Houdt de kwaliteit van de zaadjes op peil, Selina . Ik begin meestal rond dag 8 (ook een cyclus van ong. 26 dagen) en heb mijn eisprong meestal op dag 13. Dan is het zaad in elk geval al goed ververst voor je "voor het eggie" aan het klussen bent . Meeste nakijkwerk zit erop, morgen nog een middagje werk aan boektoetsen die al een maand of 2 liggen . Duik nu mijn bedje in, tot morgen allemaal! (Go4baby, waar hang jij uit? Niet overwerkt, toch?)
suc6 dan maar morgen met verder nakijken miep! truste! ja waar hangt go4baby nou toch uit? is ze ons vergeten
Hee meiden, Ik ga naar bed heb hoofdpijn en een beetje misselijk. Komt natuurlijk allemaal van de rare nacht. Ik controleer nu wel 2x of mijn wekker niet een uur te vroeg staat! Morgen weer dagje werken... Meiden ff duimen, kaarsjes branden, bidden etc dat ze me morgen bellen met positief nieuws over die baan. Ik kan dat wel gebruiken!
NEE tuurlijk niet! Hoe is het met iedereen? Ik hoop iedereen weer fit, stiekem roze en alles paix en vree (of hoe schrijf je dat ) Ben nog steeds een beetje razend druk (zitten nu hele dag op kantoor) en mn zus heeft vandaag hele dag geholpen dus dan kon ik niet gaan zitten chatten als zij naast me suffe data zat in te voeren Heb niets gelezen behalve dat ik op laatste pag. zag staan dat jullie dachten dat ik was verdwenen.... Was ik dus ook een beetje Heb net eindelijk mn fotoexpo af. Morgenavond moet ie hangen... (12 lijsten, 4 bij 3, dus 3 lijsten per draad. Ik hou mn hart vast!) En al die passe-partouts waren gelukkig van een andere afmeting! Lang leve de Ikea passe-partouts snij'ers :x :x :x Ben helemaal gaar en gelukkig woensdag weer presentatie op schoool dus jullie begrijpen... ik ben er dus weinig de komende tijd. We gaan nu naar huis! Als kippen op stok Liefs enzo!
Ladies Hellup! Ik denk dat er niemand meer online is, maar ik heb vanavond een zwangerschapstest gedaan omdat mijn vriend aan mij vroeg of ik niet zwanger was. Voelde me misselijk, vorige week last van de stoelgang (week thuis gezeten met buikpijn en beroerdheid), maar ik ben NET ongesteld geweest! Dan kan je toch niet zwanger zijn? Het stomme is, dat ik dus heb getest, maar na 10 minuten niets zag (omdat ik 2 uur eerder ook al gepeaced had).. en nu (2 uur later) zie ik een paars streepje staan. Nu is mijn vraag, kunnen indrooglijntjes ook paars zijn? Ik ga morgen opnieuw testen, op de manier hoe het zou moeten.. Ik zet zo een foto online zodat je kan zien hoe maf het is.. I will keep you informed Ennuhhh, sorry dat ik er zo weinig ben beetje chaotisch leventje tegenwoordig. Maar ik kom graaaag op de SMEPmeeting! Gaat die nog door?
He Wendy, ik zie nu dat ik mijn profiel moet aanpassen. Ik ben sinds kort verhuisd van Eindhoven naar Sint-Michielsgestel. Woon ik dan nog een beetje in de buurt? Knap dat je gestopt bent met roken. Ik ben nu 3,5 jaar geleden gerookt en het viel mij best mee. Alleen als ik na een ag hard werken thuis op de bank plofte had ik er wel eens moeite mee. Ik ben wel meteen meer gaan sporten omdat ik bang was aan te komen. Heb je daar nog last van gehad? Wieffie, het klopt dat ORS niet hetzelfde is als immodium. De apotheker adviseerde niet te snel iets te nemen tegen de diarree, pas als het echt lang aanhoudt. Dan kun je het beste beginnen met ORS om je zout e.d. weer op peil te krijgen zodat je niet uitdroogt ofzoiets. Go4baby, ik heb een paar keer passepartouts bij de expo laten maken, dat beviel me erg goed en het was ook erg snel (nu weet ik niet meer of het superduur was). Rainstarr....waaaaaaaaattttt...heb je vanochtend nog een test gedaan? Ik zal even in je album kijken want dat heb ik nog niet gedaan. En de rest: goedemorgen!
