Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wieffie: you go girl! Maak korte metten met dat ei! Het is bijna pasen! GO GO GO!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hier ook nog maar 1 dag. Wel grappig dat ik nu heel duidelijk op de "overlay" kan zien dat ik altijd op 2DPO een dippie heb. Heb ik geloof ik al 3x door zitten twijfelen of mijn ei wel geweest was ;)

3. Niet meer actief

Ik ga heel hard voor je duimen dat 100 mg clomid zal helpen en je gewoon een mooie eisprong krijgt.
    Succes !
    Fijn dat er wel iets word gedaan om je ongi op te wekken.
    Weer een dikke knuffel Wieffie

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: da's inderdaad handig. Ik heb helaas niet zo'n overlay (geen ei, geen cycli te vergelijken he? ), maar lijkt me wel erg handig. Nou hoef je dus niet meer in twijfels te schieten de volgende keer! :) En nou dus ook niet!

weet je dat het al bijna 4 maanden geleden is dat ik voor het laatst echt ongi ben geweest? Ik kan m'n maandverband niet eens meer vinden! :)
    als ik eerder had geweten dat mijn cyclus zo raar zou gaan doen, had ik nooit aan die pil hoeven beginnen! Zonder word ik ook niet zwanger! :)

Sorry...ik ben erg melig om mijn eigen situatie vandaag. Zal wel zijn dat het bijna maandag is of zo. Of dat m'n temp eindelijk stabiel is. (of dat Mega Mindy op tv is! ;) )
    Maakt ook niet uit, als je maar vrolijk bent!

dusssssssssssssssss ik ga eens vrolijk aan de was! :) En de kids uit elkaar trekken! :(

Laterrrr!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo en de kits weer netjes vastgekentend aan de bank?

Pfff ik zit hier te balen op mijn werk erg joh!
    Ik wil hier weg. Ben al blij dat mijn collega naast me in bespreking zit, kan ik tenminste een beetje op internet rondhangen :oops: maar goed :)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ellenk: wanneer hoor je of je aangenomen bent?

:D kids zijn buiten spelen! ;)

7. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Gisteren voor de derde keer gesmept dus ben heel benieuwd! Maar dat weet ik pas over 10 dagen ongeveer. Had maandag positief ovu test dus dan moet ik ei al gehad hebben maar mijn temp was vanmorgen maar 0.2 graden gestegen dus hoop dat mijn temp morgen wel hoger is. Heb nu wel eindelijk het gevoel dat we op het goede moment geklust hebben dankzij de ovu testen!

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Volgens mij eind van deze week (lees vrijdag) of begin volgende week.... pfff het leven bestaat alleen maar uit wachten wachten wachten wachten wachten wachten etc

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    yep, maar het leven bestaat ook uit geduld, geduld, geduld, geduld enne...O ja! Geduld ;)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Het is al bijna vrijdag :) ...dus bijna weekend :D ...dus bijna weer maandag :( al dat gewacht ](*,)

11. goedemiddag dames! jeetje wat kletsen jullie veel!
    hier is alles weer in orde.. beetje duf nog maar verder weer goed te pas! morgenochtend maar weer even tempen.. kijken hoe dat ervoor staat.

ikdus geen bloed geen moed! idd de pupo modus aanzetten hoor!

spannend ellen, zal voor je duimen dat je word aangenomen!

12. Niet meer actief

Voor je het weet ben je gebelt hoor Ellen!

13. en voor je t weet is t idd maandag en dan mogen wij ook eindelijk naar de gyn! hihi

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ff geduld jij...eerst WEEEEEEKEND! :D ;) 8) :D

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

Ellen, ik ben ook niet zo in de stemming om hard te werken. Niet dat ik neerslachtig ben maar gewoon een beetje moe. Gelukkig is het bij ons ook rustig dus dan kom ik even kijken.

Tezz, je hebt gewoon een wonderbaarlijk lichaam dat vol verrassingen is! Snap wel dat je er soms melig van wordt.

Marieke, spannend hoor maandag.

Miepie, je moet inderdaad naar je lichaam luisteren want met een kleine griep kun je niet altijd van je temp lijst uitgaan.

Wieffie, knap dat je de stap genomen hebt. Je denkt natuurlijk: misschien dat anders deze week..... maar je kunt wel blijven wachten maar nu begin je weer aan een nieuwe start. Hopelijk zorgt de clomid deze keer voor een heeeeeeel mooi dik vet eitje!

Beastie, ik zag je ook bij de lounge. Daar hebben ze echt zo'n grappige topic geopend over tics die je kunt hebben. Zo herkenbaar hahaha. Ik heb er ook een aantal, ik dacht altijd dat dat apart was maar nee hoor. Heel grappig. Ellen, dat is ook mooi tijddodend om even door te lezen.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames,
    Ik kom ook even kijken!
    Flink aan het smeppen geslagen! ;)
    Maar goed, of ik een ei heb weet ik niet! hahahaha!
    Nou ja, we moeten toch oefenen he?!
    Zaadjes moeten toch ververst worden!
    Normaal gesproken zou ik toch wel bijna een ei hebben, dus je weet maar nooit!
    Smeppen, smeppen, smeppen!

Sorry voor de dames die wachten op maandag, maar van mij mag het weekend even langzamer gaan dan de rest van de week!
    Nou ja, nog 3 uur werken en dan weekend!
    Morgen bruiloft van nicht, zaterdag aan de studie en zondag wordt m'n broertje 7!
    Ik had me nog wel voorgenomen om 100 uur te slapen!
    helaas, volgende week beter!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik had gedacht dat wij van het weekend een verjaardagsfeestje zouden hebben. Mijn vader wordt maandag 65. Maar dat gaat dus niet door. De tante van mijn moeder wordt morgen geopereerd aan vernauwingen. Ze is inmiddels 84 en woont nog op zichzelf. Maar in zeeland (wat voor ons de andere kant van het land is). Dus mijn ouders zijn vandaag al bij haar en dan wordt ze morgen geopereerd. Hopelijk mag ze dan maandag weer naar huis. Mijn moeder blijft daar dan nog om zeker te weten dat de thuiszorg komt enzo. Mijn vader gaat waarschijnlijk maandag wel naar huis (ze hebben 4 katten thuis), maar die verjaardag wordt dus waarschijnlijk een weekje later! Hopen maar dat alles goed gaat dus. En dat ze dan niet meer zo'n pijn heeft met het lopen, want ze is eigenlijk nog heel erg actief voor haar hoge leeftijd! (sinds 2 maand had ze zo'n automatisch karretje, dus ze scheurde er weer op los :) )

18. he jakkus tezz! hopelijk gaat alles goedkomen!

dames ff de pupo modus aan ....nog ff wachten en dan is t weekend! :D nog ff volhouden dus!
    t word t weekend wel bagger slecht weer! bah bah

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Da's geen reden om het over te slaan! Wel een reden om langer in bed te blijven liggen ;)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    heheheh en dan rechts en dan weer links en dan weer rechts he? ;) (en in mijn geval dan weer links :rolleyes: )

Deel Deze Pagina