Leuk hoor al die kinderliedjes. Ik zelf ken er geen één meer, behalve van dat eten. Al merk ik wel dat het bij ons anders werd gezonden dan op de basisschool waar ik stage heb gelopen. Zullen vast meerdere versies zijn. Tezz we doen het rustig aan zodat je morgen de 1200 kan halen
Oh rare huisartsen kan ik over meepraten. In Nijmegen had ik er een die het grote onzin vond die uitstrijkjes... Kostte de maatschappij alleen maar geld, maakt de wachtlijsten bij de gyn alleen maar langer, mensen worden onnodig ongerust gemaakt en het zei niets want het is maar een momentopname......... Nou fijn als jij daar net ligt voor zo'n ding .......
tja, de echte goeie ha hier zijn allemaal al vol. Dus dat schiet niet echt op dan he? Eerst maar eens zien wat hij te zeggen heeft. Misschien valt het allemaal wel mee. En als ik weer boos (of eigenlijk ) bij hem vandaan kom, kunnen we altijd nog eens zien. Gelukkig hebben we 'm tot nu toe niet zo vaak nodig gehad, dus dat scheelt weer. @Ellenk: ik had vroeger een vriend die bij de scouting zat. Sindsdien weet ik dat ze er hele rare roll liedjes op nahouden bij de scouting. En wat jij net schrijft past heel goed in dat rijtje! ZZZZZZZZZZZZZZZOEFFFFFFFFFFFF
och ja fijne hA kan ik ook over meepraten wat dat betreft! ik wilde toen ik 21 was een onderzoek van mn buik. omdat ik zon last had van mn buik steeds en omdat ik bang was dat er iets was en in de toekomst geen kids kon krijgen... toen zei de ha glashard, nee want jij bent veel te jong om aan kinderen te beginnen 21 jaar! jezus! meer mensen hebben grote problemen met die ha gelukkig, dus was niet de enige... niet lang daarna zijn we verhuisd en nu hebben we 2 hele lieve huisartsen!
Goeiemorgen (weer ) allemaal. Nog even heerlijk bijgeslapen Beastie, wat gaaf dat Mark de beeb gevoeld heeft! haha, nou kan ie vast niet meer van je buik afblijven . Beetje jammer dat je je door mij hebt laten aansteken :-? Hoop voor jou dat het niet doorzet zoals hier! Ikdus, fijn dat jullie toch kunnen gaan... wat een gedoe om niks Go4baby, rustig aan jij [-X ! Marieke, fijn dat je mannetje niet ziek is geworden en het dus geen griep was! Julita, gewoon erbij op die lijst > kunnen we dat 10 maart mooi roze kleuren (als zelfs je acupuncturist het zegt ) Hoe is het verder met je? Wieffie, fijn dat de duphaston aan lijkt te slaan! Tezzz, speciaal voor jou nog een liedje wat ik erg leuk vond op de kleuterschool: Water, lekker helder water zonder water gaat het allemaal mis water lekker helder water fijn, fijn dat er water is! Als de koets van de koning vuil is dan roept hij een lakei die moet de koets dan wassen en iedereen zingt blij: Water, lekker helder water zonder water gaat het allemaal mis water lekker helder water fijn, fijn dat er water is! Pffft...sorry als ik nog dingen vergeten ben Jullie hebben ook zoveel gekletst Hier weer een stuk beter, temp weer normaal, keelpijn lijkt iets minder te worden. Gewoon nog even rustig aan doen (fijn, ziek in je vakantie :-?)
Ik had een zwangerschapsverklaring nodig voor m'n bevallingsuitkering en mijn vk was op vakantie. Kwam dus bij de ha voor kennismakingsgesprek (we waren net verhuisd) en vroeg hem er gelijk maar om (had dus een 6 maand duidelijk zwangere buik). Weet je wat hij zei: nee, dat doe ik niet. Zulke dingen geloof ik niet zo in! ik kwam pas bij m'n positieven toen ik allang weer thuis was!
