betere dag en zal ik weer opgewekt op jullie allemaal reageren! Ik duik nu lekker mijn bedje in! Trusten!
speciaal voor Wieffie (en ook voor Leentje en voor Miepie en voor...iedereen eigenlijk ): Kom op! Jouw lijf heeft gewoon iets meer tijd nodig om alle veranderingen te verwerken! Het komt heus wel goed! En welkom voor alle nieuwe kletsmeppers!
zal idd een druke tijd voor je geweest zijn leentje! wel fijn om te horen dat je ons zo gezellig vind hier ook een dikke knuf voor jou
Hey meiden, ik kom ook niet in het roze hoor. Toen ik net moest plassen dacht ik wat roze zag op het wc papiertje. En toen heb ik de beruchte tampon test gedaan, en er zat een mini beetje helderrood bloed, anders dan andere maanden normaal eerst bruin en dan pas rood. Nu dus niet, maarja helaas dan maar. Wieffie erg vervelend dat je je ei niet hebt gehad je wacht nu al zolang pff :s
Avond! Lukt me dus niet om jullie bij te houden! @ Wieffie: snap heel goed dat je enorm baalt. Hoop dat je in je volgende cyclus dmv Clomid wel snel een eisprong krijgt. Zou je dan ook meer dan 100mg mogen slikken (omdat het nu echt totaal geen effect had, zal 100 toch ook niet meteen werken ofwel? En PAS 1,5 jaar... Nou, het is best een tijd hoor! Je hoeft je echt niet schuldig te voelen tegenover mensen die 3 jaar bezig zijn ofzo. Die weten ook wel heel goed dat elke maand/cyclus verder weer te lang duurt! En zeker jij en Tezzz met die lange cycli lijkt me heel zwaar! Extra dikke knuf! @ Julita: Ja, het viel me laatst ook op dat een groot deel van de begin SMEPpers nog steeds bezig is... We zijn al sinds augustus aan de SMEP... Er zijn heel veel SMEPpers zwanger geworden, maar de laatste tijd vooral de nieuwkomers en bijna geen oud gedienden.. Het baart me ook wel zorgen maar het geeft ook steun zo met elkaar door al die medische trajecten. Vind het verder helemaal niet raar en zelfs normaal dat de zwangere SMEPpers nog lekker meekletsen! Zo leuk om dan vanaf de zijlijn een beetje mee te genieten! @ Beastie: dus... super gaaf die echo zeg! Is dat op dezelfde schaal als de vorige? Wat groeit je kindje toch hard zeg! En of je echt hebt gezien wat het wordt... dat is zelfs voor de vlos lastig hoor... Maarja, in sommige posities kun je er inderdaad niet omheen... bijvoorbeeld als je recht van onder kijkt ofzo. Ik kon destijds de echo foto van mn neefje wel plaatsen! @ Miepie: al een beetje aan de betere hand weer? Had je nou je ei wel gehad? (omdat je nu nog ging testen?) en nog een beetje aan de SMEP toegekomen? @ Marieke: jij ook weer beetje opgeknapt? @ Leentje: Goed om te horen dat het een mooie plechtigheid was. Hoe is het nu met je vriendin? Wat zal het voor haar verschrikkelijk zijn zeg om in zo'n diep zwart gat te vallen! Heel veel kracht en sterkte voor jullie allemaal! @ Tezzz: hee, lees ik daar plannen om naar de HA te gaan.. Ik moet nog opschieten om je bij te houden Ik zal het morgen weer eens aankaarten hier... @ IkDus: he bah.. ongi op komst... of zou het stiekem een innestellingsbloeding zijn? Die is meestal wel gewoon helder rood. Duim voor je dat het niet doorzet en dat laatste is! Wel zijn wel toe aan een roze feestje! @ de rest: dikke knufs! Heb snel gelezen en niet alles goed onthouden... Morgen probeer ik weer wat socialer te doen! Truste allemaal!
Hmmm zou kunnen Maar ja, we kunnen niet zomaar niets doen... Als je bedrijf eenmaal loopt moet je wel je opdrachtgevers tevreden stellen... We moeten er dit jaar wel van kunnen gaan leven en dat schijnt wel te gaan lukken.. Dus nu gaan we door voor de wasmachine... Geen grapje... daar kwam dus rook uit toen ik het deurtje open deed... het rook naar geschroeid asfalt... Tot morgen allemaal! Lekker slapen of SMEP'pen
Hey meiden het heeft nog niet doorgezet het bloeden ook niet tijdens het klussen gisteravond. Maar mijn temp is 36,9. Denk niet dat het hoort hè bij een eventuele innestelingsbloeding.. Ik had graag een echo hier in NL gehad, helaas gaat dat niet rond 1 mei vetrekken we naar Spanje. Hopelijk kan ik mijn moeder nog wel op een normale manier zeggen dat ik zwanger ben en niet per mail of telefoon. Maarja genoeg over mijzelf, hoe is het met de zieke zijn ze al een beetje beter ? En go4baby volgens mij werk je inderdaad te hard. Take it easy
Moge, Ladiezzz pppfffppfpfpffff...pfff...pfffff.....pfffffff **blaast temp van ikdus omhoog ** @wieffie ..dikke knuff...ik zou al lang al in de put zitten.. @Leentje....Mooi dat de crematie zo verlopen is. Ook nix hoor je oma en oom verliezen binnen een half jaar ... bleh...knuffels BAHH .. steken we elkaar aan met griepjes nu ook met kapotte wasmachine's?? **onze komt volgende week...denk ik**
Thnx Beastie hopelijk blaas je genoeg haha.. Leentje, hoe gaat het nu met je ? Fijn dat de crematie zo mooi was.
