Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee hallo,

ik verbeeld me wel dat ik bij vlagen misselijk ben maar verder voel ik niets dus ik denk niet ....
    Maar we shall see..

Butterfly gefeliciteerd met je echo...

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    lekker voor je beastie, een verse wasmaschine!
    @ellen, wannner ben je van plan te testen?

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Als ik maandag nog niet ongi ben.....

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Sorry Beastie... was niet m'n bedoeling je nare dromen te bezorgen! En heb eigenlijk geen leuke verhalen op het moment > gewoon een suffe dag vandaag :-? Fijn dat je masjien binnen is!

Ellenk en Marieke, spannend bij jullie... En Ellen, succes met je sollicitatie!
    Julita, duimen vallen er bijna af. En idd; Beastie had ook ongikrampen! [-o<

Butterfly, fijn dat alles goed was!

Tezzz, hoe is het bij jou nu?

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik vind het wel heel werdacht die stomme ongi krampen...nou ja, we zien maar wel weer.

6. jahoeeeee beastie kan weer wassseeeeen! ;)

ja ellen spannend voor je meid :D ik duim weer heel hard voor je :D

en voor jou ook julita!

en miep wanneer mag je nou weer es terug naar de gyn?

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja in huize beastie gaat het eindelijk weer fris ruiken nadat ze alle onderbroeken eindelijk heeft gewassen :) :) :) :)

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey ik duim ook voor jou hoor Marieke, je weet het maar nooit!
    Weet je hoe het nu voelt. Alsof er iets aan mijn bmm trekt...klinkt dat bekend voor Beastie, Leentje, butterfly?
    lijkt mij meer ongi achtig....maar nu hou ik op!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik blijf gewoon doorduimen hoor, Julita ;).

Marieke, wij lopen niet bij de gyn. De 20e moet mijn man voor 2e zaadonderzoek naar het ziekenhuis, daarna door naar de uroloog. Pas als die weet hoe het komt dat het zaad zo slecht is worden we evt. doorgestuurd naar de gyn voor behandelingen. Als het bijv. een spatader of blokkade van de zaadleiders is, zal hij in eerste instantie gewoon bij de uroloog blijven.

10. oo oke ja ik wist dat je weer opnieuw zaad moest inleveren en dat t zo lang moest duren allemaal, maar dacht dat t via de gyn ging. sorry!

hoop echt dat de 20e dan t zaad goed is meid! heeft t iig een tijdje over heen kunnen gaan om te verbeteren.. zo moet je t dan maar bekijken :D

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hm, ja, reken ik eigenlijk niet echt op. Lijkt me niet dat het van bijna niks in 5 weken ineens naar goed kan gaan :(. We zien wel... Ik hoop vooral dat de uroloog iets vindt en dan ook iets kan doen.

Jij nog niks gespot?

12. dat is waar miep, je kan beter iets kleins hebben dat gelijk verholpen kan worden als dat ze nix vinden...en je dus nog niet weet waar t aan ligt.

hier nog nix te voelen/zien...
    maar ja eerst mn temp voor morgen maar afwachten...is wel balen want moet een uur vroeger tempen morgen. we hebben nieuwe diensten op t werk en moeten dus vroeger beginnen.. dus dan komt mn templijstje in de war... maar goed we zien t wel..

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    middag meiden...

jeetje miepie..wat een verhaal...zoiets verwacht je toch niet...verschrikkelijk!
    tja..ga je toch even stil staan hoe snel het leven kan gaan ....

:(

14. Niet meer actief

Miepie, ik hoop met je mee !

Meiden ik ga ff slapen, voel me nog niet 100 %.
    Duimen jullie even dat mijn vriend slaagt voor zijn auto theorie examen ? Hij heeft het om 3 uur ;) .
    Alvast bedankt voor het duimen meiden..

Nu ben ik echt weg xxx

15. truste ikdus...en ik zal duimen voor je vriend!

16. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@Ikdus ik duim met Marieke mee hoor! Spannend! Hij zal je zo wel bellen of ie het heeft gehaald.. ;)

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

ik ben te laat met het duimen maar had het anders gedaan (intentie verklaring ook goed? ;) )

18. en? is dit geslaagd? of duurt dat zo lang tegenwoordig :D

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja in ieder geval anders dan in mijn tijd dat weet ik wel ;)

20. haha ik heb nog niet zo heeel lang mn rijbewijs. augustus word t pas 4 jaar

Deel Deze Pagina