Maar tezzz, jij doet het het meest van iedereen hier volgens mij omdat jij niet ongi word kan jij gewoon doorsmeppen!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 3 Zwanger.... 18.75% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 4. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 5. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt 6. Tezzz, ronde 7, NOD 14 mrt 7. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 8. Lola1982, ronde 3.5, NOD 25 mrt 9. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 10. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 11. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 11 SMEP - kandidaten ..Ongi.... ...Zwanger.... ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** Julita, heb ons er allebei bijgezet. Bij mij errug weinig kans, maar vind het ook zo ongezellig er niet op te staan
ja, dat klopt wel! Zelfs tijdens mijn 'spotting-die waarschijnlijk mijn ongi had moeten voorstellen' hebben we rustig doorgeklust! Liefde is er zat! Nou dat ei nog! En nou moet ik toch ECHT gaan! Liefs!
Tezz, dat komt me bekend voor. Toen mijn moeder zwaar ziek werd voor een vakantie wilde de arts ook geen verklaring geven voor de verzekering dat ze echt niet op vakantie kon..... want hij geloofde daar ook niet in ....
toch wel fijn om op dat lijstje te staan... ik ben natuurlijke ook wel een oude smeppert. @miepie, verder gaat het goed met me. Ben weer wat actiever en dat doet me goed. Acupuncturiste zei trouwens ook dat mijn conditie beter dan ooit was, daarom was ze volgens mij zo hoopvol. We moeten een beetje onze laatste reisjes in Japan plannen voordat het allemaal weer voorbij is. Hoe gaat het met jou nu?
Pffft... ben blij met onze HA als ik het zo allemaal hoor Die heeft geen idee waar hij het over heeft (toen hij noemde dat "het normaal 20 was en bij ons minder dan 1" heb ik daar zelf uit moeten halen dat dat over het aantal zaadjes p/ml gaat > had hij geen idee van. Maar hij stuurt ons wel door en laat onderzoeken doen gelukkig
haha, mijn man gaf vroeger les en ik vond dat machtig om hem examens te zien corrigeren enzo. Werk is werk natuurlijk, maar het is toch een beetje juffie spelen...kweenie, het heeft wel wat!
hahaha jaa miep dat liedje over water ken ik ook hahaha grappig! gelukkig voel je je al iets beter! die huisartsen van tegenwoordig! vraag me af waarom ze uberhoupt arts zijn gworden hahaha
ik heb gister ha gebelt ivm met melden zwangert zijn....ik was best vrolijk maar ze, de assistente, voeg toch echt of ik er blij mee was Blijf het raar vinden .... Huisarts die er niet in gelooft....dat geloof ook altijd "geloof maakt meer kapot dan je lief is!"
Haha, Julita, wil je best een stapel sturen hoor . Heb inmiddels de onderbouw bijna af... maar dat is ook het makkelijkst :-? Nu klas 3 en 4 nog, echt een pokkewerk! Marieke, denk dat ze ook best wel wat mensen over de vloer krijgen die al komen als ze hun kleine teen gestoten hebben.. kan het me dus af en toe best voorstellen dat ze wat terughoudend zijn met verdere onderzoeken enzo. Mijn ervaring is dat als je van te voren bedenkt wat je van hem/haar verwacht en er niet weggaat voor je dat krijgt, het altijd wel lukt
ow ja dat geloof ik idd ook best! mijn schoonmoeder heeft een abbo op de ha hahaha dus snapt best dat die daar gek van word! maar om nou te zeggen dat iemand te jong is om kinderen te krijgen in mijn geval denk ik, dat is niet aan hem om te zeggen! ach ja je hebt mensen... hij zal zn dag niet hebben gehad denk ik dan nu maar
Nee, net als Beastie vragen of het gewenst is vind ik ook het zeggen dat iemand te jong is erg raar (ok, als er een meidje van 16 langs komt...)