da's wel errug roze! aiaiai nog meer liedjes? Nou, meestal zingen we gewoon standaard liedjes hoor. Die van slaap maar lekker hebben we idd zelf bedacht. ik heb er nog 1: slaap lekker alle knuffels op de kast slaap lekker alle knuffels op de planken slaap lekker grote Winnie The Pooh en grote pinquin ook slaap lekker alle knuffels in het kleine kastjuuuuuuh en alle knuffeltjes in bed retteketet! bij retteketet kietel ik de kids altijd in hun buik, maar dat mag ik nou niet meer flauw he? Edit: HE! Ga je nou meteen dat laatste in de praktijk brengen?
Ik ben toch maar niet gaan slapen, toen ik de luier ging pakken van me neefje was ik in eens weer klaar wakker. Maar zou niet slapen tot morgen hoor Marieke, ben gewoon niet vaak in de avond online. Mijn neefje doet dat tegenwoordig ook weer, gaat hij liggen op de grond en heel stiekem spugen. Viezerikjes bah ! Hoe kom je toch aan die liedjes? Van je kindjes geleerd? of weet je het nog van vroeger Ow het is trouwens al bruin hier bij mij, dus zal niet lang duren voor het rood word.
@Ikdus: zelf bedacht. slaap kindje slaap, je pappa is een aap is trouwens gewoon eentje die wij vroeger ook al zongen (heb 'm trouwens wel aangepast, want ik wil liever de krokodil zijn dan de aap ) bruin is nie leuk! Bruin moet weg! pupo pupo!
Hahaha leuk hoor, nou ik zal wel wat liedjes gaan stelen van je Kan me vriend dat straks zingen voor het kindje als we die mogen krijgen. Hij zingt zogenaamd oow zo geweldig, haha.
Zo zeg, wat is iedereen slaperig. Ik ben nog heeeeel hard aan het werk. Ikdus, wel balen zeg....bij mij waren dat ook altijd slechte voorbodes. Tezz...jij hebt ook aparte tics (heb even gekeken hahaha). Wel grappig allemaal om te lezen. Zo, nog even wat kleine dingen doen en dan naar huis. Lekker bij pappie en mammie eten (dat is een voordeel als je geen keuken hebt, dan moet er altijd iemand anders voor je koken). Al ben ik wel blij als de keuken er weer in staat.
hihi heb mijn man al lang geleden eens een cd'tje gegeven met kinderliedjes. Kon íe vast oefenen. Hij kent ze nu nóg niet en snapt ook de zin er niet van. trouwens, ook leuk: de laatste paar weken leert mijn zoon mij nieuwe liedjes die hij op school heeft geleerd! Leuk he? krokusbolletje kom eens uit je holletje met je bloempjes paars en geel op een dunne steel Goed van hem he? (*trotse mamma*)
Heel goed, echt leuk als ze die kinderliedjes zingen, wees maar lekker trots .. Die mannen snappen er soms ook niets van hè, nouwja mijn mannetje zingt heel graag dus als hij wilt zingen doet hij het maar lekker voor ons kindje. Dan lees ik wel voor, want dat kan hij totaal niet haha. Leentje, en wat voor lekkers gaan jullie eten? Bij mij is dat ook zo hoor, het is nog niet echt bruin nog een beetje creme achtig maar zal vast niet lang duren.
Ik weet niet wat, ik laat me lekker verrassen! Ik hoop iets met pasta maar ik denk iets met aardappels. Bij mijn ouders eten we ook altijd eerst soep. Wij doen dat zelf nooit terwijl het echt superlekker is. Misschien iets om straks in de nieuwe keuken te doen .
Ik vind pasta ook heerlijk. Altijd soep? Ik vind het ook wel eens lekker maar elke dag zal me wel gaan vervelen hoor. Maar je kan het zeker wel maken in je nieuwe keuken en dan niet uit blik hè
ik raak altijd zo snel vol als ik eerst nog soep naar binnen moet werken. Vandaag trouwens best wel een goed idee, want ga denk ik pannenkoeken bakken en daar heb ik zelf meestal niet genoeg aan. We zijn ook al de hele week gezond bezig. Morgen is het vrijdag. Lekker patatjes eten! Nou al zin in!
Mijn ma maakte altijd soep...soep vooraf. Das ook beter voor je buik...kan ie vast wennen aan het zwaardere eten dat er straks aan komt...zeg maar. Zelfgemaakte soep..vaak 2 dagen het zelfde en dan een andere..eerst moet die van de vorige dag op. maare nu woon ik opmezelf...enne dan lukt dat gewoon niet voor elkaar te krijgen
Ik ben niet zo een soep mens, alleen met brood of stokbrood er in dopen, maar om het van mijn lepel af te slurpen niet. Ik geniet echt van een soepje met brood erbij anders niet haha.
Mijn moeder maakt ook altijd zelf soep en soms heb je inderdaad twee dagen dezelfde omdat ze een flinke pan heeft gemaakt. Maar haar bouillonsoep is dag 2 nog veel lekkerder. Ze maakt ook vaak verschillende soep. Ik vind het erg lekker om elke dag soep te eten al doen we dat nu niet meer. Inderdaad een goede voorbereiding op het eten wat dan komen gaat. Tezz.....pannekoeken mmmmmmmmmmm.... daar heb ik ook zin in. Lekker met krentjes en banaan!
hee mmmmm krijg ook trek. Mannetje gaat ook voorzichzelf pannenkoeken bakken. Ik eet bloemkool met een papje. (dat lust hij niet) Nou ik ga maar eens afsluiten en naar huis Laterrrrrrrrrrrrrrr
Hier zit mannetje nu ook achter zijn 3de pannenkoek. Ik heb bijna een hele bloemkool op! ik sta op ploffen....
Ellenk, ook bloemkool ? Heb net de pannen op het vuur gezet, aardappels zijn al aan het stomen. Wij eten altijd pas laat; man is vaak niet voor 19.30 thuis. Zo dus even vleesje braden en de bloemkool onder de aardappels. Tezzz, wat grappig, dat liedje van krokusbolletje had een vriend van ons (met 2 peuters) het vorige week over . Hij wilde het niet voor ons zingen, flauw... (dus weet nog steeds de melodie niet). Ga vanavond zeker op tijd naar bed. Dacht het ergste gehad te hebben, maar kan op het moment bijna niet slikken van de keelpijn (en het vervelende is dat je als je er aan denkt, je juist vaker gaat slikken :-?)