jeetje miep wat een verhaal...bahbah beastie morgen voor 12 uur.. nou ben benieuwd... schiet lekker op zo ... zo hier net even boodschappen gedaan, de choco was er weer dus gelijk weer ingeslagen. + bier.. dat was in de aanbieding..en aangezien mn vriend volgende week 31 word is dat wel handig
Miepie wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Beastie morgen voor 12 uur.... als dat net zo'n verhaal wordt als met mij en de Nuon staan ze morgen voor 8-en al op de stoep als jij nog in je pyama staat.... Wanneer is je vriendje jarig Marieke? Ikke donderdag
Jeetje Tezzz! Wat een bericht... Ik duim voor je dat het allemaal meevalt hoor! En beastie is je wasmachine er al XXXX
aaaah ellen bijna jarig hoe oud word je dan mijn vriend is zaterdag 15 maart jarig.. ik hoop dat ik een extra leuk kadootje voor hem heb zou voor jezelf ook leuk zijn zon kadootje he
ow ja zie t nu ja zooo jij bent echt oud hahaha neee hoor geintje ben vandaag lekker bezig.. stel domme vragen, had alle telnummers uit mn telefoon verwijderd en heb de hele dag water zitten drinken omdat ik er van overtuigd was dat er nix te drinken meer in huis was, terwijl er nog 2 pakken drinken en een fles cola in de kast stonden... pfff
haha nee dus, heb echt mn dag niet haha morgen gaat t hoop ik weer beter! ja is idd wel rustig ja...gaan zo maar ff douche en naar bed.. morgen nog een dagje vrij en dan weer aan de bak. moet t weekend ook werken blerrrrgg
goedemorgen! meer narigheid in de de berichten... Het word echt hoog tijd dat er hier weer eens wat roze gevierd kan worden. Ik meen het meiden! En Beastie? machine al geleverd?
Goedemorgen! Miepie, dat is een heftig verhaal. Dat verwacht je ook niet zeg.....ppppfffffff....dat is echt een hel als je dat meemaakt. Marieke, mijn mannetje wordt volgende week zaterdag 30. Wij vieren het later als ons huisje klaar is. Tezz, hoe gaat het met de kindjes? Julita, hoe is het met je (.)(.)
Hey ik zie dat ik op de lijst in ronde 3 sta, maar dat is inmiddels ronde 4 en ronde 1 smep, dus als het bij de volgende update aangepast kan worden graag Miepie, jeetje wat een verhaal zeg ! Julita, hoe is het met je boobie's Beastie, en is je machine er al ?! Marieke, lekkere dag had je gister sufferd ! Ik hoop voor je mee dat je een extra leuk cadeautje hebt voor hem, maar dan moet je het wel een week stil houden Ellenk, ik hoop ook voor jou dat je je zelf een heel fijn cadeautje kan geven.. Leentje, hoe is het verder met jou ? Lola, hoop dat je snel duidelijkheid hebt !
Ik hoop het Ikdus... Heb trouwens net een telefoontje gehad dat ik donderdag (op mijn verjaardag! ) weer een gesprek heb... gaat dus goed
Hoi Allemaal, Jeetje miepie wat een verhaal zeg dat doet je inderdaad wel beseffen dan je echt van het leven moet genieten. Hoe is het hier verder? Tijd voor roze koeken is hopelijk snel aangebroken want heb er nog een paar in de koelkast liggen en die willen er graag uit! Gister weer een echo gehad en alles was goed en zag er mooi uit! Ik mag het van haar ook nu aan iedereen al vertellen omdat het allemaal perfect is. Dus ik stond wel raar te kijken omdat ik dacht dat dat met 12 weken pas echt kon. Maar niet dus. Tezz ik las dat je bij de ha bent geweest en gelijk doorgestuurd bent, wanneer is de volgende afspraak? Liefss
hey meiden, lachen dat jullie naar me (.)(.) vragen! Ze doen helaas minder zeer vandaag. Verder voel ik behalve vage ongi pijn echt helemaal niks. Dat kan niet goed zijn gewoon. @ellenk, hoe sta jij ervoor?
oh en nog gefeliciteerd met je goeie echo butterfly! Lijkt me een fantastich moment dat je het aan iedereen mag vertellen, en dan nog wat eerder ook!
goedemorgen! leentje ja mijn vriend ook volgende week zaterdag de 15e dus die van jou ook? ellenk spannend een gesprek op je verjaardag! dubbel kadootje? julita das niet zo mooi ongipijn, maar t kan ook wat anders zijn he hier is alles goed. voel nog nix.. temp was vanmorgen met 0,2 gestegen. zit dus nu op 37.2
@Miepie Jeetje wat een verhaal! Wat vreselijk zeg! @julita Ik duim voor je dat de ongi 9 maanden weg gaat blijven! @Tezzz hoe is het met de kleine "ziekies" thuis? Handen vol zekers..
Nou ze rijden net weg...wasmachine staat er! Jippie! Nog ff wachten op mannetje want aansluiten lukt me wel maar op z'n plek zetten gaat me niet lukken met dikke buik....veels te zwaar! Julita..zegt nix hoor..ongipijn kan ook heel goed hebben als je zwanger bent en mijn (.)(.) begonnen pas zeer te doen na me NOD...wachten mar weer! Miepie...ik heb raar gedroomd over dat verhaal van je Wil nu wel weer iets leuks horen