Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    hmmm ik mocht eerst de medische molen in voor ik me hier kon melden ;) dus hopelijk mag het daarbij blijven!

Ondanks het feit dat ik al 3 kinderen heb gehad en de arts tevreden was over de hersteloperatie, blijf ik toch mijn twijfels houden. Het zou fijn zijn als ik het tegendeel bewezen kreeg ;)

Verder kan ik me voorstellen dat het wel zuur is als je van uit het eerste uur dames om je heen zwanger ziet worden.

Voor zover je er iets aan hebt.....Ik duim voor jullie mee !

groetjes Marina

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh zeg, heb ik zo'n mutserig bericht op pagina 1200 staan hahaha. Maar iedereen een late gefeliciteerd met de 1200ste pagina, op naar de 1300 (met alleen maar roze naampjes in de lijst)

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    jemig zeg, eventjes een paar drukke dagen en gelijk zitten die bep-smeppers alweer over de 1200 pagina's!

@ beastie he bah heeft het virus jou toch te pakken meis? Echt vervelend, ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent! (ik heb trouwens in december een neusspray van mijn HA gekregen die holp heeeeeeeel goed tegen al die opstoppingen in mijn hoofd, als je wilt kan ik wel even nakijken wat het precies is geweest)

@ nieuwe meiden van harte welkom en hopelijk verhuizen jullie snel naar de november/december mama's (oei dit klinkt wel heel raar als warm welkom :) )

@ ikdus hoe is het? nog steeds geen ongi?

voor wie moet er allemaal geduimd worden deze dagen?

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Als je ff niet goed leest is deze zin heel grappig :) :) ;)

sorry ;)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nou, ik ben dus dieieieieieiep verdriet...neehee TELEURGESTELD! :( :( :( ;)

6. hahahaha ja 1 troost tezzz ik sta er dus ook niet op!:(

hahaha ja idd ellen dat is wel een komische zin dan!

hier net maar een tomtom besteld! loop er al maanden over te zeuren en nu dan eindelijk zover! morgen komt ie binnen :D jahoe haha

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mijn mannetje heeft een tomtom op zijn Nokia. Maar ik ben meer van de wegenkaarten. Ik geloof ze nl. niet altijd. Maar als je in een stad bent is het reuze handig als ze tenminste op tijd aangeven wat je moet doen :) reden in Utrecht een straat in en moesten keren we hadden een afslag later moeten hebben. Stond iemand met zijn hondje die zei: tomtom? U wilt niet weten hoeveel er hier al fout zijn gereden :)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    heheheh...en toch he...bij ons klopt íe altijd! Maar wij hebben dan ook geen tom tom, maar een ander navigatieding. (zat al in de auto toen we 'm kochten) Nadeel bij ons is echter weer dat íe een paar jaar oud is, dus soms kent íe nieuwe wegen niet :(

@Marieke: wel heel lief dat je nog aan me gedacht hebt hoor! :)

Hierbij roep ik de 1201 ste pagina uit tot de pagina-voor-de-kneusjes-die-net-te-laat-waren-voor-de-1200ste-pagina-pagina!

9. hahahaha das een goeie tezzz, dit word dus ONZE pagina hahahaha

ach ja ze zijn ook niet altijd te vertrouwen die navigatie miepen.. laatst hadden we de mio mee van mn vriend zn baas, maar dat ding gaf afslagen aan op t moment dat je er al af had gemoeten, ze zei nog net niet: hier had je af gemoeten.. maar toch..te laat!
    t was trouwens een belg...kan je verwachten dan (geintje hoor voor de belgen onder ons ;))

we hebben ook wel es gehad dat we midden in een weiland zijn geeindigd met een nafnaf.. dus tis niet altijd super maar ben toch blij als we dr zelf een hebben.. want meestal geven ze toch wel de goede weg aan hihi

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha ja ik had er ook eentje vast in mijn leasebak... Als ik de A30 opging riep ie 6 keer Off the Road! Off the Road!
    Een soort Mind the Gap in de Londense metro....

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    meiden, jullie kletsen te hard ik hou het niet meer bij....
    Goedzo, ik zie veel nieuwe! Net op het moment dat ik zei dat het hier steeds stiller werd! Mooi! ik hoop dat jullie snel roze weg zullen gaan.
    Nu naar bedje toe.

o ja Leentje, ik moet aangifte doen ja...

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Trusten Julita Sweet dreams.

13. hahaha ja altijd humor met die navigatie systemen..
    denk dat t dan wat vrolijker word in de auto als dat ik ga kaartlezen:

dan krijgen we namelijk sowieso ruzie omdat ik dat niet kan en ten 2e kunnen we dan de eerste beste P eraf omdat ik dan kotsmisselijk ben!
    dus laat dan zon navigatie miep de weg maar roepen... je kan er ook leuke stemmen op zetten dus zal mn vriend es laten downloaden haha
    lijkt me wel lachen als een of andere bekende nederlander ofzo zegt waar je heen moet

14. truste julita!
    ik ga zo werken dames!
    tot vanavond!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    voor dat soort rare dingen hebben wij dus altijd het geluid uit staan... :(

Jullie komen toch ook uit de buurt van Doetinchem he? Probeer eens naar 'het land van Jan Klaasen' te rijden met je tom tom! Wij zijn al een paar keer flink verdwaald aan de verkeerde kant van de weg omdat dat nieuwbouw is en die van ons dat dus niet kent! En probeer nieuwbouw maar eens uit te komen! Da's een kunst op zich! Gelukkig weten we nu zelf hoe we er moeten komen, dat scheelt. (is trouwens heeeeeel leuk daar, echt een aanrader voor kids!)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    trusteh Julita!
    Werkze Marieke!

Tot morgen denk ik!

Liefs Tezzz

Oja: gefeliciteerd met de 1202ste pagina!

17. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    dan wordt het al weer spannend voor je Jolanda!

Ja, op de een of andere manier blijven hier steeds dezelfde meiden over. :rolleyes:

19. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    ha ha idd ja nou hoop dat wij ook nog een keer aan de beurt komen!

20. Niet meer actief

Ben net ongi geworden, het is wel beetje oranje/roze, sorry voor de vieze details maar het is een begin :).

Dus deze ronde kan ik echt smep-pen, hopelijk mis ik niet mijn ei met persona, door deze nog niet te lange cyclus..

Zat eerst te twijfelen of ik deze maand wel zou tempen en persona zou gaan gebruiken, maar ik doe het toch wel.
    Mijn volgende NOD is toch pas ergens in April, dus ik kan in april/mei rustig aan doen en gewoon even niet niet tempen en met persona werken.
    En dan gewoon hopen dat mijn ei niet rond 1 ei mei komt.

Deel Deze Pagina