mijn vorige ha vroeg hoe oud ik was toen ik vertelde dat ik zwanger was. Ik zou 24 (en vond mijzelf erg jong). Hij zei: da's de perfecte leeftijd om kinderen te krijgen! Die ha was lief . Helaas vond de rest van z'n clientele dat niet en is íe terugverhuisd naar het westen Maar goed, wij waren ook al verhuisd, dus had hem toch niet meer. en nou ben ik echt helemaal super weg! toedeloei!
Hallo, Mijn nichtje van 3,5 leert steeds meer liedjes. En het zoontje van mijn nichtje heeft deze pas geleden voor mij gezongen: Op een heel klein bruggetje, daar liep een krokodilletje. En iedereen die langs kwam, die beet hij in zijn billetje. Stoute, stoute krokodil, waarom bijt jij in mijn bil. Zal ik de politie halen, dan moet jij mijn bil betalen. (melodie een beetje hetzelfde als op een grote paddestoel) Beastie, mijn beste vriendin is nu ook 20 weken en haar vriend heeft deze week het beebje heeel goed gevoeld. Bij haar zit de placenta ook helemaal aan de achterkant dus dan kan het sneller zijn ofzoiets. De link van de bewegende buiken doet het bij mij niet goed, youtube krijgt hem niet goed geladen. Ik kijk straks nog wel even. Julita, moet je dan nu langs de politie om aangifte ofzo te doen, of hoe werkt dat?
Ik heb trouwens sinds kort een nieuwe ha omdat we verhuisd zijn. Ik weet niet hoe ze is, mijn nichtje is er over te spreken. Ik moet trouwens ook nog bellen dat ik zwanger ben...
smeppen ..... leuk gevonden hahahanet zo als mijn vriendin marina gaan mijn man en ik het ook weer proberen, ik werd op 21 jan ongi en precies 28 dagen later weer! ben benieuwd hoe vruchtbaar we samen zijn! toch wel weer spannend..... groetjes, jolanda
spannend jolanda, maar je bent nu dus 12 dagen overtijd? heb ik iets gemist of moet je niet eens gaan testen haha
Stomme vraag misschien, maar moet je ook aan je huisarts doorgeven dat je zwanger bent dan? Ik dacht dat dat helemaal niet hoeft?
jah hoor ik wil wel op de lijst benna 21 jan wel weer ongesteld geworden dus maar helaas.. ik zie trouwens aan mijn metertje dat ik over tijd ben hahaha was het maar zo! hoe kan ik dat veranderen? groetjes
Het is wel handig als hij het weet ivm medicatie enzo als je ziek wordt. Maar het is niet verplicht volgens mij....
Jootjuh, je kan hiernaast (links) een nieuwe banner maken en de code daarvan in je profiel zetten. Dan staat ie als het goed is weer goed...
Dus eigenlijk is het gebruikelijk dat je je huisarts belt en zegt dat je zwanger bent. En dan zegt hij "okee, staat genoteerd" en dan ben je klaar?
ooo oke jootje! dacht al! dan moet je even hier links in t scherm een nieuwe banner aanmaken.. je datum van je laatste ongi invullen enzo en dan de link kopieren naar je onderschrift! eigelijk hetzelfde zoals je deze erneer hebt gezet zeg maar