ohhhhhhhhh rainstarr een voorzichtig gefeliciteerd..al denk ik gewoon YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs zwanger..anders kan hij toch nooit zo roze oplichten?...krom of niet...toch? anders straks nog maar een keer testen... hoe gaat het met de rest meiden?..moet weer alles terug lezen...stelletje beppers
mmmmmmmmmmmorgen! Bij mij geen nieuws, maar ik zie dat rainstarr het erg spannend maakt? OEOEOEOEHOEOE! 't is wel een rare vlek, maar de kleur is wel goed. Heeeel apart. Kan niet wachten tot je weer online bent! @parels & Selina: welkom! En veeeel smepplezier! @Ikdus: 4 april is mijn schoonvader jarig. Prachtige dag om zwanger te testen hoor! We (dochter, zoon en ik) moeten vanmiddag voor controle naar de tandarts. Ik heb een stukje van m'n vulling af En m'n dochter heeft ook alweeeeer een gaatje (en voor de tweede keer haar vulling los) Jaha...ik heb er zin in! Laterrr! Liefs Tezzz
@Ikdus: tja, leuk is anders. Maar waar ik voor mijzelf zo van baal dat ik de laatste jaren helemaal geen gaatjes meer heb, maar al m'n ouwe vullingen het opgeven! En boren in een vulling doet veel meer pijn dan boren in een gaatje! Ik heb nog een paar van die zilverkleurige vullingen en stuk voor stuk moeten ze vervangen worden door nieuwe. Wordt er niet goed van! En mijn dochter...tja...die heeft de tanden van haar vader denk ik . Mijn man heeft zich een paar jaar geleden maar een mooi kunstgebit laten aanmeten. Z'n kiezen waren helemaal afgesleten en hij ging van de ene ontsteking naar de andere. (zijn ouders hadden ook beide begin 20 al een kunstgebit). Mijn zoon is volgens mij gelukkig nog wel gaatjes-vrij! Hij vindt het ook leuk om te poetsen en z'n tanden staan iets meer uit elkaar wat het poetsen ook een stuk makkelijker maakt. Hopelijk blijven hem de gaatjes bespaart. Ik heb geen zin om te gaan. Weet nou al dat we over een paar weekjes weer terug moeten. Nou al geen zin in. Bah!
goedemorgen! ooo bah tezzzz tandarts, praat me er niet van.. ik heb zelfs mn controle verzet omdat ik te bang ben om te gaan hihi rainstarrr spannend meid! hoop dat je ons snel komt verlossen van de spanning parels veel suc6 in je eerste smepronde! beastie! fijn dat alles weer goed was go4baby! jaaaa daar was ze weer! (en ging ze ook weer ) niet zo druk doen hoor hahaha hier mn temp weer met 0,2 omhoog gesprongen..dus krijg weer mooie bergen zo sjonge jonge... zal zo mn kaartje wel ff laten zien..
Goedemorgen! Rainstar, jij maakt het spannend met je vreemde test! Ik ben benieuwd wat de uitslag is! Wanneer ga je weer testen? Vandaag? Ik duim voor je! Hier beginnen m'n borsten zeer te doen, ik krijg ook weer last van wat maagzuur (of eigenlijk niet het juiste woord, zwaar gevoel op de maag) dus ik denk dat m'n ei geweest is! Ergens, afgelopen week! Afwachten dus weer! Misschien duurt het weer weken voordat ik ongi wordt!
Tezzz: ja als je het zo bekijkt wil ik het ook wel! Ik heb zo in m'n hoofd dat het toch niet lukt deze maand, maar wie weet wel! Aan het smeppen kan het niet liggen in ieder geval!
Oow Tezz, wat lijkt me dat vervelend zo jong al een kunst gebit Hopelijk gebeurt het toch niet bij je dochter hoor, ik zou er ontzettend onzeker door worden. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee met dat boren, maar wel vervelend dat je vullingen er uit gaan steeds, misschien toch niet zo een goede tandarts ? Hopelijk blijft je zoon gaatjes vrij.. Heel veel succes bij de tandarts.
@ Rainstarrr: whoeps! Wat is dit? Het is errug roze hoor! Duim stiekem dat de test een beetje mismaakt was en dat die nieuwe vandaag helemaal roze aangeeft! verder kwam ik zeggen: BW geregeld! Volgt mail zsm! en weg is ze weer... moet die lijsten gaan ophangen (hoop dat ik zo onhandig kan doen dat ze het daar van me overnemen...) Liefs en tot roze rainstarrr
ooh de tandarts stom, heb gelijk gebeld hebben ze pauze :S nou goed strax nog een keer proberen! hoe is het hier verder? allenmaal druk weekend gehad? ben net uit de nachtdienst dus was fe tijdje afwezig maar kan nu weer voloop aanwezig zijn liefs
@Ikdus: die ouwe vullingen zijn van m'n oude tandarts. Heb al weer een aantal jaar een nieuwe! over 10 min. weg pfffffffff!
hey meiden! @rainstarr, vreemd hoor die streep. Het is meer een vlek inderdaad he? @go4baby, you're the best! @Beastie, hoe is alles?
Alles oke....nou ben me hoest wel zat nu...hoest nu bijna een week en komt nu los alleen me buik hoest ook mee...niet heel prettig. De vk vond het geen probleem hoort ook een beetje bij het seizoen. En bij jou...voel je iets? Of nix?
dit is echt nog zo'n periode waar je eigenlijk nog niks kan voelen...maar toch zoek je naar dingen... Ik heb af en toe vage steekjes in de liesen,maar dat is ook niet de eerste keer ofzo. ook doen borsten een beetje pijn, maar ook dat is niet nieuw dus. Gewoon afwachten.
Rainstarrrr, ik zat net ff te kijken maar in sept. heb je ook zo'n smeertest gehad (de 1e). De koeken staan klaar hoor *duimt nog ff verder*