Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Hey!
    Ben d'r weer.
    Nou, ik moet jullie maar vooral mezelf teleurstellen. :( Had vanmorgen nog een test gedaan en daar zag je he-le-maal niets op.
    Heeeeel erg raar.. het is overigens een Mat Care test. Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit hebben gehad?

@julita Dat teststreepje begon als een streepje, maar is (volgens mijn vriend) nu steeds meer "uitgelekt". Testje ligt namelijk thuis. En zit nu op mijn werk.
    Met die andere test van vanmorgen is dus helemaal niets gebeurd. Ik werd echt super misselijk van de spanning gewoon vannacht!
    Wel een beetje een domper, want ik dacht dat er alleen een kleur op de teststreep kwam te staan als je hcg in je peace had.

Heb gewoon een slecht testje gehad.
    Ben deze ronde overigens half aan het smeppen, was nieuwe ovu-testjes vergeten te bestellen :( maar klussen wel om de dag sinds dag 10..

2. aaaaah balen rainstarrr :(

3. Niet meer actief

Aaah jammer Rainstarr, kwam er wel een controle streep op dan ?/
    Want je zegt er gebeurde helemaal niets.

4. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Omdat ik ook deze maand ga beginnen met smeppen wil ik ook wel graag op de lijst ja :)

Mijn nod is op 28 maart en dit is onze 14de ronde alweer.... Misschien is smep dus wel gewoon de sleutel voor ons succes!

Hopelijk krijgen we veel zwangeren in Maart!

Liefs Parels

5. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ja, wel de controle streep, maar helaas geen teststreep :(

6. Niet meer actief

Jammer:(

7. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    jammer rainstarrr

8. word spannend voor jou julita :D en voor ellenk geloof ik ook alweer

9. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    yup, ellen en nynke eerst aan de beurt en dan jij en ik Marieke!
    Allemaal roze trouwens.

10. mwa voor mij niet hoor.. ik heb niet goed kunnen klussen door ziekte deze maand. dus ik ga gewoon de gyn afwachten en op dag 12 van mn nieuwe cyclus weer bellen voor inwendig onderzoek.. of er moet een wonder zijn gebeurd dat t zaad vn 2 dagen voor mn ei nog heeft geleefd hahaha

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Rainstarr, balen zeg, moie kl*te test. Ik vond de testen van het kruidvat het fijnste en het gevoeligst. Ik had die altijd wel eentje in mijn kastje liggen.

Nou, hier waarschijnlijk toch buikgriep ipv iets verkeerds gegeten te hebben. Wat de apotheker gisteren tegen me vertelde klopte, doordat er van onder niks meer uitkwam besloot mijn eten vandaag op het werk er maar van de bovenkant uit te komen. Gelukkig had ik al een voorgevoel en zat ik op het toilet. Toen maar naar huis gegaan want het was al weer 12 jaar geleden dat ik overgegeven had dus dan moest dat toch duiden op iets wat niet helemaal goed zat. Wat veel drank op stapavonden nooit voor elkaar heeft gekregen heeft dit virusje wel voor elkaar gekregen. Nu blijken de pillen ook uitgewerkt te zijn dus is de wc weer mijn beste maatje vandaag. Ik voel me verder helemaal niet echt beroerd, alleen erge last van mijn buik en soms wat misselijk. Maar eten doe ik maar even niet te veel denk ik. Ik zal dadelijk een fruitje eten, zou ik normaal niet durven als ik niet zwanger was maar kan het beebje in ieder geval van iets anders genieten ;).
    *einde wat ben ik toch zielig moment ;)*

Leuk dat er allemaal nieuwe SMEPpers komen, zorgt voor nog mooiere percentages hopelijk. Maar eerst deze week veel roze naampjes want dat hebben jullie allemaal verdiend.

Go4baby, succes met de lijsten, hopelijk hangt dadelijk alles zoals je in je hoofd had zitten.

Ik ren weer even naar het toilet...

12. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    2 dagen is heel goed te doen voor die zwemmertjes hoor. Maar gelukig dat als het niet zo mocht zijn dat je wel iets hebt om naar vooruit te kijken. Dat vond ik ook altijd fijn met al die onderzoeken.
    ok, nu naar bed.

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Welterusten Julita!

14. truste julita!

balen leentje, ik weet er alles van, ik had het vorige week!
    beterschap!

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    knuff voor leentje....Hier een berichtje vanaf de Bank
    Jawel de bank....ik kreeg een mega hoest bui op me werk en toen ik klaar was stond de directrice naast me die wilde me meteen naar huis hebben. Dus fiets inladen en ik naar huis gebracht...hoest me dus echt gek...zal morgen ff kijken of de huisarts me wil zien :rolleyes:

16. he bah beastie was vervelend!
    wel lief dat je gelijk naar huis werd gestuurd!
    word er dus goed op je gelet

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Rainstarrr, wat ontzettend kl*te zeg :( Ik had echt verwacht dat de streep eraf zou spatten :( Nou maar hopen dat je maar snel wel roze wordt hoor! Ontzettende vage test trouwens... :x

pffff, ik wil wel ongi worden... kunnen jullie roze kleuren...

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Fijn dat je ze goed naar je luisteren Beastie want jij hebt misschien hetzelfde als ik. Je geeft niet snel toe dat je niet fit bent of niet lekker. Mijn collega's zeiden vanmiddag ook: ga meteen naar huis, moeten we je wegbrengen. Ik wilde eerst blijven maar dat maakte het er niet beter op. Dit is de eerste keer dat ik ziek naar huis ben gegaan en eigenlijk is het veel slimmer anders zit je jezelf helemaal in de weg op het werk. Hulde voor de oplettende collega's! Ben benieuwd wat de ha morgen tegen je zegt.

19. lees net dat mupkuh een miskraam heeft gehad :( sterkte mup!

20. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb alleen geen buikloop..ik hoest me hees en helemaal gek!

Ik wilde ook eerst tegen spreken..maar toen keek ik in haar ogen en zag ik dat dat niet ging lukken :rolleyes: nou breng me dan maar naar huis ;)
    Morgen bellen zal wel overmorgen langs mogen komen...

Sterkte Mupkuh...^% ;) &%$%$kl**tezooi

Share This Page