Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

gefeliciteerd met eva!

Ik heb trouwens vandaag (eindelijk) een muziekpopje en een paar sokjes opgeruimt die hier nog op de muziekstandaard stonden.

Ik ben toe aan wat nieuws :) :)

2. hahaha dank je! iets nieuws.. hmm schaapjes misschien ;) lekker in de lentesfeer.. of een paar konijnen en paaseieren ofzo haha ook leuk

3. sjonge wat een rust hier!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie bijna-middennacht!

Tjonge, als ik er niet ben is het meteen een stuk stiller hiero in het weekend zeg! ;)

Vandaag zijn wij lekker wezen uitwaaien aan het strand (nou ja, strand zonder zee dan, we waren op Bussloo). We hebben er echt zooo van genoten! Ik ben namelijk geboren vlak bij Bussloo (degenen die het niet kennen moeten maar ff googlen) en heb er tot m'n elfde gewoond. We zijn naar het kinderstrand geweest en de kinderen vonden het zo leuk! Alsof je uitwaait op een echt strand! En ze vonden dezelfde speeltoestellen leuk die ik ook al leuk vond toen ik 9 was! Jeugdsentiment. Ik ben heerlijk opgegroeid daar en nou, 20 jaar later, kon ik het aan m'n gezin laten zien. Ben gelukkig! Daarna nog lekker gegeten in een pannenkoekenrestaurant, dus we hebben een heerlijke afsluiting van de vakantie gehad!

Die storm van vanacht was ECHT hard! wij werden er allebei wakker van. De kids hebben trouwens niks gehoord en die sliepen nog wel samen op zolder! :rolleyes:

Ik dacht dat dat duphaston juist voor het opwekken van een ongi was? Hmmm. Interessant. Morgen maar eens in verdiepen.

Ik ga nou lekker naar bed. Van zo'n dagje in de buitenlucht (met harde wind) wordt je goed moe!

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Liefs Tezzz

5. goedemorgen!

ooo tezzz bussloo leuk! gingen wij ook vaak heen :D
    maar van buitenlucht word je idd erg moe!

hier lekker uitgeslapen, mn vriend was pas om 2 uur thuis van t draaien, maar daar heb ik weinig van meegekregen.. hij is nu lekker verse broodjes en croissantjes aan t halen..jammie!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goeie morgen.....

Wij gingen ook wel eens naar Bussloo maar ook vaak naar de Bieland.

Mannetje is toch op het voetbalveld. Zou eerst vrij hebben maar moesten nu vanmorgen een foto maken en daarna trainen.
    Mijn ouders komen vanmiddag dus dat is wel gesellie lekker kletsen en kaarten denk ik...

7. lekker dagje dus ellenk!

bieland ben ik nog nooit geweest maar vrienden wonen daar erg vlakbij...dus kom er wel geregeld langs :D

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Moet je echt eens doen je kunt er ook lekker wandelen....

9. ja goed plan :D dank je!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tjonge jonge, wat een drukte weer hiero zeg! ;)

goeie middag!

11. middag tezzz... tis al t hele weekend zo rustig!
    hebben net ff eva uitgeprobeerd hihi altijd leuk zon hebbeding!
    zometeen ff vrienden op visite ..

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja, het mag dan erg hard waaien, het is verder eigenlijk best lekker weer he?

mijn schoonouders kwamen net ff langs. En ik had dus dit forum openstaan. Mijn schoonmoeder is heeeeeeel nieuwsgierig, dus ze heeft het vast gezien! Ze heeft niks gezegd, maar ze heeft het echt vast gezien. :(

Dus je hebt een nieuw vriendinnetje, marieke? En hoe klinkt eva? plat, luidruchtig of zwwwwwwwwwwwwoeoeoeoeoeoeoel? hihi. Best leuk he, die stemmetjes?

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag! Was even een dagje bij mijn ouders, zit anders ook maar alleen thuis en dan moet ik nakijken - beetje werk-ontwijkend gedrag dus ;)
    Weinig bij hoeven lezen... wat een rust hier!

Wieffie, merk je al iets van de duphaston?
    Marieke, spannend, morgen naar de gyn.... en Tezzz, morgenochtend gelijk bellen hè?

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: maar heb je je nakijkwerk nu wel bijna af dan? Anders zit je vanavond laat nog na te kijken! (En da's ook nie leuk :( )

Jaha, ik doe m'n best om morgen 'gelijk' te bellen. Mag ik nog wel eerst even kids naar school brengen en boodschapjes doen?

Zal eens ff m'n laatste kaartje uploaden. Ik ben de laatste tijd best wel stabiel voor mijn doen. Wie weet wordt het toch nog wat met me!

ja, rustig he? :(

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, mag van mij hoor, eerst de kids naar school brengen ;).

Ik heb nog een berg liggen, maar morgen ook nog 'vrij' (haha, wordt de hele dag nakijken, denk ik ;)). Ik ben er echt een expert in elke keer te laat te beginnen. Snap ook niet wie heeft bedacht dat toetsweek voor de vakantie handig is. Voor die kinderen, ja, maar niet voor die arme docenten die de hele vakantie zitten na te kijken :-?.

Zag je tempkaartje nog niet staan... Ik werd vannacht om 4 uur wakker, heb toen bijna een uur wakker gelegen. Toen ik daarna om 7 uur tempte had ik 36.9! (afgelopen 2 dagen 36.5). Denk dus toch dat ie wel een stuk hoger is dan dat ie geweest zou zijn als ik gewoon had geslapen :-?

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tempkaartje ge-upload! (moest 'm eerst weer verkleinen natuurlijk, omdat hij weer zo lang aan het worden is :rolleyes: :( )

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey meiden, ik ben er ook even!
    Ik heb een druk weekend gehad
    .

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: hoi! Was je weekend ook leuk, of alleen druk? ;)
    @Miepie: snap best dat je temp dan raar gaat doen ja. Mijn temp lijkt 0.1 te stijgen per half uur. Ik had deze week vakantie he, dus heb ik steeds getempt en dan weer geslapen :oops: . De temp die in m'n kaartje staat is gewoon die van 7.45 smorgens, maar ik kwam er dus achter dat het steeds wat stijgt naarmate de uren ook vorderen! Best grappig joh! Ik kan nou elke ochtend voorspellen hoe hoog m'n temp zal zijn! :) Klopte elke ochtend nog! Alleen vanmorgen was het dus net 0.1 lager dan ik dacht :( ;) Tja, je moet toch wat om dat tempen leuk te houden he! ;)

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    weekend was ook leuk! We hebben lekker veel uit huis gegeten en veel rond Tokyo gelopen. Het weer word hier al wat mooier dus het was gezellig.
    En jullie?

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Fijn dat je een leuk weekend had, Julita... nog even proberen te genieten van Tokyo ;).

Tezzz, het lijkt wel een uitdraai van een leugendetector ofzo ;). Kan er geen wijs uit worden helaas...

Ik duik mijn stapel toetsen weer in, tot later!

Deel Deze Pagina