welterusten julita! ja idd leuk al die stemmetjes hihi en je kan er hele leuke downloaden op de site van tomtom... echt van die platte of bekakte enzo. maar die versta ja amper en dat is niet echt de bedoeling lijkt mij haha zo de visite is weer weg...gaat wel hard zo de zondag.. morgenavond weer werken..
Wat is het rustig hier zeg ! Gelukkig maar hoef ik niet zoveel bij te lezen Kwam alleen ff bijlezen, dus ben er morgen weer. Hoe was jullie weekend meiden?
ik kom ook morgen wel weer kijken! Zooooo rustig hier! alvast slaap lekker en tot morgen! Liefs Tezzz
Marieke, heel veel succes morgenochtend. Je komt wel uitgebreid verslag doen hè? Ik duik mijn bedje in (helemaal zielig alleen ), tot morgen!
Weltrusten...... ik ga ook zo naar bed. Ben ook moe... Ben vannacht ook veel wakker geweest en moest er steeds uit om te plassen. Mannetje ligt op de bank te slapen maar dat vind ik nooit zo fijn, lig ik liever in mijn bed. Behalve toen ik zwanger was toen moest ik gewoon een uur slapen na het werk... Hoop dat ik dat nu ook weer snel heb Nou tot morgen ofzo maar weer....
truste ellen! nog een weekje wachten meid! hopelijk word t klussen dan beloond! ga vast beginnen met duimen voor je
He lieve meiden, Op dit late uur kom ik me toch nog maar ff melden Leuke dag gehad vandaag, we hebben gebowled(?), uit eten geweest in duitsland (heerlijke schnitzel!), lekker met de hond gewandeld en een leuke pokeravond achter de rug! Ben nu ok doodop en moet er voor mijn doen morgen weer vroeg uit omdat de hond vroeg bij de kapper moet zijn. Dus dan mag ik aan de grote schoonmaak Marieke, ik ga heel hard voor je duimen morgen! Ik zal aan je denken en ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren! Dikke knuf! Tezzz, ga je morgen eindelijk bellen? Ik hoop echt dat er voor jou ook eens schot in de zaak gaat komen, want idd van je kaartje kan je nog geen taart bakken Nee, behalve dat ik een paar slappe (.)(.) heb.... helemaal niets. Daar ben ik eigenlijk erg blij mee want dat betekend ook geen stemmingswisselingen! (die krijg ik over een week of 2 wel weer ) Ellen, ik hoop ook dat je snel weer moet slapen na je werk Voor veel van jullie komt de spannende week er weer aan! Wie gaat er nu een roze donderdag van maken a.s. donderdag? Trusten allemaal en bis morgen!
goedemorgen, @wieffie klinkt leuk je zondag! Deze komende weken worden idd heel spannend hier denk ik. ik moet er nog een weekje op wachten...Ik ga lekker net zo druk zijn als vorige week en dan kom vliegt de tijd om hoop ik. @Marieke, hoe was het bij de gyn?
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 3 Zwanger.... 18.75% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 4. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 5. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt 6. Tezzz, ronde 7, NOD 14 mrt 7. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 8. Lola1982, ronde 3.5, NOD 25 mrt 9. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 10. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 11. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 11 SMEP - kandidaten ..Ongi.... ...Zwanger.... ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** UP!
Goeiemorgen allemaal, Hier alweer op het werk. Gebroken nacht gehad en dan ook nog de wekker een uur te vroeg gezet! (mannetje ook heel blij mee) de week begint dus lkkr!
Julita nog 1 week dat word echt spannend ! Wieffie, fijn dat je geen stemmings wisseling hebt er door ! Ellen, aahw lekker hoor zo begin van de week, niet dus .
Moge ladieeeezzzz Weinig te vertellen We zitten allemaal zo'n beetje op de wacht bank (wachten op ei, op NOD op beeb...etc etc.) Duimen voor Julitaaaa! (je loopt al 8 uur voor op ons dus dan gaat je week al super snel! ) Ellen...da's niet de goede manier v wakker worden...te vroeg! werkze...