Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nou je wordt bedankt ikdus.... nee grapje.
    Oooooh meiden, vergeten te zeggen: fiets is weer terug! Hij was alleen weggehaald door de politie en ik mocht hem voor 2000Yen gewoon weer terug hebben. YEAH, ik was zo blij dat geld maakte me ook niet meer uit. ( ongeveer 14euro)

2. Niet meer actief

Wauw als je 2000 leest lijkt het zoveel maar in werkelijkheid is het gewoon toch best weinig..

Ik zal wel niet meer komen hoor Julita :(

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Fijn dat je fiets weer terug is. Had je hem op een plek gezet waar het niet mocht ofzo?

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik had hem ( heel dom) een hele nacht bij het trein station laten staan...
    Ikdus, nee hoor lekker blijven jij!

5. Niet meer actief

Halen ze daarom je fiets weg ?
    Wat appart !

Was ook niet van plan om weg te gaan hoor, als mensen problemen met mij hebben zou het vanzelf wel gezegt worden neem ik aan..
    Dus is het gewoon stom toeval dat het rustiger word in topics waar ik ook kom.

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    meiden, nu toch echt zere borsten geconstateerd. Als ik op en neer spring ( ja, dat doe ik vaak hahaha) dan is het echt behoorlijk pijnlijk. Met bh.
    maar is het hier niet te vroeg voor?

7. Niet meer actief

Nee hoor Julita, sommige voelen dingen al heel vroeg.. En als het meezit heeft de beeb zich al ingenesteld en maak je hcg aan ;)..

Dus hopelijk is het gewoon al een kwaaltje ( duim duim duim )

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik denk dat dit een van de weinige momenten in je leven is dat je WIL dat je borsten ( of andere lichaamsdelen) pijn doen...zo raar!

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    in yoga deden we vandaag een positie waardoor je op je borstkas (en dus ook je borsten) bijna al je gewicht had....Ik trok het echt nauwelijks.

10. Niet meer actief

Nog een paar dagen meid !
    Wat is je gemiddelde LF ?

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    zonder iets van medicijnen is ie tussen 8 en 10 dagen. Lekker kort dus.
    Maar vorige maand had ik clomid en daarna duphaston (die laatste heb ik nu ook) en toen was mijn lf wel 13 dagen lang. Daarom was ik ook mega teleurgesteld...
    Ik ga er van uit dat mijn lf dus weer 13 dagen zou zijn, want volgens mij verlengt duphaston je lf toch wel.
    ik had wel al spotting vanaf 12 dpo vorige cyclus dus vanaf zaterdag word het echt spannend.

12. goedemorgen!

tezzz heelv eel suc6 meid! laat je t even weten?

julita...jij maakt t spannend! mijn lf is meestal rond de 12 dagen...afgelopen keer was die 13 dagen geloof ik dus daar houd ik me dan ook maar aan!

ikdus, jij gaat nergens heen! het is hier de laatste tijd idd veel rustiger.. soms post ik om 8 uur savonds wat en dan kijk ik om 11uur ofzo en dan is er niemand nog geweest hahaha

hier alles goed, temp is weer 37.0 dus das mooi!
    verder geen nieuws...o ja ... mn nieuwe telefoon komt vanmiddag jiiihaaaaaa hahahaha

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik vind dat deze week echt niet om komt... terwijl vorige week zo lekker snel ging.

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ellenk, waar ben je dan? Wanneer ga jij testen?

15. mwa ik vind t wel snel gaan. tis alweer woensdag en ben vandaag en morgen lekker vrij! dan gaat t altijd veel te snel haha

ja ellenk zien we ook al zo weinig hier.. die zal wel balen van dr baan :(

16. Niet meer actief

Ik vind de tijd ook snel gaan, maar ik zit dan ook niet op het wachtbankje :p

Het word dus erg spannend voor jullie, zit ik net tegen marieke te zeggen over 6 dagen heb je een posi test maar dat is dus al over 4/5 dagen dat ze posi test heeft.

Net als jij Julita, jij gaat ook gewoon posi testen..

17. nou ik zat net naar mn eigen banner te kijken hahaha en dan zie ik dat ik al op dpo 9 zit... als ik net als vorige keer lf van 13 dagen heb.. dat is al over 4 dagen! dan zit ik op een cyclus van 29..terwijl t 32 moest wezen... vorige maand had ik op dag 17 mn posi ovu test, heb toen op dag 18 mn ei denk ik gehad...dus dan had ik een lf van (dag van je ei en dag van je ongi niet meetellen he? dus dan dag 19 tot 31) 12 dagen... dus geen 13 dagen...naja snap er nix meer van ik zie t vanzelf wel hahahaha

18. Niet meer actief

Als ik zo je oude kaartjes bekijk zie ik veel verschillende lf's, 1 van 16 dagen, 1 van 10 en inderdaad 1 van 12.

19. hahaha ja maar moet t kaartje van juni eigelijk weghalen. dat was mn eerste keer tempen, toen deed ik t nog onder de oksel en op verschillende tijden..vandaag al die open rondjes en zon raar kaartje haha dus die telt eigelijk niet mee.. heb de rest van mn kaartjes er niet op staan.. maar t hoogste is geloof ik 14 dagen

20. Niet meer actief

Ja dat dacht ik al zag er al vreemd uit haha..

ik krijg echt kriebels in mijn buik van de zenuwen, ben zoo benieuwd of jullie na een lange tijd eindelijk posi testen !

Deel Deze Pagina