Het zij broer en zus, dus als de ene het is is de andere het ook. Het is waar dat de persoon die ze aan me gaf zij dat ie een oma had die raskat was, maar ze wist niet meer welke! Je hebt dus een goed oog!
De laatste keer dat ik een normale cyclus had dacht ik 'm wel te voelen, en toen heeft er ook een innesteling plaatsgevonden, dus hopelijk heb ik deze maand het zelfde. Ik weet alleen niet hoe lang m'n cyclus gaat duren....
Heb een hele mooie foto op mijn bureaublad staan van mijn werklaptop (deze dus.. haha, hoop dat mijn baas niet meeleest) Ik kijk ff of ik die kan uploaden..
Als hij je straks vraagt om samen een eitje te gaan eten dan weet je genoeg Vind jullie wel durfals hoor! Zou het op mijn vorige werk nooit gedruft hebben om daar deze pagina's te openen... Daar werd alles bijgehouden (broodje aap?)... Ben benieuwd naar die foto! Ga nu weer aan het werk, want schiet weer niet zo hard op... #-o
ik zou op werk geloof ik ook niet gedurft hebben.. Weet je wat wel handig is, mijn man spreekt geen NL dus ik kan op dit website hangne en hij snapt er niks van!
euhmmm die in me album staat die heb ik alweer 12 weken niet gezien....die is nooit meer thuis gekomen...ook niet bij asiel/dierenambulance en/of stichting zwerf dier....zal wel ff een plaatje plaatsen van die andere van mij!
Pfff.. heb nu wel genoeg foto's geupload.. hahah. Hier blijft het ff bij. Nog ff een algemeen vraagje heh.. Ik DENK dat ik gister mijn ei heb gehad, maar heb de testjes pas vandaag in de bus. Denken jullie dat ik het LCH nog kan meten als ik test wanneer ik thuiskom?
@Rainstarrr, YYESSSS, wat is dt lief zeg. Ik wil er ook een! Dat word sparen en mannetje overhalen... Als je ei gister gehad heb denk ikniet, maar je kan een testje wel wagen evengoed,als je niet zulke dure hebt @beastie, nee hij is peruaans.
Ideetje. Aangezien ik nog maar twee testen heb en ik m'n nieuwe testen waarschijnlijk pas maandag krijg, kan ik misschien beter vandaag niet testen en de testen bewaren voor het weekend. Dan is de kans denk ik groter dat er een eitje is.
@beastie, ja heel naar allemaal, we hadden een crisis op zondag want hij zei dat ie er naar toe moest! Ik zag onze baby al weer een maandje opschuiven...Maar het hoefde niet uiteindelijk gelukkig. @CynthiaB, lijkt me een goed idee meid
Whaaa! Wat schrijven jullie veel, was even een paar uurtjes weg en we zitten ineens op 13 pagina's! Lijst wordt al aardig lang zo onderhand! En nou nog allemaal in het roze!