Ik heb even naar je test gekeken, het is wel echt een hele duidelijke streep, maar wel een beetje een rare streep (kronkelig). Maar een indrooglijntje is volgens mij veeel lichter. Welk merk test is het? Heb je er nog een gedaan? Wel erg spannend want ij is wel erg duidelijk. Kom maar snel online, dan kan ik je vast en zeker feliciteren .
Hi Leentje! Nou ik ben bang dat het gewoon een vlek is ofzo.. Een hoax-lijntje Heb ik ook wel eens op een ovu-test gehad. Ik ga zo weer testen, maar kan pas vanmiddag weer online. Ben vandaag on the road. Maar ik zal het z.s.m. laten weten! Liefs!
Nou meiden ik ga deze maadn voor het eerst aan de smep beginnen, dus hopelijk brengt het een beetje geluk! Zie dat er goede resultaten zijn te behalen, dus we gaan extreem aand e klus deze maand
Pfff, ik ben echt bijna alles vergeten wat ik gelezen heb. Dus reactie op dingen die ik heb onthouden is : Tezz, hopelijk bevalt die vrouw je, en kan je omruilen, dat zou wel zo fijn zijn.. Rainstarr, zit er inderdaad een beetje raar uit misschien teveel urine ? Hopelijk kan je vanmiddag voor 5 uur ff vertellen hoe je test is ben zeer benieuwd. Wendy, wat leuk om je hier ook te zien. Parels, we gaan dus saampjes aan de SMEP deze ronde haha.. Ik word helemaal gek, mijn vriend heeft een abbo van telfort en ik word er een beetje moe van hij heeft vaak geen bereik, gister de heledag niet en vandaag schijnbaar weer niet, Pfff ! Mijn ongi is gelukkig alweer over, ik heb het eigenlijk 2 dagen gehad, want vrijdag was het tochn nog bruin met af en toe wat rood, en gister was het nog wat bruin.. Dus we zullen morgen vast beginnen met SMEP-pen, iets vroeger dan 8 dagen maarja moet kunnen toch ? Morgen moet ik ook met persona testen ben benieuwd.
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 3 Zwanger.... 18.75% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 4. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 5. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt 6. Tezzz, ronde 7, NOD 14 mrt 7. Wendy, ronde 6, NOD 18 mrt 8. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 9. Lola1982, ronde 3.5, NOD 25 mrt 10. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 11. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 12. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 12 SMEP - kandidaten ..Ongi.... ...Zwanger.... ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** @Parels als jij ook op de lijst wil, geef even je ronde en nod door dan zetten we je erbij geld ook voor selina26 @Wendy ... welkom back! 8) @Rainstarrr...laat ons niet te lang in spanning @go4baby...je bent er nog! Gisteren weer eens bij de VK geweest, alles is oke!
Oww pick me pick me.. Ik ben een april nodje, 4 april. Ligt er natuurlijk aan wanneer ik mijn eisprong heb, maar als ik uitga van 35 is het 4 april, gezellig broekloeren op mijn neefjes verjaardag :S
hahaha nou volgende update zzet ik je erbij Als je nou 2 dagen eerder je ei heb kan je op mijn verjaardag slipstaren
Ben benieuwd of ik ga slipstaren op jou verjaardag of neefjes verjaardag. Persona en temp zal het vanzelf uitwijzen hahah.
Rainstarr, wat spannend zeg! Maar de test kan toch niet zo'n knal-kleur geven als je niet zwanger bent? En niet ongi geweest? (big sign) Misschien een foutje in de test maar ik denk dat die streep er straks vanaf springt! *duim*duim*duim* (lang geleden dat we een roze dinsdag hebben gehad, ik koop voor de zekerheid wel vast roze koeken ) Beastie, fijn dat alles goed was! Go4baby, wb! Ik kan me voorstellen dat je hier niet komt als je zus erbij is Parels, welkom! Hopelijk ben je snel zwanger door het smeppen! Ik ga weer aan het werk... tot later!