Hoi Ladies, Vandaag een ovutestje gedaan en gelukkig negatief. Want morgen moet manlief z'n zwemmers inleveren en dan mag je een paar dagen niet eh klussen. Zou toch zonde zijn als dat net je vruchtbaarste dag is. Zijn er meiden die ervaring hebben met dit klusje? Groetje Elba
Er was laatst een topic geopend over zwemmers inleveren, vol met goede tips. Ik zal het even voor je opzoeken!
@ ikdus pffffffffffffffffffffffffffffffff innestelingsdipje, morgen moet ie weer mooi hoog pfffffffffffffffffffffffffff @ elba nee sorry geen ervaring mee... @ go4ababy jij bent wel veel aan het werk, maar een nieuw bedrijf is ook niet niks, vergeet jezelf niet he! 8) @ all hoop niet dat de kapotte wasmachine aansteekt, want eigenlijk is die van ons ook aan vervanging toe :S hopelijk doet ie t nog fe
Jullie moeten mijn wasmachien ook niet aansteken hoor, dat kan ik nu niet gebruiken. Waar ik de afgelopen dagen van heb staan kijken is dat er toch best wat hypocriete mensen bestaan. De ex van mijn oom heeft net na de scheiding geroepen": ik maak hem helemaal kapot. Daar heeft ze ook 10 jaar haar best voor gedaan. Waar twee vechten hebben twee schuld maar de kinderen moeten hier niet bij betrokken worden. We wonen in een klein dorp dus de roddels gaan snel. En zijn ex is daar erg goed in. Ik weet hoe hij is en hij deed echt alles voor ons en ik wist dat veel roddels gewoonweg niet klopten. Hij had aangegeven geen dienst in een kerk te willen omdat hij geen pottenkijkers wilde. Nu konden we afgelopen dinsdag met een kleine groep afscheid van hem nemen. Om kwart voor 6 belt zijn ex naar zijn huidige vrouw dat ze om 7 uur een dienst in de kerk hadden ingepland en dat ze van harte welkom was. Dat is gewoon een extra manier om onze familie pijn te doen, want die *#%&vrouw kent geem emoties, als je weet wat ze de laatste jaren gedaan heeft. We zijn natuurlijk niet geweest. In de kerk zaten allemaal mensen die allemaal slechte verhalen over hem verspreid hebben. Nu vraag ik me af hoe je zoiets kunt doen: eerst jarenlang slechte praat over iemand hebben (en zelf dus ook geloven dat het een slecht persoon was) en als hij overlijdt met zijn allen schijnheilig in een kerk gaan zitten. Dat strookt bij mij niet, ik kan niet geloven dat mensen zoiets doen. Ze zouden eigenlijk een feestje moeten vieren omdat de man die ze niks vonden uit het leven is gestapt. En daar sta ik van te kijken. De kinderen hebben ook jarenlang thuis gehoord hoe slecht hij wel niet was, dan moet het toch raar zijn om in een kerk te zitten met allemaal mensen die nare dingen over hem verkondigd hebben. Je moet je dan toch kapot schamen dat je daar zit, maar dat hebben sommige mensen schijnbaar niet. Maar het was gewoon weer een streek van die vrouw om ons het leven zuur te maken. Zij kent echt alle regeltjes precies om er voor te zorgen dat andeern veel verdriet hebben en mensen om haar heen haar als slachtoffer zien. Ik moet het er trouwens niet meer over hebben want dat is ze niet waard. Ik hoop alleen dat ik mijn mond kan houden als ik haar tegenkom, want ik wil me niet laten kennen. Ik hoop ook dat de kinderen gisteren een beetje hebben meegekregen hoe wij hem zagen, dat hij veel voor ons deed en veel voor onze familie betekend heeft. Ikdus, balen van de roze spotting, hopelijk zet het niet door. Tezz, ik ben benieuwd hoe het straks bij de ha is. Go4baby, wij hebben het ook altijd druk gehad met werk. Overdag bij een baas of opdrachtgever (ik word ingehuurd) en dan 's avonds avonden achter de computer tekenen. Pfffff....soms leek het net alsof heel ons leven alleen uit werken bestond. Niet dat we dat vervelend vonden want je raakt er aan gewend. Nu we aan het verbouwen zijn hebben we het in de aovnden werken gedeeltelijk uitbesteed aan mijn zus en wat minder werk aangenomen. Dan zie je pas wat je in de avonden kan doen. Nu moet ik zeggen dat ik elke keer hartstikke vermoeid ben en niet veel kan doen. Maar als straks alles klaar is hoop ik het iets minder druk te hebben zodat we ook eens een keer leker op de bank kunnen zitten. Als is het werk niet vervelend, maar soms is het fijn even bij te tanken. Maar dat zal wel bij de eerste jaren van het ondernemersschap horen. Ik ben nu bijna 2 jaar volledig zelfstandig en het blijft druk. Maar dat is wel een goed teken gelukkig.
Oh ja, nieuwe SMEPpers veel succes. En gezelligheid, want het is hier altijd wel lekker kletsen. Julita, hoe gaat het met je PUPO gevoel? Ellen, wanneer krijg je uitslag van je sol. gesprek?