Ja gewoon een heel weekend van je bed naar de bank en van de bank weer naar je bed.... DVDtjes op en niets doen. Helaas moeten we dit weekend allemaal klusjes in en om het huis doen bleh geen zin in. En als het k*t weer is dan betekent dat dat we zaterdagmorgen de kinderen weer niet naar buiten kunnen schoppen. We hebben schilderen op het programma staan en het is wel fijn als de kinderen die klaar zijn al lekker op het veld kunnen spelen...
hahaha das waar beastie! heeerlijk t hele weekend in bed liggen tv kijken! bij mij is t altijd: rug dan rechts en in slaap vallen op half links half buik...
altijd lief he, als ze slapen? (op wijze van vader jakob) slaap maar lekker, slaap maar lekker slaap maar zacht, slaap maar zacht ga maar lekker slapen, ga maar lekker slapen goeie nacht, goeie nacht. slaap lekker neefje van Ikdus!
Ja, heel lief als ze slapen.. Net wou die mij slaan schoppen en bijten. Gaf hem een tik op zijn reet hij huilen om mama en toen nam ik hem bij me, en hij ligt lief en valt zo in slaap, als hij maar niet in me bed plast.
hoe oud is neefje? (komt me namelijk errug bekend voor? sterker nog mijn zoontje ligt te slapen op de bank! huh?)
wat zit er in de lucht dan! iedereen ligt maar te pitten en is moe vandaag pff! wel leuk liedje tezzz kende ik niet haha of heb je t zelf bedacht!? fijn zon neefje die eerst slaat en schopt en daarna bij je komt slapen hihi
Ja, hij is altijd vreselijk irritant als hij moe is en als je dan even zijn zin niet geeft pfff. Verder heel lief hoor.
slaap ikdus slaap je pappa is een aap je mamma is een krokodil die bijt je pappa in z'n bil slaap ikdus slaap je pappa is een aap
mijn zoontje is net vorige maand 4 geworden (en kan heel goed slaan, schoppen, knijpen en krabben. Maar zijn absolute favoriet is spugen! Getsiedegetsie )
leuk zulke kinderen! (waar ben ik aan begonnen nee hoor geintje) hebbie nog meer leuke liedjes tezzz? ik zit hier een beetje melig te wezen... heb mn hele uiterlijk van mn beeldscherm maar es op pupo stand gezet....roze dus.. dus nu is alles roze hahaha...alle schermen die ik open lekker roze! zo lekker puh hahaha