Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suc6 met je zieke kindjes tezzz, doe rustig aan en idd gewoon je mama bellen hoor!

en anders gewoon lekker hier komen kletsen!
    have fun met je gameavondje!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    helaas, niet MIJN game-avondje! Mannetje en beste vriend gaan vanavond gamen. Dus ik moet verplicht bankhangen! (oh...wat erg! ;) )

ga m'n mam niet bellen nog hoor. Die kan zoiets helemaal niet geheim houden! Ja, voor de 'buitenwereld' wel, maar voor m'n vader niet! En we wilden hun juist verrassen! Eerst maar eens zien hoe of wat.

't is toch wat. m'n zus heeft zich op haar 29ste laten steriliseren en m'n moeder was met d'r 38ste in de overgang. Beide wilden op dat moment ook al lang geen kids meer. En ik wil het juist wel en het zou niet meer kúnnen? Dat gaat er bij mij niet in hoor! Ach...die dokters zijn zo knap tegenwoordig! ;)

tjonge...nou is het hier alweer zo rustig! Beetje te vroeg voor komkommertijd toch? smepsmeppertijd dan?

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jemig tezzz, dat zijn niet zulke lekkere berichten :( Ik "hoop" maar mee dat het pco is... (klinkt wel cru).
    Als je nu lang moet wachten op je afspraak zou je je misschien met deze test wat gerust kunnen stellen?Ik zag hem laatst toevallig en dacht dat het misschien nu iets voor jou zou kunnen zijn...
    http://www.matcare.nl/mat-care-menopauzetest-cassette-2-stuks-p-145.html

Btw, sterkte met je zieke kindjes en ik zal idd gaan duimen dat ze je niet aansteken..

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: hmm...interessant. Nooit geweten dat zelfs dát te meten is met een thuistest! :) Als het idd nog ff duurt voor de gyn plek heeft kan ik dat best eens proberen. Maar denk dat er wel gauw plek is. Het is hier op de poli, dus ik denk dat ze daar nog niet zo overbezet zijn (ik denk dat je voor vervolgonderzoeken toch wel naar het ziekenhuis zal moeten). Bij de kno-arts konden we elke keer wel snel terecht in elk geval!

morgen bellen...ben (alweer) benieuwd!

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik hoop ook dat je snel aan de beurt bent! Het wordt hoog tijd dat jij ook verder kunt, bah, dat wachten ook altijd maar...

**pas op ** ego-bericht**
    Ik ben ook best een beetje gefrustreerd. Vandaag al weer 48 dagen geleden dat mijn laatste ongi begon en ik ben niets opgeschoten en ellendig genoeg zal het ook nog wel een week duren voor die ongi er eindelijk weer is. :( Als ik geen einde aan deze cyclus had gemaakt zou het mijn allerlangste cyclus zijn geworden. En ik weet dat ik niet mag zanikken als ik jouw cyclussen (of eigenlijk het ontbreken ervan) bekijk, maar toch...
    ** einde bericht**

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wanneer zou die duphaston dan moeten gaan werken? Ik heb het gegoogled en zag dat het meer bedoeld was voor goede vorming van baarmoederslijmvlies en regulering van je cyclus. Maar kon eigenlijk niet ontdekken of je daarmee dan ook een ongi opwekt. Vroeg me af hoe het nou precies zit met die duphaston?

*en je mag van mij heel ego zijn hoor! Ik ben hiero ook hartstikke ego aan het doen vandaag! ;) *

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    baal trouwens een beetje, want zat de site van de ziekenhuizen te bekijken en het spreekuur van de gyns is op maandag- en donderdagmiddag en dan werkt m'n man. beetje jammer. :(

8. jullie mogen beide lekker ego doen hoor! tis niet nix zulke cyclussen!

dikke knuff voor jullie!

9. Niet meer actief

Inderdaad wees maar lekker ego mag allemaal..
    Ik lees alleen mee klets even niet, heb te veel koppijn maar wil niet slaappie doen.

Bang dat ik dan weer hogekoorts krijg.

10. je kan met koppijn denk ik beter gaan liggen.. en als je koorts krijg ja naja jammer dan t moet er toch uit meid! lekker uitzieken!
    ook voor jou een dikke knuf!

11. Niet meer actief

Ik lig al op bed, lekker met de laptop haha.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mijn ervaring is, dat computeren en koppijn niet zo goed samengaan. :(

aan de andere kant: het leidt wel lekker af he? :)

13. ooo hahaha ook lekker rustig. ik zit met de laptop op schoot voor de tv tmf te luisteren en van mn oude telefoon bestanden via bluetooth op de laptop aan t zetten om dat zo weer op mn nieuwe tel te kunnen zetten hahaha

14. Niet meer actief

Het is inderdaad een lekkere afeiding, typt alleen niet zo lekker maar ja, daarom houd ik het vooral bij lezen ;) En de stand van mijn laptop staat niet zo hoog, dus dat scheelt ook al veel..

Welke tel heb je Marieke?

15. heb nu de samsung e950
    had de d600
    mooi dingetje met van die tiptoetsen maar dat is wel ff wennen hahaha

16. Niet meer actief

Inderdaad leuk dingetje die e950..

Ik ben al heel lang verliefd op de e730 ( zwarte versie alleen ) Ik heb die ook gehad maar hij was snel gestolen :(.

Ik blijf het echt een leuk dingetje vinden !
    Hopelijk komt er snel een soort gelijke telefoon maar dan beter.

Ik ga nu maar stoppen met forummen en maar me oogjes dicht doen..
    Tot morgen meiden xx

17. oke truste ikdus en tot morgen!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    jee Tezzz...wat een bericht zeg...Ik hoop ook dat het dat niet is. Maar even je moeder bellen als ze weer terug is, dan kan ze je toch eventueel wat steun geven.

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    truste ikdus en tot morgen!
    Ik ga ook slapen.
    Beterschap aan alle zieke smeppers en aan alle kinderen van smeppers (tezzz)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :oops: heb stiekum tóch gegoogled en ontdekt dat als dochter van een moeder die te vroeg in de overgang is gegaan je 50 % kans hebt om ook vervroegd de overgang in te gaan. Da's ff slikken. Maar ha zei wel dat de gyn wel zou kunnen zien hoe ver ik dan al zou zijn en dat het nog niet zo lang geleden is dat ik beviel van mijn zoon. En dat ze een zwangerschap dus nog niet uitsloot! Daar hou ik me nu dus even heeel sterk aan vast!

en nou hou ik er over op voor vandaag!

Welterusten Julita!
    Speelse met je mobieltje Marieke!
    Ikdus: sterkte met je koppijn. Ik ken het. NIET leuk :(

hier zijn de kindjes nog steeds ziekies. De een ligt sielugjes op de bank (ik mag niet eens de kamer uit!) en de ander ligt sielugjes in ons bed. Allebei dvd'tjes aan het kijken. Soms komt het wel verrekte goed uit dat we een videotheek hebben hoor! :) ;)

Laterrr!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina