hahaha slaap lekker tezzz zit even naar tienermoeders te kijken op sbs6...dat is echt triest...13 jaar! mijn god! tis niet eerlijk
Hee lieve SMEPpertjes! @ Rainstarrr : verdorie... kan me heel goed voorstellen dat je flink baalt. Heb je echt het gevoel dat je er bijna bent en dan toch weer heelmaal niet! @ Mupkuh; Ohh meissie, wat verdrietig! Ik hoop dt jullie samen veel steun aan en bij elkaar vinden nu. Weet niet of je hier nog leest, maar in elk geval heel veel sterkte en warme knuffels de komende tijd! Hier heeft mijn externe harde schijf zich opeens geformateerd lijkt wel. Er staat niets meer op. Al mn foto's van de laatste tijd stonden hier. Ook die ik laatst in Oxford heb gemaakt.... Ik ga dus morgen naar de PC dokter. Ik hoop dat die de bestanden nog weet terug te halen!
morgen. Wat een ellende allemaal! Ik word er niet echt vrolijker van. @Mupkuh, wat ontzettend kl*te voor je. Heel veel sterkte. @Leentje, jij beterschap. Ik hoop dat je mannetje goed voor je zorgt. @Beastie, jij ook oppassen he? Kijken wat de ha zegt, ik hoop dat het snel weer weg is. @go4baby, sterkte bij pc dok. Dat soort problemen zijn ook heel irritant. Hier niet veel te melden, behalve dat de tijd kruipt. Ik had gisternacht een soort van ongi achtige pijnen dus ik ben bang dat het deze cyclus niet is gelukt...
Goedemorgen! Ellenk, balen van die baan. Heb je al op die andere twee gesolliciteerd? Beastie, heb je de ha nog kunnen bereiken? Tezzzzz, succes straks bij de ha! Go4baby, heb je back-ups gemaakt? Een pc dokter kan veel, hopelijk vind hij alles weer terug. Hoi Imke. Ik heb de testen van Matcare gebruikt maar dan twijfelde ik wel eens of het wel of niet positief was. Ik heb ook de digitale van clearblue gebruikt. Dan weet je het zeker, alleen vind ik die wel erg duur. Julita, hebben jullie nog leuke tripjes gepland voordat jullie weg gaan? En krampjes zeggen niks hoor. De laatste dagen voor NOD let je ook overal op, ik werd daar echt kriebelig van. Ik blijf gewoon lekker duimen! Met mij gaat het wel weer redelijk. Ik ben wel thuis gebleven omdat ik niet weer op het werk ziek wil worden en wil kijken hoe het vandaag gaat maar ik voel me niet zo beroerd meer. Ik heb gelukig ook werk mee naar huis genomen dus ik hoef niet stil te zitten. Doei!
Kijk Julita, ik heb het even teruggezocht. Dit is 1 dag voor mijn laatste NOD. Had ik ook allemaal last van krampen. Ik weet ook wel dat het bij iedereen anders is en wat anders kan betekenen maar ik dacht, ik zoek het even terug. Oh ja, ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag een leuk cadeautje geven. Ik wil een afbeelding op van dat vinyl (hard zeil) af laten drukken om buiten op (of in ) onze veranda te hangen (met van die ijzeren ringen in de hoeken waardoor je de haakjes die je bevestigd aan de muur kan halen). Ik zag dat je het bij de hema kan doen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ook waar je het het beste kan doen? Doei!
Hey leentje, fijn dat het ietsje beter gaat. Lekker dat je ook rustig thuis kan werken vandaag. Wat lief dat je dat helemaal hebt opgezocht voor me! Het word nu zo spannend! En ik ben weer zo bang voor die grote teleurstelling, dat ik me ook een beetje probeer te beschermen.
Tips voor de digi ovu van CB, doe de persona staafjes er in Ellenk, balen dat je niet aangenomen bent, is die andere niets voor je dan? Maar er komt weer een andere erg spannende tijd voor je aan ! Leentje, snel beter worden hoor. Beastie, jij ook snel beter worden. Go4baby, aahw veel succes bij de pc dok, hopelijk maakt hij de pc helemaal beter . Julita, nog eventjes hè en dan weet je het ! Ben al heel hard aan het duimen. Miepie, hoe is het nu met jou? Alweer helemaal beter ? En hoe is het nu zo zonder je mannetje Ook voor jou bijna tijd om te testen, ik duim ook voor jou ! Iemand hier heeft mij gister flink aangestoken ik had overal spierpijn barstende koppijn en aan eten moest ik niet denken. Had ook hoge koorts 39. Ik had al meteen paracetamol genomen toen ik opstond gister maar dat hielp niet. Maar ibrobufan en raampje open helpen zo te zien heel goed !
Je hebt gelijk Julita. Je kunt er eigenlijk niks van zeggen. En ik probeerde mezelf telkens ook voor te houden dat het niet gelukt was maar stiekem is er dan altijd die hoop waardoor je telkens weer teleurgesteld bent. Erg lastig allemaal! Ikdus, we worden hier bijna een SMEP-ziekenploeg. Niet fijn!
mmmmmmorgen! Nou, zoontje is nog steeds ziek en ligt nog te slapen Die moet ik dus straks aangekleed zien te krijgen en even bij pappa brengen. Zal íe wel niet leuk vinden. En dochter is wel naar school, maar is weer verschrikkelijk aan het hoesten. Tja, ze wil ook steeds met d'r jas open of uit lopen! Dan krijg je dat he! Gelukkig zijn ze vanmiddag sowieso vrij, dus dan kunnen ze lekker uitrusten! @go4baby: computers zijn heel fijn om mee te werken, behalve als ze het opeens niet meer doen Mijn compi liep net vast bij het opstarten en dat deed íe gisteren ook al. Raar! Sterkte bij de pc-dok! @Leentje: ben blij dat je je al wat beter voelt. Kalm aan doen he! Dat werk komt wel! @ Julita: tjonge, zit je alweer op 9 dpo? Wat gaat de tijd toch snel! (vind ik dan he ) Nog even volhouden he! We hopen en duimen en leven met je mee hoor! zo, nog even een koppie thee en dan even douchen. Weet niet wat de ha van plan is, maar kan maar beter schoon zijn bij de dok he! Liefs Tezzz
Tsss, ben gewoon vergeten Tezzz veel succes bij de HA te wensen. Terwijl ik steeds dr aan dacht van ook Tezzz succes wensen bij de HA in je post, schijnbaar niet gedaan dus.. Dus bij deze Tezzz, veel succes bij de HA !
Hahaha geen idee, in elk topic waar ik vaak kom en waar het eerst altijd druk was is het op eens rustiger. Toeval?
Tja, je kunt niet zeggen dat het rustig wordt omdat het buiten zo'n mooi weer is (bij ons valt het in ieder geval hartstikke mee, als schijnt nu net het zonnetje naar binnen). Hoe is het weer bij jou Julita?
wel aardig op het moment. Zo rond de 10 graden maar wel veel zon, dus mag niet klagen. Super zin in de lente! We willen dus een weekendje weg plannen voor de 15. Best ingewikkeld want het mag niet in de weg zitten van de vele bezoeken aan de gyn en natuurlijk de IUI. ( mocht het niet raak zijn natuurlijk)